نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در نوامبر سال 2015 کمپانی تایوانی HTC گوشی اچ تی سی Desire 828 را با وزن 148 گرم و ابعاد 157.7 x 78.9 x 7.9 میلی‌متر معرفی کرد. این دستگاه به طور همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و از سیستم عامل اندروید 5.1 بهره برده است. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 828 با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 67 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ هستند. اچ تی سی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که منجر به زاویه دید بالا، وضوح و میزان روشنایی بالای تصاویر و متون می‌شود. اچ تی سی این گوشی را در دو نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 گیگ رم و 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم عرضه کرده است و در صورت کافی نبودن این حافظه کاربران می‌توانند ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین‌ها در گوشی‌های اچ تی سی از کییت بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای برخووردار نیستند اما نیاز اصلی کاربران را برآورده می‌سازند. دوربین پشت گوشی اچ تی سی دیزایر 828 مجهز به لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 شده است که تصاویر نسبتا خوبی را را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز با همین کیفیت ویدئو ضبط کرده و تنها از یک سنسور 4 مگاپیکسلی بهره برده است. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 828 قدرت بالایی داشته و دارای میزان ظرفیت شارژدهی 2800 میلی آمپری است. این باتری از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض طراحی شده است.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 828

گوشی های همراه وسیله ای الکترونیکی می باشند که به هر دلیل ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشند. به طور کلی هر قطعه ار وسیله الکترونیکی عمر محدودی دارد که با توجه به شیوه استفاده کاربر عمر آن ها متغییر بوده و در صورت استفاده مناسب می توانید از حد اکثر عمر آن بهره مند گردید. اما با اسیب به این قطعه ها نیاز است که به مرکزی معتبر مراجعه تا مشکل عیب یابی شده و برطرف شود. در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از بهترین ابزار و قطعات اورجینال تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 828 انجام می شود. این مرکز دارای مجوزهای لازمه بوده و بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم تا با دقت بالایی تعویض قطعات گوشی اچ تی سی Desire 828 انجام شود.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 828

خرید قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 828 در مرکز تعمیرات موبایل 118 امکان پذیر است و به تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند خرید این قطعات را توصیه می‌کنیم. این مرکز با چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش و تعمیر انواع قطعات گوشی‌های هوشمند مفتخر است تا با ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. تعمیرکاران می‌توانند با مراجعه به این مجموعه جهت خرید قطعات اصل و اورجینال اقدام نمیاند. در صورت عدم دسترسی کافی است سفارش خود را از طریق سایت این مرکز ثبت نموده تا اسرع وقت محصولات برایتان ارسال گردد. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 828 لازم است با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.