نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیر گوشی هوآوی P smart 2021 یکی از سخت ترین کارها است و حتماً باید زیر نظر تکنسین های مجرب انجام شود. اگر برای گوشی تان اتفاقی افتاد که نیازمند تعمیر شد، پیشنهاد می‌کنیم در قدم اول، ابتدا در مورد مشکل ایجاد شده برای گوشی تان در اینترنت سرچ کنید، مطمئناً مطالب مفیدی پیدا خواهید کرد که خودتان می‌توانید برخی از آن مشکلات را حل کنید.

برخی از آسیب ها و خرابی های گوشی از جمله باد کردن باتری، خاموشی نمایشگر، کار نکردن تاچ و ال سی دی و … نیازمند تعمیر تخصصی خواهد بود که شما قادر به انجام آن نیستید. در این زمان، نظر به این است که حتما گوشی را به مراکز معتبر نشان دهید تا آن ها بتوانند دستگاه شما را تعمیر نمایند.

به جای درستی آمده اید. مرکز تعمیرات 118 با بکار گیری بهترین تعمیرکاران مجرب می‌تواند پاسخگوی مشکلات گوشی شما باشد. برای تعمیر گوشی هوآوی P smart 2021 می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کرده و مشکل گوشی خود را به همکاران ما اطلاع دهید. پس از اعلام موافقت شما، تکنسین های تیم ما، شروع به عیب یابی گوشی کرده و در کوتاه ترین زمان تلفن شما را تعمیر می‌کنند.

شرکت هوآوی با رونمایی گوشی P smart 2021 نظر کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این گوشی با مشخصات فنی خوبی که دارد جایگاه مناسبی را بین گوشی های میان رده توانسته کسب کند.

هوآوی P smart 2021 میان رده ای خوش قیمت با طراحی بسیار جذاب و جوان پسند است سخت افزار مناسب، دوربین خوب و باتری قدرتمند از جمله ویژگی هایی است که حرفی برای گفتن هیچ نقدی باقی نمی‌گذارد.

تعمیر گوشی هوآوی P smart 2021

بیشتر گجت های امروزی با پشتیبانی کردن از استانداردهای به روز،  از جمله IP68 بازهم مشکلاتی می‌توانند داشته باشند. در نظر داشته باشید هنوز دستگاهی تولید نشده تا بتواند از تمام آسیب ها محفوظ بماند و نسبت به آسیب پذیری مقاومت 100 درصدی داشته باشد.

از نگاه تعمیرکاران، با چند راهکاری ساده می‌توان از شر برخی آسیب ها دور ماند. استفاده از قاب مناسب، محافظ صفحه نمایش، دوری از حواس پرتی و … می‌توانند گوشی را از خرابی زودرس حفظ کنند.

آسیب دیدگی های رایج گوشی هوآوی P smart 2021

دانستن آسیب دیدگی های رایج گوشی می‌تواند ما را از برخی مشکلات آگاه کند. هیچ کس دوست ندارد گوشی اش دچار آسیب دیدگی شود ولی به هر حال اتفاقی رایج است که همه ما را روزی درگیر خود می‌کند.

به خاطر داشته باشید هر مشکلی راه حلی دارد و اکثر آن ها به راحتی قابل برطرف کردن است. آشنایی با انواع خرابی های گوشی می‌تواند وسعت دید ما را بازتر کند تا بتوانیم بهتر درباره مشکل گوشی خود تصمیم گیری کنیم.

ما در مجموعه بستری فراهم کردیم که شما عزیزان بتوانید تمامی سوالات خود را با را از کارشناسان ما در جریان بگذارید و به سادگی مشکل خود را برطرف سازید.

در این بخش به برخی از آسیب دیگی های گوشی هوآوی P smart 2021 اشاره می‌کنیم:

  • شناسایی نشدن سیم کارت
  • خالی شدن ناگهانی شارژ باتری
  • خاموشی دستگاه بر اثر ضربه یا آب خوردگی
  • به وجود آمدن لکه های سیاه بر روی نمایشگر

خرابی ال سی دی گوشی هوآوی P smart 2021

از دید یک تعمیرکار، مهم ترین و با ارزش ترین قسمت گوشی، تاچ و ال سی دی آن است. تاچ و ال سی دی گوشی P smart 2021 به دلیل بزرگ بودن و جنس ظرفی که دارد، آسیب پذیر در مقابل ضربه یا آب خوردگی خواهد بود. برای جلوگیری از آسیب های جزئی، با استفاده از محافظ های صفحه نمایشگر، تاچ و ال سی دی P smart را مقاوم تر کنید.

به طور کلی نمایشگر گوشی های همراه از 3 بخش مهم (گلس،تاچ و ال سی دی) ساخته می‌شوند به همان نسبت که این 3 بخش بهم وابسته هستند خرابی آن ها نیز متفاوت از یک دیگر است.

