نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

برند ال جی در چند سال گذشته جزو برندهای محبوب و با کیفیت در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند بوده است. گوشی LG Q31 از تولیدات سال 2020 ابن برند خوش آوازه‌ی کره‌ای است. این گوشی با کیفیت ممکن است تحت شرایط گوناگونی دچار آسیب شود. انواع خطرات در کمین این گوشی است. ممکن است شما بتوانید بعضی از آسیب‌ها را برطرف کنید. اما دسته‌ای از آسیب‌ها به هیچ وجه ممکن در خانه برطرف نمی‌شود. در اینگونه موارد نیاز به تعمیر و تعمیرگاه به شدت حس می‌شود. بدین منظور تعمیرات 118 در کنار شماست. ما در کنار شما هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز شما را برطرف کنیم. تمامی آسیب‌های وارد شده به گوشی LG Q31 قابل برطرف شدن می‌باشد. نگران چیزی نباشید. هم اکنون با همکاران ما تماس بگیرید و نوع آسیب گوشی‌تان را به آنها اطلاع دهید. کارشناسان ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. تعمیر گوشی LG Q31 در مرکز ما با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و کادری مجرب صورت می‌پذیرد.

آسیب دیدگی های رایج گوشی ال جی LG Q31

اسیب دیدگی‌هایی که به گوشی وارد می‌شود بسیار متنوع است و به بخش خاصی تعلق نمی‌گیرد. می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  1. آسیب دیدگی‌هایی که یه تاچ و ال سی دی مربوط می‌شود
  2. آسیب دیدگی‌هایی که به باتری دستگاه مربوط می‌شود
  3. مشکلات آنتن دهی یا بیس باند گوشی که ممکن است به وجود بیاید
  4. مشکلات هارد گوشی و سوختن آن
  5. ایرادات صدا گوشی که ممکن است با آن روبرو شوید
  6. مشکلات شارژ گوشی
  7. تعمیر گوشی ال جی Q31 آبخورده

تمامی این موارد به علاوه‌ی چندین مشکل دیگر در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرند. شما مشتریان عزیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در مرکز تماس حاصل نمایید.

تعمیر گوشی ال جی Q31

خرابی ال سی دی گوشی ال جی LG Q31

یکی از مشکلات بسیار رایجی که برای اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند رخ می‌دهد همین بحث خرابی ال سی دی است. خرابی ال سی دی تحت شرایط مختلفی به وجود می‌آید. ممکن است ضربه‌ی فیزیکی باعث خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شود. گاهی نیز ممکن است با یک لحظه غفلت گوشی در آب بیافتد و بسوزد. فرقی نمی‌کند که تاچ و ال سی دی چگونه آسیب دیده است. شما باید هرچه سریع‌تر جهت رفع عیب گوشی خود اقدام کنید. اگر دچار چنین مشکلی شده‌اید تنها کافی‌ست با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید و مشکل خود را گزارش دهید. پس از تعویض تاچ و ال سی دی می‌توانید به مانند گذشته از گوشی‌تان استفاده کنید و هیچگونه مشکلی به وجود نخواهد آمد.

تعمیر گوشی ال جیQ31 آبخورده

این گوشی ضد آب نیست. در نتیجه با قرار گرفتن در آب و تماس با آب عملکرد گوشی به مخاطره می‌افتد. گوشی‌ای که در آب می‌افتد دچار آسیب‌های گوناگونی می‌شود. این آسیب باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد. اگر گوشی شما در آب افتاده است نگران نباشید و آنرا برای تعمیرکاران ما ارسال کنید. تعمیرکاران ما پس از بررسی دقیق نتیجه بررسی خود را به شما گزارش می‌دهند. پس بدون معطلی گوشی خود را برای ما ارسال کنید. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند.

خرابی باتری ال جیQ31

از دیگر مشکلات رایجی که ممکن است برای شما به وجود آید مشکل در باتری است. همانطور که می‌دانید باتری‌های گوشی‌های هوشمند یک طول عمر مفیدی دارند. این طول عمر در حدود دو سال است. یعنی پس از گذشت دو سال، باتری عملکرد همیشگی خود را نخواهد داشت. بنابراین خرابی باتری امری طبیعی و غیرقابل جلوگیری می‌باشد. شما می‌توانید با رعایت نکات ایمنی از طول عمر باتری خود به طور کامل استفاده کنید ولی نمی‌توانید از خرابی آن جلوگیری کنید. پس بدون هیچگونه نگرانی تعویض باتری خود را به ما بسپارید. تعویض باتری در مرکز ما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشکل خاموشی گوشی LG Q31

خاموشی گوشی امری نادر است و جای بررسی دارد. پس از مدتی که از گوشی خود استفاده نکرده‌اید آنرا در دست می‌گیرید ولی گوشی روشن نمی‌شود. این یک مشکل سخت افزاری است. این مشکل پس از بررسی توسط متخصصان ما قابل برطرف شدن می‌باشد. نگرانی به خود راه ندهید. هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

مشکل آنتن گوشی LG Q31

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید مشکل در آنتن دهی گوشی است. این ایراد متوجه مدار آنتن گوشی LG Q31 است . جای بررسی دقیق دارد و کار هر تعمیرکاری نیست. می‌توانید گوشی خود را برای ما ارسال کنید تا تعمیرکاران ماهر و باتجربه ما این مشکل شما را به طور کامل برطرف کنند.

مشکل شارژ در گوشی LG Q31

شارژ کردن گوشی مسئله‌ی مهمی است که باید حتما به آن توجه کنید. اگر به نحوه شارژ گوشی توجه نکنید آسیب‌هایی گریبان گیر شما خواهد شد. حداقل کاری که باید کرد استفاده از شارژر اصل و اورجینال است. اگر به طور پیوسته از شارژر فابریک گوشی استفاده کنید بعید است به مشکلی بر بخورید. با این حال در صورت مشکل در شارژ گوشی حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید.

تعویض هارد گوشی ال جی Q31

تعویض هارد Q31 از تخصصی‌ترین کارهایی است که در مرکز ما انجام می‌شود. با این حال خرابی هارد علائم گوناگونی دارد. این علائم عبارتند از :

  • عدم پاک شدن اطلاعات گوشی پس از تنطیمات کارخانه
  • مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  • مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  • ویبره های پشت سر هم هنگام بالا آمدن گوشی
  • خاموشی کامل گوشی پس از نصب رام یا فلش یا ریست فکتوری

در صورت مشاهده‌ی این علائم با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

مشکل صدا در ال جیQ31

دلایل متفاوتی وجود دارد که در نهایت منجر به مشکلات صوتی می‌شود. این مشکلات عبارتند از :

  • کم شدن صدای مکالمه گوشی
  • نبود صدا هنگام مکالمه
  • سایلنت شدن خودکار گوشی
  • و موارد مشابه

از دلایل اصلی این مشکلات می‌توان به  به خراب شدن و شکستن قطعات داخلی گوشی و یا قطع اتصال با برد اشاره کرد. اگر دچار چنین مشکلی شده‌اید حتما با همکاران ما تماس بگیرید.

قطعات گوشی ال جیQ31

رضایت حداکثری شما مشتریان گرامی هدف اصلی ماست. این نوید را به شما می‌دهیم تمام محصولات و قطعاتی که در مرکز ما مور استفاده قرار می‌گیرد اصل و اورجینال است. ضمانت نامه‌ای مبنی بر اصالت قطعات گوشی ال جیQ31 به شما تحویل داده خواهد شد. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر گوشی خود را به مرکز ما برسانید:

  1. مراجعه حضوری به مرکز
  2. استفاده از پیک رایگان که برای تهرانی‌های عزیز در نظر گرفته‌ایم
  3. استفاده از پست و تیپاکس برای مشتریان گرامی خارج از تهران

خرید قطعات گوشی ال جی Q31

دیگر خدمتی که به ما شما ارائه می‌دهیم امکان خرید قطعات گوشی ال جی Q31 است. به راحتی و با ثبت درخواست در سایت می‌توانید اینکار را انجام دهید. تمامی محصولات و قطعات موجود در سایت دارای قیمت هستند. اگر در این زمینه با مشکلی روبرو شدید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.