نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی نوکیا امروزه تمام توجه خود را بر روی گوشی های میان رده و پایین رده گذاشته  و تعداد زیادی از گوشی های پایین رده را به بازار معرفی کرده است. گوشی نوکیا C3 در آگوست سال 2020 به بازار معرفی شده است. به عنوان سیستم عامل پیش فرض، اندروید 10 بر روی دستگاه نصب شده است. چیپست Unisoc SC9863A با سرعت 28 نانومتری بر روی دستگاه قرار گرفته  و شامل 8 هسته می شود. بر روی پردازنده ی اصلی، پردازنده ی گرافیکی IMG8322 جای گرفته است و پردازش گرافیکی دستگاه را بر عهده دارد. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 3 و 32 گیگابایت به بازار معرفی شده است.

قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.99 اینچ می باشد. این نمایشگر می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد و از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا C3 حدود 92 سانتی متر مربع است و نزدیک به 75 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 269 پیکسل نمایش داده می شود. بر رو نمایشگر گوشی یک لایه گلس ال سی دی توسط شرکت سازنده قرار گرفته است و از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خوردن مراقبت می کند. محل قرار گیری دوربین این گوشی مانند طراحی های قبل است و دوربین سلفی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر دستگاه در لبه ی بالایی ال سی دی جای گرفته اند. از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می برد و شما می توانید با استفاده از آن تصاویر سلفی بگیرید و تماس های ویدئویی برقرار کنید.

قسمت پشتی دستگاه میزبان دوربین اصلی به همراه سنسور اثر انگشت است که به صورت عمودی در مرکز گوشی جای گرفته است. دوربین اصلی نوکیا C3 از سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می برد. این دوربین امکان فیلم برداری 30 فریم در ثانیه با کیفیت 1080 را فراهم می کند. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3040 میلی آمپر ساعت برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه در نظر گرفته شده است. فست شارژ برای شارژ باتری گوشی نوکیا C3 در نظر گرفته نشده و باتری دستگاه با استفاده ازشارژر های معمولی شارژ می شود. باتری به دست کاربر قابل تعویض است و در صورت وجود هر مشکلی کاربر می تواند باتری گوشی را تعویض کند.

تعمیر گوشی نوکیا C3

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی نوکیا C3 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی نوکیا C3 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی نوکیا سی 3

امکان خرید قطعات گوشی نوکیا C3 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی نوکیا C3 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.