نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

در جولای سال 2018 هواوی از سری گوشی هواوی Nova 3 رونمایی کرد. این دستگاه از ساختاری شیشه‌ای و فلزی ساخته شده است که جلوه‌ی خاصی را به دستگاه بخشیده است. قاب پشت و پنل جلویی از شیشه و فریم آن آلومینیومی است که به کاربران در هنگام در دست گرفتن حس کال در ایی گران قیمت را القا می‌کند. ال سی دی گوشی هواوی نوا 3 تصاویر را با کیفیت و وضوح 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این نمایشگر از اندازه‌ی 6.4 اینچ بهره برده است که به طور تقریبی 84 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. هواوی در ساخت نمایشگر این گوشی از فناوری IPS LCD بهره برده است که باعث افزایش وضوح و میزان روشنایی تصاویر و متون می‌شود. کاربران می‌توانند اطلاعات خود را بر  روی حافظه‌ی داخلی این دستگاه که در سه نسخه‌ی 64 با 6 گیگابایت رم، 128 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم ارائه شده است ذخیره نمایند.

دوربین پشت گوشی هواوی نوا 3 به دو سنسور 16 و 24 مگاپیکسلی مجهز شده است که از قابلیت‌های برچسب‌گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پاناروما بهره برده است. کاربران می‌توانند به وسیله‌ی این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با دو نرخ 30 و 60 فریم برثانیه و کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین سلفی این دستگاه نیز از دو لنز 24 و 2 مگاپیکسلی بهره برده است و تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.  انرژی الکتریکی این دستگاه توسط یک باتری لیتیوم پلیمری 3750 میلی‌آمپری تامین می‌شود. باتری گوشی هواوی Nova 3 در مدت زمان کوتاهی به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع می‌توانید شارژ نمایید.

تعمیر گوشی هواوی Nova 3

قطعات گوشی هواوی Nova 3 بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی Nova 3 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی نوا 3 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی Nova 3

یکی از خدماتی که مرکز تعمیرات موبایل 118 در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد فروش انواع قطعات گوشی‌های هوشمند است که به صورت اورجینال ارائه می‌شود. این مرکز با سرلوحه قراردادن اصول مشتری مداری سعی در برآورده کردن نیاز‌های تعمیرکاران و کارآموزانی که به تازگی وارد این حوزه شده‌اند دارد. در این مجموعه خرید قطعات گوشی هواوی Nova 3 نیز برای تعمیرکاران تعمیرات موبایل فراهم می‌باشد و این افراد می‌توانند به صورت حضوری و یا آنلاین جهت خرید اقدام نمایند. به دلیل نوسانات ارزی قیمت محصولات در سایت مرکز درج نشده است بنابراین می‌توانید با تماس با کارشناسان واحد فروش جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی نوا 3 اطلاعات لازم را کسب نمایند.