نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا Moto G Power در فوریه سال 2020 به بازار معرفی شده است. موتورولا گوشی هایی اقتصادی و با کیفیتی را روانه ی بازار می کند. پنل به کار برده در این گوشی از نوع IPS LCD است و حدود 83 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. مساحت ال سی دی موتورولا Moto G Power حدود 100 سانتی متر مربع است و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد.

موتورولا برای این گوشی دوربین سه گانه 12،6 و 2 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. این دوربین ها کیفیت بسیار بالایی دارند و می توانند تصاویر عمیقی را ثبت کنند. دوربین سلفی این گوشی دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است که می تواند با کیفیت 1080 حدود 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کند. از دیگر امکانات این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپری آن اشاره کرد. باتری موتورولا Moto G Power از نوع لیتیوم پلیمری و غیر قابل تعویض توسط کاربر است. برای شارژ این باتری از فست شارژ 10 واتی استفاده می شود که باتری گوشی را در مدت زمان کوتاهی شارژ می کند. نوع سوکت شارژی که برای این گوشی در نظر گرفته شده از نوع Type-C 1.0 است.

تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G Power

خوشبختانه امکان تعویض قطعات موتورولا Moto G Power وجود دارد و در صورتی که هر قسمتی از گوشی شما آسیب دیده است می توانید گوشی خود را برای تعمیر به همکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. گوشی در ابتدا در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعویض قطعات گوشی موتورولا موتو جی پاور به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی پاور

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G Power را دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزار آلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می رسد و افرادی که قصد خرید دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی موتورولا موتو جی پاور موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.