نمایش 1–8 از 19 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note 8 یکی از پرچم داران این شرکت می باشد که در سال 2017 به بازار معرفی شده است. این گوشی با استفاده از آلومینیوم در ابعاد162.5 * 74.8 * 8.6میلیمتر و وزن 195 گرم ساخته شده است. همانند ال سی دی بر روی درب پست برای جلوگیری از خط و خش و زیبایی از گوریلاگلس5 استفاده شده است. این گوشی ضد آب بوده و در ارتفاع 1.5 متری زیر آب تا 30 دقیقه مشکلی نخواهد داشت. برای ساخت نمایشگر از Super AMOLED استفاده شده است و در مساحت 101.1 سانتی متر مربع ساخته شده است. رزولوشن این نمایشگر 6.3 اینچی 1440 * 2960 پیکسل می باشد و با نسبت 18.5 به 9 تصاویر نمایش داده می شوند و در هر اینچ تصاویر 521 پیکسل وجود دارد.

از ویژگی دیگر نمایشگر می توان به HDR10، نمایشگر همیشه روشن برای نشان دادن تاریخ و ساعت و اعلانات و لمس سه بعدی فقط برای دکمه هوم اشاره کرد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 7.1.1 معرفی شده است ولی می توان تا اندروید 9.0 آن را به روز کرد. دوربین پشت گوشی گلکسی Note8 از دو دوربین با کیفیت های برابر 12 مگاپیکسل تشکیل شده است. در دوربین ها از لنز واید و لنز تله فتو استفاده شده است. دوربین سلفی نیز از دو دوربین تشکیل شده است که دوربین اول دارای لنز واید با کیفیت 8 مگا پیکسل و دوربین دوم با رزولوشن 2 مگاپیکسل جهت تشخیص عمق می باشند. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی و قطعات را تامین می کند. این باتری دارای شارژر سریع 15 واتی می باشد و قابلیت شارژ بی سیم را نیز دارد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8

اگر دستگاه و گوشی شما به هر دلیلی آسیب دیده می توانید آن را برای تعمیر نزد تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 بیاورید. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزارها که در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده ایم تعمیر گوشی به راحتی انجام می شود. پس می توانید تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note8 را نیز به ما بسپارید. برای تعمیر تمام دستگاه های الکترونیکی از بهترین ابزارها و قطعات اورجینال استفاده می شود. تعمیرکاران ما از بین بهترین افراد انتخاب شده اند و مهارت بالایی در تعمیر تمام دستگاه های الکترونیکی دارند و به راحتی تعویض قطعات Samsung Note8 را انجام می دهند. پس از تعمیر گوشی نیز دستگاه را که شامل یک ماه گارانتی مرکز می باشد، همراه با فاکتور معتبر دریافت نمایید.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy Note8

خرید تجهیزات الکترونیکی نیازمند این است که با این قطعات به خوبی آشنایی داشته باشید و بتوانید کیفیت اورجینال و فیک آن را از یکدیگر تشخیص دهید. اما اگر در این زمینه سر رشته ای ندارید می توانید با خرید خود را از مرکزی معتبر انجام دهید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه به صورت مستقیم قطعات گوشی و همچنین ابزار آلات تعمیر گوشی را با کیفیت اورجینال به فروش می رساند. می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy Note 8 را از این مرکز با قیمت استثنایی و کیفیت اورجینال انجام دهید. می توانید با تماس تلفنی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Note8 اطلاع یافته و سپس اقدام به خرید نمایید. پس از خرید نیز می توانید از یک تا هفت روز قطعه را در صورت وجود مشکل عودت نمایید.