نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

ساعت های هوشمند امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخودار شده اند. بهترین های این محصولات توسط کمپانی اپل ساخته می‌شود. نمی‌توان سهم بزرگ این برند را در گجت هوشمند نادیده گرفت. هر روز خبر جدیدی مبنی بر اکتشاف تکنولوژی های برتر را از این برند می‌شنویم. محصولات اپل همواره مورد رضایت همه کاربران بوده و کم تر کسی از آن ایراد می‌گیرد. بحث امروزمان در ارتباط با ساعت هوشمند این برند می‌باشد. اپل با طراحی منحصر به فرد خود توانسته نظرات همه را به ساعت هوشمند Apple Watch Series 6 خود جلب نماید. قابلیت های باور نکردنی مانند حسگر ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، هشدار افت ضربان قلب، فشار خون و … کمک بسیار بزرگی در سلامتی افراد خواهد کرد. تنها موردی که نمی توان از آن به خوبی یاد کرد. آسیب پذیری این دستگاه است. به طور کلی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گریبان گیر اپل واچ سری 6 خواهد بود. خرابی باتری، شکستگی ال سی دی و … می‌تواند علائم خرابی سخت افزاری دستگاه باشد. مشکل وصل نشدن ساعت به آیفون هم بزرگ ترین اشکال نرم افزاری این ساعت هوشمند است. در صورت بروز اینگونه مشکلات، می‌توانید به مجموعه تعمیرات 118 مراجهخ کنید. این مرکز دارای ابزارآلات پیشرفته بوده و با بکار گیری متخصصین مجرب کلیه مشکلات اپل واچ Apple Watch Series 6  به سادگی حل خواهد شد. اگر علاقمند به بحث تعمیر ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 6 هستید با ادامه مطلب همراه ما باشید.

آسیب دیدگی های رایج اپل واچ Apple Watch Series 6

مشکلاتی متعددی می‌تواند دستگاه شما را از عملکرد مطلوب بازدارد. تعمیرات دستگاه های دیجیتال اصولاً به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌شوند. اگر دستگاه شما مشکلاتی مانند تخلیه سریع شارژ، خاموش شدن دستگاه و تورم باتری و … داشت باید بدانید این ها علائم هایی هستند که خبر از مشکل سخت افزاری می‌دهند. هنگ کردن، دیر عمل کردن تاچ و مهم تر از آن مچ نشدن دستگاه با آیفون می‌تواند از مشکل نرم افزاری باشد. حال اگر دستگاه ما دچار چنین مشکلاتی شد چه کنیم؟ در اولین قدم باید در مورد مشکل ایجاد شده اطلاعات کسب کنید تا درک درستی از ایراد پیش آمده داشته باشید. قدم بعدی، مراجعه به یک مرکز معتبر است. خوشبختانه به جای خوبی آمده اید. مجموعه تعمیرات 118 آماده هر گونه خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود. در صورت خرابی ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 6، نگران نباشید زیرا کار ما تعمیر کلیه دستگاه های دیجیتالی از جمله لپتاپ، موبایل، ساعت هوشمند و … است. پس بدون درنگ برای تعمیر دستگاه خود با بهترین قیمت می‌توانید به مرکز ما مراجعه نمایید.

خرابی ال سی دی اپل واچ Apple Watch Series 6

صفحه نمایشی همیشه روشن یکی از ویژگی های این گجت هوشمند است. سایز ال سی دی این نمایشگر 1.78 اینچ بوده و رزولوشنی 448*368 ارائه می‌دهد. نمای جلوی دستگاه را 60 درصد پوشانده و تراکم پیکسلی 326ppi را نشان خواهد داد. نمایشگر ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 از چند لایه ساخته شده است. یک لایه محافظ از جنس شیشه بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد تا نمایشگر را در مقابل ضرب دیدگی مصون نگه دارد. این لایه که به گلس ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 6 معروف است توانایی بسیار زیادی در برابر فشار ناشی از ضربه ندارد. به همین دلیل فقط می‌تواند دستگاه را از خط و خش حفظ نماید. اگر گلس دچار شکستگی شود، نگران هزینه خسارت نباشید چون معمولاً با کم ترین قیمت تعویض خواهد شد اما اگر ال سی دی ساعت هوشمند شکسته شود، هزینه بیشتری را متقبل خواهید شد. علائمی که پس از رخداد ضرب خوردگی می‌تواند بر روی دستگاه شما ایجاد شود به شرح زیر است.

