نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

با پدید آمدن گوشی‌های اندرویدی شرکت موتورولا با ساخت گوشی‌های موتو x طرفداران مخصوص به خود را به سرعت جذب نمود. در سال 2015 موتورولا دو مدل از گوشی های خود را با نام موتورولا موتو X استایل (Motorola Moto X Style) و موتورولا موتو X پلی (Motorola Moto X Play) معرفی کرد. قطعات گوشی موتو x style شامل باتری، صفحه ال سی دی و… می‌باشد که در صورت خراب شدن قطعات موبایل موتو ایکس استایل می‌توانید آن‌ها را بصورت اورجینال از مرکز تعمیرات 118 خریداری نمایید.

تعمیرات و قطعات موتورولا Motorola Moto X Style

گوشی‌های اندرویدی جزوه آن دسته از وسایلی هستند که امروزه با توجه به بالارفتن قیمتشان باید کمی بیشتر در حفظ و نگه داری آن‌ها دقت کنیم. به دلیل به صرفه نبودن خرید مجدد موبایل بنابراین در صورت خراب شدن این وسیله به تعمیر آن‌ها نیاز پیدا خواهیم کرد. تعمیر گوشی موتو x style و تعویض قطعات این گوشی را نباید به دست هر فردی بسپاریم چرا که افراد نامطمئن علاوه بر سواستفاده از اطلاعات شما ممکن است از محصولات نامرغوب و بی‌کیفیت استفاده کنند بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت تعمیرات موبایل خود و یا تعویض باتری آن به مراکز معتبری همچون مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. این مرکز به شما امکان مشاوره و راهنمایی از طریق تماس تلفنی را نیز می‌دهد که در زمینه‌ی تعمیر قطعات موتورولا شما کمک شایانی است.

موتو X استایل، از نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 2560×1440 پیکسل بهره برده است صفحه نمایش این گوشی از نوع ال سی دی بوده که خوشبختانه در صورت شکستن در مرکز تعمیرات 118 از قطعات اورجینال جهت تعویض ال سی دی استفاده می‌کنند. بدیهی است که استفاده‌ی زیاد از وسیله‌های برقی باعث کوتاه شدن عمر قطعات و حتی عمر باتری آن‌ها خواهد شد بنابراین قبل از خراب شدن باتری گوشی موتو x style در استفاده‌ی آنها دقت کنید. اما اگر پس از مدت استفاده‌ی طولانی از موبایل ایکس استایل، باتری آن خراب یا ضعیف شد بهتر است جهت تعمیر موبایل موتو ایکس استایل به مجموعه تعمیرات 118 جهت تعویض باتری خود مراجعه کنید.