نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در جولای سال 2015 کمپانی HTC محصول جدید خود را با اندازه‌ی 156 گرم و ابعاد 140 x 70 x 9.9 میلی‌متر با عنوان گوشی اچ تی سی Desire 526 معرفی کرد. این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه‌ی 5.1، تراشه کوالکام MSM8909 اسنپدراگون 210، پردازنده چهار هسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی به همراه رم 1.5 گیگابایتی بهره برده است. صفحه نمایش این دستگاه نسبت به قاب گوشی به طور تقریبی 62 درصد را در بر گرفته است. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 526 از اندازه‌ی 4.7 اینچ برخوردار است که تصاویر را با رزولوشن 540 در 960 پیکسل با نسبت تصویر 16:9 نمایش می‌دهد. این نمایشگر با فناوری IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. اچ تی سی برای این گوشی یک حافظه‌ی داخلی با ظرفیت 8 گیگابایتی در نظر گرفته است و کاربران می‌توانند از طریق کارت حافظه میزان ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی دیزایر 526 در پنل پشتی گوشی و در حاشیه‌ی سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. این دوربین به یک لنز 8 مگاپیکسلی با میزان دیافراگم f/2.2 مجهز شده است و از یک فلش LED جهت عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک بهره برده است. این دوربین قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 720 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه یک لنز 2 مگاپیکسلی است و با کیفیت 720 قادر به تصویربرداری می‌باشد. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 526 از نوع لیتیوم یونی است که با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 526

 قطعات الکترونیکی در اثر برخورد با ضربه و یا آبخوردگی مستعد اتصالات داخلی و اختلال در کارکرد کلی دستگاه می‌باشند و این امر موجب نارضایتی کاربران خواهد شد. تعمیر دستگاه‌های هوشمند مانند تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 526 امری دشوار است و نیازمند قطعات و ابزارآلاتی دقیق است تا بتوان به وسیله‌ی آن‌ها گوشی را تعمیر کرد. برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم مهارت و تجربه کافی ممکن است در حین بازنمودن گوشی به سایر قطعات دستگاه شما آسیب وارد نمایند لذا ما به شما مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌کنیم. در این مجموعه تعمیرکاران حرفه‌ای جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 526 شما از قطعات اورجینال بهره می‌برند بنابراین با اطمینان کامل و خیالی آسوده می‌توانید دستگاه خود را به ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 526

برای خرید قطعات گوشی باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می گردانند. می توانید خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 526 را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 526 نیز اطلاع یابید.