نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی گوشی Mi Max با نمایشگری غول پیکر را در می سال 2016 به بازار معرفی کرده است. فبلت هایی با نمایشگر بزرگ برای افرادی مناسب هستند که از اینترنت زیاد استفاده می کنند و به تماشای ویدئو می پردازند. می مکس دارای نمایشگری با قطر 6.44 اینچ و با کیفیت FULL HD می باشد. برای مراقبت از تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Max یک لایه شیشه ای گوریلا گلس 3 روی آن قرار گرفته است تا از ضربه خوردن به ال سی دی مراقبت شود. برای نمایش بهتر نمایشگر در فضای باز از فناوری sunlight display در این گوشی استفاده شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی حدود 114 سانتی متر مربع و حدود 74 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. از دیگر مشخصات نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 342 و نسبت تصویر 16 به 9 اشاره کرد.

برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری حجیمی بهره گرفته شده است. باتری گوشی شیائومی Mi Max از نوع لیتیوم یونی و دارای ظرفیت 4850 میلی آمپر ساعت می باشد. باتری با استفاده از درگاه microUSB 2.0 که در لبه ی پایینی دستگاه قرار گرفته است شارژ می شود و کاربر را در طول روز همراهی می کند. امکان تعویض باتری توسط کاربر وجود ندارد و باتری به صورت داخلی در داخل قاب گوشی قرار گرفته است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه در لبه ی بالای ال سی دی قرار گرفته اند. دوربین سلفی کیفیت مناسبی دارد و عکس های با کیفیت و واضحی را می تواند در روز ثبت کند. همچنین این دوربین دارای قابلیت ضبط ویدئو می باشد.

درب پشت دستگاه میزبان دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت است که در مرکز دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.0 می باشد. دوربین پشتی این گوشی توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 4k را دارای می باشد. Mi Max مجهز به پردازنده ی 6 هسته ای اسپندراگون 650 شرکت کوآلکوم شده است. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به WiFi دوبانده، بلوتوث، GPS ، OTG ، شبکه ۴G و رادیو FM اشاره کرد. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری MIUI 7 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Mi Max

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi Max و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi Max وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی می مکس

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Mi Max به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi Max روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.