هیچ محصولی یافت نشد.

تلفن همراه از جمله وسایل شخصی است که بسیار از آن استفاده می‌شود. این روزها هر فرد حداقل ۲ الی ۳ ساعت از وقت خود را با تلفن می‌گذراند چه بسا افرادی هم هستند که بیشتر زمان خود را با گوشی موبایل می‌گذرانند. بدیهی است که بالاخره یک روز قطعه‌ای از گوشی موبایل خراب می‌شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که از گوشی خود بسیار استفاده می‌کنید، از خراب شدن قطعات ال جی Q52 خود نگران نباشید زیرا این اتفاق برای کاربران تلفن همراه بسیار رایج است. از جمله رایج‌ترین خرابی‌های تلفن همراه می‌توان به شکستن تاچ و ال‌سی‌دی، سوختن باتری، خرابی سوکت شارژر، سوختن هارد و … اشاره کرد. با به وجود آمدن هر یک از مشکلات بالا ممکن است دیگر نتوانید با گوشی خود کار کنید و باید حتما اقدام به رفع آن مشکل کنید. اما نگران نباشید هر یک از این خرابی‌ها قابل رفع هستند. اگر می‌خواهید از این مشکل رهایی یابید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. تعمیر موبایل ال جی کیو ۵۲ بسیار حساس است و نیاز به ابزارآلات مخصوص خود را دارد. برخی از خرابی‌های متداول در گوشی الجی Q52 را باهم بررسی می‌کنیم.

تعمیر گوشی ال جی Q52

دلایل رایج آسیب دیدن گوشی ال جی Q52

به دلیل اینکه در شرایط مختلف از تلفن همراه خود استفاده می‌کنیم آسیب دیدن آن امری طبیعی‌ست. اکثرا بیشتر آسیب دیدگی‌ها به دلیل ضربات محکم و همچنین آب خوردگی گوشی می‌باشد که قطعات مختلفی را دچار آسیب می‌کند. مثلا تاچ و ال سی دی گوشی ال جی کیو ۵۲ بر اثر ضربه محکم ممکن است بشکند و یا براثر آب خوردگی بسوزد. همچنین براثر آب خوردگی باتری و هارد گوشی نیز ممکن است دچار آسیب شود. حتما از گوشی خود در برابر ضربه و آب خوردگی محافظت کنید.

شکستن تاچ و ال‌سی‌دی ال جی Q52

اندازه ال سی دی گوشی ال جی کیو 52 به اندازه 6.6 اینچ می‌باشد. این گوشی دارای صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت فوق العاده می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 83.1 درصد می‌باشد. نوع این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است. دارای رزولوشنی برابر با 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی آن برابر با 266 پیکسل در اینچ است. نسبت ابعاد تصویر این گوشی تقریبا برابر با 20:9 می‌باشد. این عدد نسبت طول و عرض تصویر را نشان می‌دهد. امروزه یکی از رایج‌ترین مواردی که برای گوشی همراه پیش می‌آید، این است گوشی از دست‌مان می‌افتد و ال سی دی آن می‌شکند. در این صورت عملکرد گوشی به طور کامل مختل می‌شود. در تلفن های همراه تاچ و ال سی دی بخش حساس آن می‌باشد که بیشترین کار را با آن انجام می‌دهیم. باید خیلی مراقب آن بود زیرا اتفاقات رایج و مختلفی در روزمره وجود دارد که می‌تواند باعث شود تاچ و ال سی دی گوشی ال جی Q52 شما آسیب ببیند. اما اگر تاچ ال سی دی گوشی ال جی کیو ۵۲ شما دچار شکستگی شده است و نیاز به تعویض ال سی دی گوشی ال جی Q52 دارد حتما از مراکز معتبر کمک بگیرید.

خرابی باتری گوشی ال جی Q52

باتری گوشی LG Q52 دارای ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت می‌باشد. این باتری جدا نشدنی هست و خود کاربر قادر به تعویض باتری گوشی ال جی Q52 نمی‌باشد. نوع باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد‌ که ویژگی‌های خاص خود را دارد. خرابی باتری اتفاق معمولی هست که ممکن است برای هر کسی پیش بیایید. باتری یک قطعه مصرفی هست که پس از مدتی استفاده قابلیت خود را از دست می‌دهد و باید آن را تعویض کنید. این روزها به دلیل استفاده‌ی زیاد از تلفن همراه عمر باتری‌ها کم‌تر شده است. امروزه تلفن همراه فقط وسیله برقراری ارتباط نیست بلکه خیلی از افراد از تلفن همراه به عنوان وسیله‌ی کار و کسب درآمد استفاده می‌کنند، عده‌ای هم برای مطالعه و سرگرمی و… به همین دلیل باتری گوشی زودتر خراب می‌شود. اگر باتری گوشی ال جی Q52 شما خراب شده است و نیاز به تعویض باتری گوشی ال جی Q52 دارد حتما از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. زیرا باتری گوشی ال جی کیو 52 قابل جابه جایی نیست و حتما باید توسط افراد متخصص و با وسایل مخصوص این کار انجام شود.

