نمایش 1–8 از 15 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note 5 با بدنه و فریم آلومینیومی در ابعاد 153.2 * 76.1 * 7.6 میلیمتر و وزن 171 گرم در سال 2015 وارد بازار شد. بر روی درب پشت این گوشی نیز از گوریلاگلس استفاده شده است تا از آن در برابر خش محافظت کند و زیبایی آن را چند برابر کند. ال سی دی گوشی سامسونگ Note 5 با اندازه 5.7 اینچ توانایی نمایش 16 میلیون رنگ مجزا را دارد. برای ساخت این نمایشگر از فناوری Super AMOLED استفاده شده است و 75.9 دردصد از پنل جلویی گوشی را نمایشگر در بر می گیرد. سامسونگ برای این گوشی رزولوشن 1440 * 2560 پیکسلی در نظر گرفته است یعنی در این نمایشگر با مساحت 88.5 سانتی متر مربعی 518 پیکسل در هر اینچ آن وجود دارد. نسبت نمایش تصویر در این نمایشگر 16 به 9 است و گوریلاگلس 4 نیز بر روی نمایشگر وجود دارد.

از قطعات دیگر این گوشی می توان به باتری اشاره کرد. باتری گوشی گلکسی نوت5 از نوع لیتیوم یونی می باشد و با ظرفیت 3000 میلی آمپر انرژی لازم برای مکالمه تا 22 ساعت و یا پخش موزیک تا 64 ساعت را فراهم می کند. این باتری از شارژر سریع 15 واتی بهره می برد و می توانید با شارژر وایرلس نیز این باتری را شارژ نمایید. اما قطعه کاربر پسند و کارآمد این گوشی دوربین ها هستند. دوربین پشت گوشی Samsung Galaxy Note5 از سنسوری با کیفیت 5 مگاپیکسل تشکیل شده است. این دوربین دارای لنز واید با فاصله کانونی 28 میلیمتر می باشد. برای دوربین سلفی نیز از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. لنز این دوربین نیز واید است و به شما امکان عکس برداری از فضای بیشتری را می دهد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 5

تعمیر هر قطعه از گوشی های همراه نیاز به مهارت خاصی دارند و مثلا تعمیر نمایشگر و یا تعمیر هارد را باید به فردی مجرب بسپارید. تعمیرکاران مرکز تعمیرات 118 تمام دوره های تخصصی را گذرانده اند و با مهارت بالا خود و با استفاده از ابزارآلات تخصصی که در اختیار دارند به راحتی تعمیر گوشی را انجام می دهند. پس با خیالی آسوده می توانید تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note5 را به آن ها بسپارید. علاوه بر این تمام قطعات استفاده شده در این مرکز اورجینال می باشند و بعد از تعمیر کیفیت اولیه گوشی بازگردانده می شود. پس نکته مهم دیگر استفاده از قطعات اورجینال برای  تعویض قطعات Samsung Note5 می باشد. بعد از تعمیر گوشی در این مرکز از یک تا هفت روز در صورت وجود مشکل می توانید به مرکز مراجعه کرده تا به آن رسیدگی شود.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy Note5

برای اینکه دستگاه بعد از تعمیر مانند روز اول شود باید آن را به دست تعمیرکاری مجرب بسپارید اما استفاده از قطعات اورجینال نیز در این زمینه اهمیت بالایی دارد. پس باید دقت داشته باشید برای عمیر گوشی از قطعات اورجینال استفاده شود. می توانید خرید قطعات اورجینال را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود. برای خرید قطعات گوشی Galaxy Note5 نیز می توانید به فروشگاه مرکز مراجعه و با افزودن قطعه به سبد خرید خود سفارش را ثبت کرده تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود. به دلیل فروشس مستقیم قیمت قطعات گوشی سامسونگ Note5 بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.