  • ترک خوردگی نمایشگر

اصلی ترین عامل خرابی تاچ و ال سی دی اپل واچ Apple Watch Series 6، شکستگی نمایشگر می‌باشد. در صورت بروز این مشکل، باید ال سی دی را تعویض نمایید

  • سو سو زدن صفحه نمایش

یکی دیگر از علائم آسیب دیدگی ال سی دی Apple Watch Series 6 سو سو زدن نمایشگر است. چنانچه با این مسئله درگیر بودید، می‌توانید با ما در تماس باشید

  • به وجود آمدن لکه سیاه بر روی ال سی دی

گاهی اوقات ممکن است پیکسل های موجود در زیر نمایشگر بر اثر گرما یا هر علتی بسوزند. هر یک از این پیکسل های سوخته بر روی صفحه نمایش، نقاطی سیاه رنگ ایجاد می‌کنند که تنها راه چاره، تعویض ال سی دی خواهد بود

در صورت هرگونه خرابی نمایشگر می‌توانید با ما در ارتباط باشید. همکاران ما منتظر دریافت پیام از طرف شما خواهند بود. تعمیر ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 6 در مجموعه تعمیرات 118 با بهترین قیمت در کم ترین زمان تحت نظر تکنسین های خبره انجام می‌گیرد.

آسیب دیدگی باتری اپل واچ سری 6

باتری ساعت هوشمند اپل سری 6 از نوع لیتیوم یونی بوده و از وزن کمی برخوردار است. باتری چون قطعه مصرفی می‌باشد باید پس از طی دورانی تعویض گردد. معمولا باتری ها عمری 2 ساله دارند. بعد از گذشت این زمان، دستگاه با علائمی از جمله خاموشی ناگهانی، باد کردن باتری، کم شدن بی دلیل شارژ و … دست به گریبان خواهد شد. نگران نباشید چون امری طبیعی است. باتری ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 6، هجده ساعت آماده به کار دارد و شما را برای استفاده روزانه بی نیاز از شارژ خواهد کرد. شارژدهی آن بصورت وایرلس است و نیازی دیگر به کابل شارژ ندارید. اگر با مشاهده علائمی که پیش تر در مورد آن صحبت کردیم مواجه شدید. بهترین کار، مراجعه به یک تعمیرکار باتجربه و حرفه ای است. هم اکنون شما این امکان را دارید تا با ارسال دستگاه خود از طریق پیک رایگان، تعمیر ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 6 خود را به ما بسپارید. متخصصین ما با تمرکز بالا و به کار از تجهیزات به روز عمل تعمیر و تعویض را انجام خواهند داد.

مشکل وصل نشدن اپل واچ به آیفون

یکی از شایع ترین مشکلات نرم افزاری ساعت هوشمند Apple Watch Series 6، وصل نشدن آن به گوشی آیفون است. این اشکال می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. مشکل در اتصال بلوتوث یکی از عوامل وصل نشدن دستگاه به گوشی می‌باشد. برخی مواقع ممکن است این مشکل تنها با یک خاموش و روشن کردن دستگاه به حالت اول برگردد. پس می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر این کار جواب نداد. یک راه دیگر هم هست. ساعت هوشمند را به حالت سیف مود ببرید و از آن جا سعی کنید دستگاه را با گوشی Pair کنید. در صورت نگرفتن نتیجه، می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید. مشکل وصل نشدن اپل واچ سری 6 به آیفون در مجموعه تعمیرات 118 در کم ترین زمان قابل حل خواهد بود. تعمیر ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 6 کار ماست.

تعویض قطعات ساعت هوشمند اپل سری 6

اکنون با مشکلات ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 6 آشنا شدید. این قسمت به روند تعویض قطعه مربوط است. در صورت بروز مشکلاتی مانند خرابی باتری یا شکستگی نمایشگر مواجه شدید. خونسردی خود را حفظ کنید و حل مشکلات را به مجموعه ما بسپارید. کلیه قطعات در این مرکز دارای کد رهگیری بوده و کاملا اورجینال است. تعمیرکاران مرکز برای تعویض قطعات معیوب از اجناس اصلی استفاده می‌کنند. با خیالی راحت می‌توانید تعمیر ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 6 را به ما واگذار نمایید.

خرید قطعات Apple Watch Series 6

امکان خرید قطعات ساعت هوشمند اپل سری 6 هم اکنون برای شما میسر است. شما می‌توانید از طریق مراجعه حضوری به مجموعه و یا غیر حضوری اقدام به این کار نمایید. بهترین راه برای خرید قطعات اپل واچ Apple Watch Series 6 مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز ما است. با چند کلیک می‌توانید به محصول خود دست پیدا کنید. کلیه اجناس از تمامی برندها بر روی سایت موجود است و شما خرید امنی را می‌توانید تجربه نمایید. پس از درخواست قطعه مورد نظر، کارشناسان ما در اولین فرصت سفارش شما را پیگیری خواهند کرد. بعضی اوقات به دلیل نوسان بازار، قیمت برخی از قطعات پیوسته در حال تغییر است. به همین جهت قیمت تعدادی از محصولات موجود در سایت درج نشده است. در صورت رویارویی با اینگونه مشکلات می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس برقرار کنید تا از قیمت روز قطعه مورد نظر مطلع شوید.