هیچ محصولی یافت نشد.

آیا عملکرد گوشی ال جی w11 شما مختل شده است؟ آیا نمی‌دانید این علائمی که در گوشی شما به وجود آمده از کدام یک از قطعات گوشی ال جی w11 می‌باشد؟ گوشی‌های همراه از جمله وسایل شخصی می‌باشد که زیاد دچار آسیب می‌شود. گوشی موبایل از قطعات گوناگون و پیچیده‌ای تشکیل شده است که ممکن است هر کدام از آن‌ها دچار آسیب شوند. ما در اینجا برخی از نکات مراقبتی تلفن همراه را برای شما آورده‌ایم. بهتر است با رعایت این نکات تا حد ممکن از آسیب دیدن گوشی خود جلوگیری کنید. اگر گوشی ال جی w11 شما آسیب دیده است جای نگرانی نیست. شما ابتدا باید گوشی خود را عیب‌یابی کنید. تا متوجه شوید مشکل از کدام یک از قطعات گوشی می‌باشد‌ و پس از آن درصدد رفع آن برآیید. مشکلات رایجی که برای تلفن همراه پیش می‌آید معمولا از تاچ و ال سی دی ، باتری، هارد، اسپیکر، سوکت شارژ، دوربین و… می‌باشد. برخی از متداول‌ترین مشکلاتی که اکثر مراجعه کنندگان ما با آن مواجه بوده‌اند را برای شما آورده‌ایم.

تعمیر گوشی ال جی w11

مشکلات رایج در گوشی ال جی w11

مشکلات تلفن همراه به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شوند. که هر کدام از آن‌ها دانش مخصوص به خود را دارد. هر کسی قادر به رفع مشکلات تلفن همراه مخصوصا مشکلات سخت‌افزاری نمی‌باشد. اگر گوشی ال جی w11 شما دچار مشکلات نرم‌افزاری شده است گاهی اوقات می‌توانید با کمی سرچ کردن آن را رفع کنید. اگر قادر به رفع آن نبودید حتما از متخصصان در زمینه نرم‌افزار کمک بگیرید. گاهی هم قطعات گوشی ال جی w11 شما براثر ضربه محکم، آب خوردگی و هر دلیل دیگری دچار آسیب می‌شود. باید اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعاتِ آسیب دیده کنید. حال شما را با آسیب‌دیدگی‌های رایج تلفن همراه آشنا می‌کنیم.

خرابی باتری گوشی ال جی w11

باتری گوشی ال جی w11 دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. باتری این گوشی همانند دیگر گوشی‌های هوشمند جدید غیرقابل تعویض توسط کاربر می‌باشد. این باتری از نوع لیتیوم پلیمر می‌باشد. همان طور که می‌دانید باتری گوشی پس از مدتی استفاده ممکن است بسوزد یا عملکردش ضعیف شود. پس اگر باتری گوشی شما خراب شده است اصلا نگران نباشید. بهتر است با رعایت نکات ایمنی مانند:

  • حتما لازم نیست در زمان شارژ گوشی آن را به طور کامل شارژ کنید. شارژ گوشی خود را بین ۴۰ تا ۸۰ درصد نگه دارید.
  • از حالت صرفه جویی باتری استفاده کنید زیرا باعث می‌شود عمر باتری گوشی شما افزایش یابد.
  • دمای باتری گوشی خود را متعادل نگه دارید. دما زیاد دشمن باتری می‌باشد.

عمر باتری خود را افزایش دهید. اما خراب شدن باتری گوشی امری اجتناب ناپذیر است. مهم این است که در زمان مواجه شدن با این مشکل چگونه درصدد رفع آن برآیید و از مراکز معتبر کمک بگیرید. زیرا تعویض باتری نیاز به ابزارآلات و دانش فنی خاص خود را دارید. حتما برای تعویض باتری گوشی ال جی w11 از تعمیرکاران با تجربه کمک بگیرید.

شکستن تاچ و ال سی دی گوشی ال جی w11

تاچ و ال سی دی گوشی ال جی w11 از نوع IPS LCD می‌باشد که ویژگی‌های خاص خود را دارد. اندازه این صفحه نمایش 6.52 اینچ است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا برابر با 80.9 درصد است. رزولوشن آن 720 در 1600 پیکسل و دارای تراکم پیکسلی 269 می‌باشد. از آنجایی که ال سی دی گوشی از بیرونی‌ترین قسمت‌های گوشی است. یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که برای گوشی پیش می‌آید، خوردن ضربه محکم به ال سی دی آن است. اگر ضربه شدید باشد که تاچ و ال سی دی آن بشکند باید اقدام به تعویض آن کرد. یا ممکن است گوشی در آب بی‌افتد و ال سی دی آن بشکند. بهتر است برخی نکات را برای محافظت از گوشی خود رعایت کنید. از جمله:
شعار معروف می‌گوید پیشگیری بهتر از درمان است. با توجه به اینکه تاچ و ال سی دی گوشی‌ ال جی دبلیو ۱۱ حساس هستند و در صورت خراب شدن هزینه گزافی به بار می‌آورد. بهتر است با رعایت نکات مراقبتی از صدمه دیدن ال سی دی گوشی خود جلوگیری کنید و در هزینه‌ها صرفه جویی نمایید.