سوختن هارد گوشی ال جی Q52

شرکت ال جی گوشی Q52 خود را با هارد یا همان حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابات رم به بازار عرضه کرده است. هارد گوشی ال جی کیو 52 یک تراشه ریز است که روی مادربرد قرار می‌گیرد. شاید کلمه eMMc را شنیده باشید. از هارد گوشی با عنوان eMMc نیز یاد می‌شود. emmc یا هارد گوشی دارای دو بخش است. یک بخش که مربوط به ذخیره اطلاعات با هر فرمتی می‌باشد و بخشی دیگر مربوط به کنترلر آن است. ویژگی خاصی که در بخش کنترلر EMMC وجود دارد اجازه بوت کردن سیستم عامل را می‌دهد و به همین دلیل برای گوشی‌ها و تبلت‌ها مناسب است‌. این قطعه ریز و حساس گاهی ممکن است به دلایل مختلف مثل بازی های طولانی با حجم و گرافیک بالا ، آب خوردگی و … دچار آسیب شود. در صورت آسیب دیدن هارد گوشی ال جی Q52 خود هر چی سریع‌تر نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. اگر هارد گوشی قابل تعمیر باشد اطلاعات شما بازمی‌گردد و اگر نیاز به تعویض هارد گوشی ال جی Q52 دارید باید بدانید که اطلاعات شما قابل برگشت نمی‌باشد. برای تشخیص این که هارد شما باید تعمیر شوید و یا تعویض حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی ال جی Q52

تعمیر گوشی ال جی Q52 نیازمند دانش تخصصی و مهارت فنی می‌باشد. تعمیرکاران ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ می‌توانند تعمیر گوشی ال جی کیو ۵۲ و همچنین تعویض قطعات گوشی ال جی Q52 شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. تعمیر گوشی LG Q52 با استفاده از ابزار آلات پیشرفته و بروز انجام می‌شود. پس از تعویض قطعات گوشی ال جی Q52، دستگاه شما به همراه ضمانت نامه معتبر به شما تحویل داده می‌شود که اگر هر گونه مشکل احتمالی به وجود آمد، شما بتوانید به آن رسیدگی کنید. زمان گارانتی تعمیرات در مجموعه ما بسته به نوع تعمیرات بین یک هفته تا 6 ماه متغیر است. گارانتی تعمیرات با توجه به نوع تعمیر انجام شده در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که قطعه مورد نظر در دسترس باشد، تعویض قطعه در کم‌تر از ۲ ساعت انجام می‌شود. شما می‌توانید گوشی‌تان را به صورت حضوری به مرکز تعمیرات بیاورید. اگر در شهر تهران نیستید و یا فرصت حضوری آمدن به مرکز تعمیرات را ندارید، می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی نیز می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید یا با پست و پیک برای شما ارسال می‌شود. ساکنین تهران می‌توانند از پیک رایگان ما استفاده کنند.

خرید قطعات گوشی ال جی Q52

توجه به اصل و اورجینال بودن قطعه در هنگام خرید قطعات ال جی Q52 بسیار مهم است. امکان خرید قطعات گوشی ال جی کیو ۵۲ در مجموعه ما به دو صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. اگر قصد خرید غیرحضوری را دارید پس از پیدا کردن قطعه مورد نظر در سایت ما می‌توانید با زدن گزینه” افزودن به سبد خرید” سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارسال قطعات گوشی LG Q52 اقدام می‌کنند. مجموعه ما به سراسر ایران ارسال دارد. برای خرید حضوری نیز می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات قطعات گوشی ال جی Q52 خود را خریداری کنید. به خاطر نوسانی بودن بازار ارز قیمت قطعات ال جی Q52 در حال تغییر است. درصورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی کیو ۵۲ در سایت درج نشده باشد می‌توانید با کارشناسان فروش ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. با ما خریدی مطمئن را تجربه کنید.