نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی سری گوشی های می مکس را با نمایشگر های بسیار بزرگ تر از 6 اینچ به بازار روانه کرده است. برخی از افراد، مهم ترین استفاده ای که از تلفن های همراه خود می کنند، اتصال به اینترنت است. به همین دلیل این افراد ترجیح می دهند برای راحتی کار از گوشی هایی با نمایشگرهای بزرگتر استفاده کنند. شیائومی سری می میکس را با همین هدف به بازار معرفی کرده است. شیائومی گوشی Mi Max 2 را با نمایشگر غول پیکر 6.44 اینچی در می سال 2017 به بازار روانه کرده است. در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با رزولوشن تصویر 1080 در 1920 قرار گرفته است. عملکرد نمایشگر در زیر نور خورشید خوب است و به آسانی می توان اطلاعات روی نمایشگر را خواند. میزان روشنایی و همچنین کنتراست، مطابق میل قابل تنظیم هستند.

بر روی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Max 2 یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 3 قرار گرفته است و از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند. در لبه ی بالای ال سی دی سنسور مجاورت، دوربین سلفی و همچنین اسپیکر مکالمه به چشم می خورد. شیائومی برای این گوشی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. درب پشت شیائومی می مکس 2 میزبان دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد. این دوربین در شرایط نوری مناسب می تواند عکس های با کیفیتی را ثبت کند.  از دوربین IMX 386 سونی در این گوشی استفاده شده است و همچنین با این دوربین می توانید با کیفیت 4k فیلم برداری کنید.

برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5300 میلی آمپر ساعت بهره گرفته شده است. باتری گوشی شیائومی Mi Max 2 با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و ما را در دو روز استفاده ی نیمه سنگین همراهی می کند. باتری به صورت Non-removable در داخل قاب گوشی قرار گرفته است و امکان تعویض توسط کاربر وجود ندارد. رابط کاربری MIUI 11 و سیستم عامل اندروید 7.1.12 نوقا بر روی سیستم نصب شده اند و قابل ارتقا هم هستند. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی Snapdragon 625 تشکیل می دهد که بر روی آن پردازنده ی گرافیکی Adreno 506 قرار گرفته است. شیائومی این گوشی را در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 4 و 32، 4 و 64، 4 و 128 در نظر گرفته است.

تعمیر گوشی شیائومی Mi Max 2

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi Max 2 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات شیائومی Mi Max 2 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی Mi Max 2

امکان خرید قطعات شیائومی Mi Max 2 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi Max 2 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.