نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در آوریل سال 2016 کمپانی HTC یکی از محصولات جدید خود را به عنوان گوشی اچ تی سی One S9 رونمایی کرد. این دستگاه از وزن 158 گرم و ابعاد 144.6 x 69.7 x 10.1 میلی متر بهره برده است. صفحه نمایش این دستگاه با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 68 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی وان اس9 با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. اچ تی سی در ساخت این نمایشگر از فناوری Super LCD بهره برده است که موجب میزان روشنایی و زاویه دید بالای تصاویر می‌شود. اچ تی سی برای محافظت از این نمایشگر از محافظ کورنینگ گوریلا گلس استفاده کرده است. هارد پروگرمر تعبیه شده برای این گوشی از نوع eMMC 5.0 می‌باشد که وظیفه‌ی حفظ اطلاعات و همچنین بوت نمودن سیستم عامل دستگاه را برعهده دارد. این حافظه از ظرفیت 16 گیگابایت با 2 گیگ رم برخوردار می‌باشد و در صورت کافی نبودن این میزان ظرفیت کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی One S9 به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز شده است که قادر است تصاویر خوب و با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان آورد. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و همچنین فلش دوگانه LED پشتیبانی می‌کند. با این فلش به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را نیز می‌دهد. تصویربرداری با این دوربین با دو کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720 پیکسلی با نرخ 120 فریم بر ثانیه برای کاربران امکان پذیر می باشد. دوربین سلفی این گوشی از سنسور 4 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده است که تصاویر خوبی را به ثبت می‌رساند. همچنین این دوربین با همان کیفیت دوربین اصلی ویدئو ضبط می‌کند. باتری گوشی اچ تی سی وان اس9 با ظرفیت 2840 میلی آمپری انرژی برقی دستگاه را تامین می‌سازد و به کاربران امکان مکالمه صوتی تا 13 را می‌دهد.

تعمیر گوشی اچ تی سی One S9

قطعات الکترونیکی بر اثر اتفاقات بسیاری ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشند. تعویض این قطعات نیاز به مهارت بالایی دارد و برای تعویض باید از ابزارآلات حرفه ای استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از قطعات اورجینال نیز مهم می‌باشد تا مجددا کیفیت اولیه گوشی بازگردد. پس برای تعویض و یا تعمیر قطعات الکترونیکی باید با توجه به این سه عامل مرکزی معتبر را انتخاب نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال‌ها سابقه و کادری مجرب تعمیر گوشی اچ تی سی One S9 را انجام می دهد. در این مرکز تمام اصول را رعایت کرده این تا بتوانید رضایت شما را جلب کنیم. ابزارآلات موجود در این مرکز تماما از استانداردهای جهانی پیروی می‌کنند. همچنین برای تعویض قطعات گوشی اچ تی سی One S9 از قطعات اورجینال که مانند قطعه اصلی هستند استفاده می‌شود. پس با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One S9

خرید قطعات گوشی اچ تی سی وان اس9 را می‌توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از سایت مجموعه تعمیرات 118 انجام دهید. این مجموعه با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان و مجوزهای لازمه درصدد ارائه بهترین خدمات در راستای فروش قطعات و ابزارآلات به تعمیرکاران می‌باشد. تعمیرکارانی که به دنبال خرید انواع قطعات گوشی‌های هوشمند هستند می‌توانند به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه نمایند و در صورت عدم دسترسی می‌بایست با مراجعه به سایت قطعه‌ی مورد نظر خود را سفارش داده تا در اسرع وقت توسط کارشناسان فروش برایتان ارسال گردد. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت برخی از قطعات در سایت درج نشده است لذا لازم است کاربران جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی وان اس9  با واحد فروش این مرکز تماس حاصل نمایند.