نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

اچ تی سی پس از مدت ها از گوشی میان رده U20 5G در ژوئن سال 2020 رونمایی کرد. U20 اولین گوشی این شرکت است که از شبکه ی 5G پشتیبانی می کند و به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز شده است. این پردازنده از 8 هسته شامل یک هسته‌ی 2.4 گیگاهرتز Kryo 475 Prime و یک هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 475 طلایی و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 475 نقره‌ای تشکیل شده است. پردازش گرافیکی دستگاه بر عهده ی تراشه آدرنو 620 می باشد که روی پردازنده ی اصلی قرار گرفته است. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 8 و 256 به بازار معرفی شده است. سخت افزار این گوشی برای انجام کارهای گرافیگی و همچنین بازی هایی با گرافیکی بالا مناسب است.

 در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر تمام صفحه با قطر 6.8 سانتی متر قرار گرفته است که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی U20 5G حدود 111 سانتی متر مربع است و حدود 83 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از ال سی دی گوشی 387 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2400 می باشد. در بالای ال سی دی حفره ی بسیار کوچکی پانچ شده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی داخل آن جای گرفته است. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی اچ تی سی U20 5G با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود.

قاب پشتی گوشی اچ تی سی U20 5G میزبان سنسور انگشت و دوربین 4 گانه گوشی می باشد. دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 می باشد، این دوربین همچنین از فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره می برد. دوربین های دیگر با سنسور 8 مگاپیکسلی لنز فوق‌عریض با پوشش 118 درجه، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی جای گرفته اند. امنیت اطلاعات داخلی گوشی بر عهده ی اسکنر اثر انگشتی است که بر روی مرکز درب پشت گوشی قرار گرفته است. از دیگر حسگر های به کار رفته در این گوشی می توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، SAR اشاره کرد. U20 در رنگ های سفید و سبز وارد بازار شده است.

تعمیر گوشی اچ تی سی U20 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی اچ تی سی U20 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی اچ تی سی U20 5G قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی U20 5G

امکان خرید قطعات گوشی اچ تی سی U20 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی U20 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.