نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی به تولید گوشی های با کیفیت و قیمت مناسب مشهور است. گوشی شیائومی Redmi S2 در می سال 2018 به بازار معرفی شده است. برای این گوشی از پردازنده ی 8 هسته ای اسپندراگون 625 با سرعت 2 گیگاهرتزی استفاده شده است. در کنار این پردازنده ی قدرتمند از تراشه گرافیکی آدرنو 506 برای انجام بازی در نظر گرفته شده است. این گوشی دارای دو نسخه ی 3 و 4 گیگابایت رم و 32 و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی است که کاربران بسته به نیاز خود می توانند تهیه کنند. این گوشی به آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی، یعنی MIUI 9.5  بهره مند شده است و بر روی سیستم عامل اندروید 8.1 قابل نصب است.

بدنه ی ردمی اس 2 از پلاستیک ساخته شده و سازندگان این گوشی تمام تلاش خود را کرده اند که ظاهر آن شبیه به گوشی های فلزی باشد. خطوط آنتن دهی در بالا و پایین بدنه قرار گرفته اند و لبه های خمیده گوشی باعث بهبود آرگونومی شده و نمایشگر گوشی به خوبی روی آن قرار گرفته است. روی درب پشت گوشی شاهد دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت هستیم که در مرکز گوشی قرار گرفته است. دوربین دوگانه شیائومی Redmi S2 از دو حسگر 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که می توانند تصاویر با عمق زیاد را ثبت کنند. از ویژگی های بارز این دوربین می توان به فلاش LED تک گانه، فوکوس خودکار با تشخیص فاز اشاره کرد. دوربین سلفی این گوشی از سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.0  بهره مند شده است.

در قسمت جلویی این گوشی نماشگری از نوع IPS LCD قرار گرفته و قطر آن حدود 5.99 اینچ می باشد. این گونه نمایشگر ها می توانند رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان دهند به همین دلیل بسیار مورد کاربران قرار گرفته اند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi S2 حدود 92.6 سانتی متر مربع است و حدود 74.5 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. حاشیه ی بالا و پایین ال سی دی با توجه به نسبت تصویر 18 به 9 زیاد هم کوچک نشده و شیائومی توانسته کلید های ناوبری را به صورت خازنی در لبه ی پایینی قرار دهد. انرژی مورد نیاز این نمایشگر نسبتا بزرگ را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3080 میلی آمپر تامین می کند. از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند و در مدت زمات 30 دقیقه، باتری گوشی شیائومی Redmi S2 حدود 30 درصد شارژ می شود.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi S2

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi S2 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi S2 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی اس 2

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi S2 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi S2 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.