نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا ایکس 4 (Moto X4) در نیمه‌ی دوم سال 2017 معرفی شد. این گوشی با آنکه از نظر ظاهری نسبت به سری‌های Z تغییری نکرده است اما از لحاظ سخت افزاری با گوشی‌های همزمان خود برابری می‌کند. موتو ایکس 4 یک پله بالاتر از گوشی‌های اقتصادی سری جی و ای قرار می‌گیرد و اصلی‌ترین میان‌رده‌ی ۲۰۱۷ موتورولا محسوب می‌شود. قطعات موتورولا را می‌توانید از مرکز 118 خریداری و یا تعویض نمایید.

تعمیرات و قطعات موتورولا Moto X4

قطعات موبایل موتورولا ایکس 4 را شاید در بسیاری از مغازه‌ها و تعمیرات موبایلی که نزدیک محل سکونت شما است پیدا کنید اما لزوما این مراکز از قطعات اورجینال برای تعمیرات موبایل شما استفاده نخواهند کرد. مرکز تعمیرات 118، مرکزی بسیار مطمئن خدماتی مانند تعویض قطعات موبایل، تعمیر موبایل و … را به شما ارائه می‌دهند. همانظور که همه‌ی ما می‌دانیم، در اکثر مواقع گوشی‌ها از ناحیه‌ی باطری و صفحه نمایش دچار مشکل می‌شوند. صفحه نمایش گوشی موتورولا ایکس 4 از نوع لمسی خازنی است اگر شما از این گوشی استفاده می‌کنید و تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا موتو ایکس Moto X4 شما ضربه خورده و شکسته شده است حتما با کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل 118 تماس بگیرید تا شما را به درستی راهنمایی کنند. شما می‌توانید گوشی خود را در اختیار متخصصان مجرب این مرکز قرار دهید تا صفحه نمایش دستگاه شما را با محصولات اورجینال تعمیر نمایند.

در خصوص باطری‌های این سری از گوشی های موتورولا نسبت به سری گوشی های نوکیا 6.1 و نوا 3e از شارژدهی متوسطی بهره برده است. این گوشی از یک باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپری استفاده می‌کند که حدود 12 ساعت بازدهی دارد. اکثر باطری های لیتیومی توسط کاربران غیر قابل تعویض هستند بنابراین اگر قصد تعویض باتری گوشی موتورولا ایکس 4 خود را دارید بهتر است به مرکز 118 مراجعه کنید. قطعات گوشی موتورولا Moto X4 خود را با صرف هزینه‌ی کم در مرکز 118 تعمیر و یا تعویض کنید. این مرکز جهت رضایت مشتریان خود، برای کلیه‌ی خدمات مانند تعویض و تعمیر گوشی موتورولا x4 و … فاکتور سربرگ‌دار ارائه می‌دهد.