نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

در اکتبر سال 2017 کمپانی هواوی از محصول دیگر کم حاشیه‌ی خود با نام گوشی هواوی Mate 10 رونمایی کرد.بدنه‌ی این دستگاه از ترکیب شیشه و فلز طراحی شده است که به کاربران حس یک کالای لوکس و گران قیمت را منتقل می‌کند. این دستگاه با وزنی معادل 189 گرم ابعادی به اندازه‌ی 150.5 x 77.8 x 8.2 میلی متر را دارد. این دستگاه از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی با اندازه‌ی 5.9 اینچ به طور تقریبی 81 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 10 شاهد تصاویری با کیفیت 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 499 پیکسل بر اینچ هستند. پنل جلویی با بهره گیری از فناوری IPS LCD ساخته شده است که دارای نسبت تصویر 16:9 می‌باشد. حافظه‌ی پیش فرض داخلی که هواوی برای این دستگاه در نظر گرفته است از ظرفیت 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم است که امکان افزایش آن برای کاربران امکان پذیر می‌باشد.

دوربین پشت گوشی هواوی میت 10 به صورت دوگانه طراحی شده است و از دو لنز 12 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/1.6 و 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 بهره برده است. این دو لنز در کنار هم قادرند ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 30 و 60 فیم بر ثانیه برای کاربران به ارمغان آورند. لنز این دوربین توسط کمپانی لایکا ساخته شده است بنابراین می‌توان از آن تصاویری بسیار خوبی را انتظار داشت. لنز دوربین جلو از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار است که تصاویر خوبی را به ثبت می‌رساند. باتری گوشی هواوی میت 10 یکی از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود که با ظرفیت 4000 میلی آمپر انرژی دستگاه را به خوبی تامین می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی Mate 10

مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از معدود مراکزی است که با برخورداری از تیم مجرب و حرفه‌ای تعمیرکاران موبایل با چندین سال سابقه بهترین خدمات را به مشتریان خود همراه با گارانتی معتبر ارائه می‌دهد. تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند از جمله تعمیر گوشی هواوی میت 10 در این مرکز با اسفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال زیر نظر تعمیرکاران کاربلد و با تجربه صورت می‌گیرد. قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند در اکثر موراد به دلیل ضربه و یا آبخوردگی دچار آسیب می‌شوند و تعویض این قطعات نیازمند ابزارالات مخصوصی است که تعمیرکاران ما در این مجموعه از آن برخوردار هستند. کاربران در صورت مواجه با خرابی دستگاه خود لازم است با مراجعه به این مجموعه جهت تعویض قطعات گوشی هواوی میت 10 خود اقدام نمایند تا در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب دستگاه خود را تعمیر نمایند.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 10

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی Mate 10 به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 10 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.