ال سی دی گوشی هوآوی P smart 2021 بیشتر مواقع در اثر آب خوردگی، ضربه شدید، قرار گیری در رطوبت و .. دچار آسیب دیدگی می‌شوند که هر کدام از این عوامل به بخش خاصی صدمه میزنند و تشخیص آن فقط طبق نظر تعمیرکار حرفه ای است.

انواع خرابی تاچ و ال سی دی P smart 2021 به این شرح است:

  • ترک روی نمایشگر: این مورد بر اثر ضربه اتفاق می‌افتد، مشاهده نمایید آیا تاچ عملکرد مناسب را دارد یا خیر. اگر دستورات را اجرا نکرد، متاسفانه تاچ ال سی دی بر اثر ضربه وارده آسیب دیده است و راهی جز تعویض تاچ و ال سی دی هوآوی P smart نخواهید داشت
  • خاموشی نمایشگر: این مورد به دلیل از کار افتادگی برخی از مدارات گوشی بوده و تشخیص آن به عهده تعمیرکار است
  • ایجاد لکه سیاه روی LCD: این علامت نشانه سوختن بخشی از پیکسل های ال سی دی است و کاری غیر از تعویض ال سی دی نخواهید داشت
  • از کار افتادگی تاچ: این علامت می‌تواند بر اثر فشار بیش از حد روی حسگرهای تشخیص اثر انگشت به وجود آمده باشد. اگر مشاهده کردید دستورات به خوبی اجرا نشد راهی غیر از تعویض تاچ P smart 2021 وجود ندارد.

این نشانه ها، مهم ترین علائم آسیب دیدگی گوشی هوآوی P smart 2021 است. با مشاهده هرگونه علائمی، در اسرع وقت گوشی خود را به مراکز تعمیرات نشان دهید تا پس از تعمیر کارایی سابق به دستگاهتان برگردد.

خرابی باتری گوشی هوآوی P smart 2021

باتری ها با وجود ظرفیت و عملکرد بالایی که دارند روزی عمرشان به پایان خواهد رسید و گوشی شما برای ادامه کار نیاز به باتری مجدد خواهد داشت. داغی بیش از اندازه، باد کردن باتری، تخلیه شارژ سریع و … علائمی هستند که گوینده اتمام عمر باتری است.

شما می‌توانید با مراقبت از باتری گوشی تان، عمر آن را تا حد چشمگیری افزایش دهید. راه هایی که ما به شما ارائه می‌کنیم می‌تواند سلامت باتری شما را تضمین کند راهکارهایی مانند:

  1. گوشی را به حالت flight mode یا پرواز گذاشته تا دستگاه به خوبی شارژ شود. این کار باعث می‌شود تمام برنامه های گوشی بسته شوند و باتری راحت بتواند شارژ را به دیگر قطعات انتقال دهد
  2. از شارژ شدن طولانی مدت گوشی پرهیز کنید تا باتری بیشتر ظرفیت خود شارژ نشود. انجام این کار در مدت طولانی باعث هدر رفت ظرفیت باتری شده و دیگر توانایی نگهداری شارژ را نخواهد داشت
  3. وقتی گوشی تان در شارژ است از آن استفاده نکنید، اجرای برنامه ها باعث درگیر شدن پردازنده دستگاه می‌شود که نتیجه آن تولید حرارت بالا است. گرما دشمن باتری است و عملکرد آن را تضعیف می‌کند.

رعایت این نکات، باتری را از هر آسیبی حفظ می‌کند. اگر وقت تعویض باتری تان رسیده است می‌توانید به کمک مجموعه ما حساب کنید. باتری گوشی هوآوی2021 P smart چون از نوع داخلی است به دست کاربر جدا نمی‌شود و حتما باید بدست تعمیرکار با ابزار مخصوص تعویض شود.

قطعات گوشی هوآوی P smart 2021

تعمیر گوشی هوآوی P smart 2021

کیفیت اجناس موجود در بازار را نمی‌توان تضمین کرد برخی قطعات تقلبی با برچسب اورجینال به فروش می‌روند که همین علت باعث بی اعتمادی شده است. خوشبختانه تمامی قطعات اصلی گوشی هوآوی در مرکز ما موجود است و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی هوآوی P smart 2021 را به ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی هوآوی P smart 2021

عزیزانی که قصد خرید قطعات هوآوی را دارند به صورت حضوری و غیر حضوری می‌توانند محصولات خود را خریداری کنند. همچنین در وب سایت ما می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید. پس از سفارش محصول مورد نظر، همکاران سریعاً درخواست شما را رسیدگی خواهند کرد و محصول را برای شما ارسال می‌کنند. برخی قطعات موجود در سایت قیمت نخورده اند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.