  1. استفاده از محافظ حرارتی صفحه نمایش: محافظ‌های صفحه نمایش موارد مهمی است که باعث جلوگیری از آسیب به ال سی دی گوشی می‌باشد. این محافظ هم در برابر ضربه از ال سی دی محافظت می‌کنند و هم از خط و خش دیدن آن جلوگیری می‌کنند.
  2. استفاده از قاب متناسب با گوشی: قاب‌های گوشی در شکل‌ها و طرح‌های متنوعی وجود دارد که از گوشی شما محافظت می‌کند.

به هر حال اگر ال سی دی گوشی ال جی w11 شما دچار شکستگی شده است و نیاز به تعویض دارد نگران نباشید. این مشکل قابل رفع است.برای رفع مشکل ال سی دی گوشی خود حتما از مراکز معتبر کمک بگیرید.

خرابی هارد گوشی ال جی w11

برخی از افراد فکر می‌کنند هارد فقط مختص کامپیوترها و لپتاب‌ها می‌باشد. اما جالب است بدانید اکثر دستگاه‌های هوشمند دارای هارد می‌باشند و اطلاعات‌شان درون هارد ذخیره می‌شود. منظور از هارد گوشی همان حافظه داخلی می باشد که همه اطلاعات با هر فرمتی درون آن ذخیره می‌شود. کمپانی ال جی گوشی خود را با هارد 32 گیگابیت و 3 گیگابایت رم روانه بازار کرد. همان طور که می‌دانید تمام عکس‌ها و فیلم‌های شخصی‌ای که در گوشی دارید، در هارد ذخیره شده است. بهتر است از هارد گوشی ال جی w11 خود محافظت کنید تا عکس‌ها و فیلم‌های خاطر انگیزتان به خطر نیفتد. زیرا از دست دادن اطلاعاتی که برای‌مان مهم است بسیار غم‌انگیز است. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث آسیب به هارد گوشی می‌شود بازی‌ کردن‌های طولانی مدت آن هم بازی‌هایی که گرافیک و حجم بالایی دارد. خوب است که از هارد گوشی خود مراقبت کنید تا دچار آسیب نشود‌. زیرا اگر هارد گوشی بسوزد باید با اطلاعات گوشی خود خداحافظی کنید. در صورت خرابی هارد گوشی دبلیو 11 حتما به مراکز متخصص مراجعه کنید.

قطعات گوشی ال جی w11

گوشی موبایل از قطعات زیادی تشکیل شده است. که هر کدام ممکن است روزی خراب شود. وقتی یکی از قطعات اصلی گوشی خراب می‌شود نگران می‌شویم که نکند دیگر گوشی قابل استفاده نباشد. اما نگران نباشید قطعات گوشی ال جی w11 قابل تعمیر و تعویض می‌باشند. فقط مهم است که از تعمیرکاران باتجربه کمک بگیرید. مجموعه ما نگرانی شما را با کمک تعمیرکاران حرفه‌ای برطرف کرده است. این مجموعه دارای افراد با تجربه و خبره در زمینه تعمیرات موبایل و تبلت می‌باشد که مشکل گوشی ال جی w11 شما را حل می‌کند. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری و با پیک به ما بسپارید. اگر ساکن تهران هستید پیک مجموعه ما برای شما رایگان است.

خرید قطعات گوشی ال جی w11

با توجه به اینکه هر روز قطعات فیک و بی کیفیت وارد بازار می‌شود یکی از اصلی‌ترین مواردی که در خرید قطعات ال جی دبلیو 11 باید به آن توجه کرد اصل و اورجینال بودن قطعه می‌باشد. بهتر از قبل از خرید قطعات از معتبر بودن مرکز خرید خود اطمینان حاصل کنید. امکان خرید قطعات ال جی w11 در مجموعه ما به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. شما می‌توانید درخواست خود در سایت ما ثبت کنید. در اسرع وقت سفارش شما توسط همکاران ما ارسال خواهد شد. ارسال به سراسر ایران انجام می‌شود. مجموعه ما در مرکز تعمیرات یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد که قطعات مورد نیاز شما را با حذف واسطه‌ها و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. هدف مجموعه ما جلب رضایت و احترام به مشتری می‌باشد. با اطمینان خرید کنید.