نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie Pro در آگوست سال 2017 با طراحی بسیار ساده و همچنان زیبا توسط کمپانی ایسوس معرفی شد. با در ست گرفتن این گوشی ممکن است از نظر ظاهری کاربران را به یاد اولین سری‌های گوشی گلکسی A سامسونگ بیاندازد. بدنه‌ی این گوشی از شیشه و فلز سلخته شده است و درب پشت و فریم آن به دلیل پوششی فلزی باعث یکپارچگی دستگاه شده است. ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی پرو با اندازه‌ی 5.5 اینچی با استفاده از فناوری AMOLED ساخته شده است. به کارگیری این فناوری باعث شده تا کاربران تصاویر و متون را نسبت به نوع ال سی دی با کیفیت بهتری تماشا کنند. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شود. صفحه نمایش این گوشی به طور تقریبی 72 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و همچنین محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه 6 از این قطعه محافظت می‌کند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 3 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه شده است که امکان افزایش آن برای کاربران فراهم می باشد.

دوربین‌های به کار رفته در این دستگاه از ویژگی‌ و قابلیت‌های بسیاری برخوردار می باشد. دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی پرو با سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز واید و فوکوس خودکار تصاویر بسیار خوبی را به ارمغان می‌آورد. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR نیز بهره برده است و به کاربران با کمک فلش LED امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را می‌دهد. این دوربین با کیفیت‌های 2160 پیکسل٬ 1080 پیکسل و 720 پیکسل قادر به ضبط ویدئو می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی با برخورداری از دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی عملکردی بسیار فوق‌العاده دارد و کاربران می‌توانند تصاویر بسیار خوبی را به ثبت رسانند. باتری گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی پرو با ظرفیت شارژدهی 3000 میلی آمپر وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده داشته و همچنین به دلیل برخورداری از قابلیت شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie Pro

قطعات گوشی‌های هوشمند به دلیل الکترونیکی بودن آن‌ها در اکثر موارد به دلیل ضربه٬ آبخوردگی و یا اتصالات داخلی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و تعویض دارند. در صورت آسیب دیدن قطعات داخلی لازم است کاربران جهت تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie Pro خود هرچه سریع‌تر به تعمیرکاران خبره و ماهر مراجعه نمایند. تعمیرکاران لازم است جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie Pro از دانش و مهارت بالایی برخوردار باشند لذا ما به شما مرکز تعمیرات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. در این مرکز تعمیرکاران قادرند تا با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال جهت تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. هزینه‌ی تعویض قطعات ایسوس Zenfone 4 Selfie Pro را می‌توانید به وسیله‌ی تماس با کارشناسان واحد فروش این مرکز کسب نمایید. در این مرکز می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 4 Selfie Pro

خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی پرو را می‌توانید به دو صورت حضوری و یا غیرحضوری (آنلاین) با کیفیت اورجینال و اصل از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. تعمیرکاران لازم است جهت خرید قطعات به اصل بودن آن‌ها دقت نمایند چرا که قطعات فیک و نامرغوب در بازار به وفور یافت می‌شود و ممکن است به دلیل عدم مهارت در این زمینه با هزینه زیاد قطعات بی کیفیت خریداری نمایید. این مجموعه با سابقه‌ای چندین سال در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده است. رضایت مشتریان یکی از اصلی‌ترین اصولی است که این مرکز به آن عمل کرده و محصولات خود را همراه با گارانتی معتبر و تحویل فاکتور خرید به مشتریان به فروش می‌رساند. اطلاع از قیمت قطعات گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی پرو را می‌توانید با تماس به این مرکز کسب نمایید.