نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی اپل تبلت (iPad Pro 12.9 (2018 را در اکتبر سال 2018 به بازار عرضه کرده است. در این نمایشگر از پنل قدرتمند IPS LCD بهره گرفته شده است که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. مساحت ال سی دی آیپد پرو iPad Pro 12.9 3rd Gen حدود 515.3 سانتی متر مربع است و حدود 85.4 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. تراکم پیکسلی این نمایشگر 265 و رزولوشن تصویر برابر 2732 در 2048 در نظر گرفته شده است. در بالای ال سی دی دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین شما به راحتی می توانید مکالمه ی ویدئویی با کیفیتی داشته باشید.

همچنین برای دوربین اصلی این آیپد، سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 در نظر گرفته شده است. این دوربین می تواند 30 فریم در ثانیه فیلم را با کیفیت 2160p ضبط کند. این کمپانی برای تبلت ها از دوربین های خیلی پیشرفته ای استفاده نمی کند زیرا معتقد است کاربران ترجیح می دهند با گوشی های هوشمند عکاسی کنند تا با یک تبلت 12.9 اینچی. انرژی این تبلت برزگ را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 9720 میلی آمپر تامین می کند. باتری آیپد پرو iPad Pro 12.9 3rd Gen مانند یک پاور بانک عمل می کند و شما می توانید دستگاه های الکترونیکی دیگر را با این تبلت شارژ کنید.

تعمیر آیپد (Apple iPad Pro 12.9 (2018

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر آیپد iPad Pro 12.9 3rd Ge را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات آیپد iPad Pro 12.9 نسل سوم، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر آیپد iPad Pro 12.9 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات آیپد پرو 12.9 مدل 2018

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی و تبلت را در این مجموعه جمع آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کنیم. جهت خرید قطعات آیپد iPad Pro 12.9 نسل سوم با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. خرید های اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت و آن ها را با هم مقایسه کنید. در صورتی که قیمت قطعات آیپد iPad Pro 12.9 نسل سوم روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند.