نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

از آنجایی که این روزها استفاده از تلفن همراه بسیار زیاد شده است، خراب شدن هر یک از قطعات آن متداول است. برخی افراد از گوشی خود به عنوان وسیله کار و تحصیل استفاده می‌کنند و عده‌ای هم برای سرگرمی، وبگردی، مطالعه و … استفاده می‌کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که از گوشی خود بسیار استفاده می‌کنید، بدیهی‌ست که پس از مدتی دچار اختلال و خرابی می‌شود. از جمله متداول‌ترین خرابی‌های تلفن همراه می‌توان به شکستن تاچ و ال‌سی‌دی، سوختن باتری، سوختن هارد، مشکل دوربین، خرابی اسپیکر و … اشاره کرد. با به وجود آمدن هر یک از مشکلات بالا ممکن است عملکرد گوشی‌تان به طور کامل مختل کند و دیگر نمی‌توانید به مانند قبل از گوشی لنوو k12 پرو خود استفاده کنید. اما نگران نباشید هر یک از این اختلالات قابل رفع می‌باشد فقط باید دقت داشته باشید که حتما به مراکز معتبر و متخصص مراجعه کنید. تعمیر گوشی لنوو k12 pro بسیار حساس است و نیاز به ابزارآلات مخصوص خود را دارد. تعویض قطعات گوشی k12 پرو باید به دست تعمیرکاران متخصص انجام شود، زیرا هرگونه اشتباه در تعمیر گوشی لنوو ممکن است قطعات دیگر را خراب کند. خراب‌های تلفن همراه که مربوط به نرم افزار می‌شود گاهی اوقات با انجام برخی کار‌ها مانند ریست فکتوری، ریست، تغییر تنظیمات به دست خود کاربر قابل رفع می‌باشد. گاهی هم برای رفع برخی از مشکلات نرم افزاری حتما باید دانش و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشیم در غیر این صورت باید از متخصصان این حوزه کمک بگیریم.برخی از رایج ترین خرابی‌های سخت افزاری تلفن همراه را با هم بررسی می‌کنیم.

تعمیر گوشی لنوو k12 pro

خرابی ال سی دی گوشی لنوو k12 pro

نوع ال سی دی گوشی لنوو k12 pro از نوع IPS LCD می‌باشد، اندازه صفحه نمایش آن 6.8 اینچ می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 83.1 درصد است. امروزه گوشی‌های موبایل با صفحه نمایش بزرگ مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. شاید یکی از متداول‌ترین و پر هزینه ترین مشکلاتی که برای تلفن همراه پیش می‌آید شکستن تاچ و ال سی دی و یا سوختن آن است. این مشکلات باعث می‌شود به طور کامل استفاده از گوشی برای ما غیرممکن شود.

تاچ و ال سی دی از خارجی‌ترین قسمت‌های تلفن همراه است که بیش از هر قطعه‌ای در معرض آسیب می‌باشد پس باید بیشتر از آن محافظت کرد و نکات محافظتی مانند استفاده از محافظ حرارتی صفحه نمایش و… را رعایت کرد تا احتمال آسیب دیدن را کاهش دهید. اگر تاچ و ال سی دی گوشی لنوو k12 پرو شما شکسته است و نیاز به تعویض آن دارید حتما از ال سی دی اصل استفاده کنید و برای تعویض ال سی دی گوشی لنوو k12 pro به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی لنوو k12 pro

نوع باتری گوشی لنوو k12 پرو از نوع Li-Po یا لیتیوم پلیمری می‌باشد. باتری این گوشی داری ظرفیت 6000 mAh میلی آمپر بر ساعت است. این باتری قایل جدا شدن نیست و خود کاربر قادر به بیرون آوردن باتری نمی‌باشد. برای بیرون آوردن باتری نیاز به ابزارآلات مخصوص می‌باشد.دارای قابلیت شارژ سریع 20 واتی می باشد. همچنین دارای شارژ معکوش 2.5 w است.

اینکه عمر باتری‌ها یک روز به پایان می‌رسد امری اجتناب ناپذیر است. بالاخره روزی عمر باتری گوشی لنوو k12 pro به پایان میرسد و نیاز به تعویض دارد. بهتر است با رعایت برخی نکات به افزایش عمر باتری خود کمک کنید. اما با این حال اگر باتری تلفن همراه شما از کار افتاد حتما از قطعات اورجینال استفاده کنید که نیاز نباشد دوباره به زودی آن را تعویض کنید و از آنجایی که تعویض آن را خودتان نمی توانید انجام دهید حتما از متخصصان این حوزه برای تعویض باتری گوشی لنوو k12 pro کمک بگیرید.

مشکل ری‌استارت شدن خودبه خودی گوشی لنوو k12 pro

گاهی اوقات مشکل ری‌استارت خود به خودی ممکن است به دلیل خرابی‌های سخت افزاری باشد. اما قبل از آنکه به تعمیرکار مراجعه کنید حتما برخی بررسی‌هایی که برای‌تان آوردیم را انجام دهید.

  1. سیستم عامل گوشی لنوو k12 pro را بررسی کنید در صورت نیاز آن را بروزرسانی کنید.
  2. از سلامت برنامه‌های گوشی مطمئن شوید. در صورتی که برنامه‌ای ویروس داشت آن را پاک کنید.
  3. حافظه کش را پاکسازی کنید و گوشی لنوو خود را فورس ریست کنید.
  4. بررسی کنید که دکمه پاور گوشی مشکلی ندارد و گیر نکرده است.

در صورت بررسی تمام موارد و برطرف نشدن مشکل گوشی شما حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا مدار پاور گوشی بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر گردد.

خرابی هارد گوشی لنوو k12 pro

تلفن های همراه دارای ۳ نوع حافظه می‌باشند. یک حافظه داخلی یا همان هارد گوشی و یک حافظه خارجی که کارت‌های حافظه هستند و یکی هم حافظه RAM. شرکت لنوو گوشی k12 پرو خود را در دو سری ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابت و ۱۲۸ گیگابایت ۴ گیگابایت روانه بازار کرده است. اگر هارد گوشی مشکل پیدا کند اطلاعات شخصی‌تان از جمله عکس ها، فیلم ها و… را به خطر می‌اندازد. بهتر است با رعایت یک سری موارد مانند بازی‌های طولانی با گرافیک بالا نکردن از آسیب دیدن هارد گوشی لنوو K12 پرو پیشگیری کنید. گاهی مشکل هارد گوشی با تعمیر قابل برطرف شدن است و اطلاعاتی که روی هارد ذخیره شده است بازمی‌گردد. اما گاهی با تعمیر هارد گوشی لنوو K12 pro مشکل گوشی برطرف نمی‌شود و حتما باید آن را تعویض کرد. اگر هارد گوشی لنوو k12 پرو شما با مشکل مواجه شده است قبل از اینکه کار از کار بگذره به تعمیر آن اقدام کنید. برای تعمیر و تعویض هارد گوشی لنووk12 pro حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی لنوو k12 pro

وقتی هر یک از قطعات گوشی موبایل‌مان خراب می‌شود اولین چیزی که ذهن‌مان را درگیر می‌کند این است که آیا گوشی‌مان دوباره مثل قبل می‌شود یا نه؟ برای اینکه این نگرانی‌مان برطرف شود حتما باید از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنیم تا خیال‌مان راحت باشد که هزینه‌ای که کرده ایم بیهوده نبوده است. مجموعه ما نگرانی شما را برطرف کرده است و نیاز شما را برآورده کرده این مجموعه دارای افراد با تجربه و خبره در زمینه تعمیرات موبایل و تبلت می‌باشد که مشکل گوشی لنوو k12 pro شما را حل می‌کند. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری و با پیک به ما بسپارید. اگر ساکن تهران هستید پیک مجموعه ما برای شما رایگان است. شما می‌توانید درخواست دهید تا پیک را ارسال کرده و گوشی شما را تحویل بگیرد و پس از تعمیر گوشی لنوو k12 pro شما را به همراه ضمانت‌نامه اصالت قطعات برای شما ارسال می‌کنیم تا درب منزل تحویل بگیرید.

خرید قطعات گوشی لنوو k12 pro

از آنجایی که هر روز قطعات فیک و بی کیفیت وارد بازار می‌شود یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید قطعات گوشی لنوو k12 pro باید به آن توجه کرد اصل و اورجینال بودن قطعه می‌باشد. بهتر از قبل از خرید قطعات از معتبر بودن مرکز خرید خود اطمینان حاصل کنید. امکان خرید قطعات گوشی لنوو k12 پرو به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. شما می‌توانید درخواست خود در سایت ما ثبت کنید. در اولین فرصت سفارش شما توسط همکاران ما ارسال خواهد شد. ارسال به سراسر ایران انجام می‌شود. مجموعه ما در مرکز تعمیرات یکی از فروشندگان قطعات اصل تلفن همراه می‌باشد که قطعات مورد نیاز شما را با حذف واسطه‌ها و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. هدف اصلی ما کیفیت محصول به همراه رضایت مشتری می‌باشد. با خیال آسوده خرید کنید.