نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

الجی گوشی میان رده و اقتصادی Q92 5G را در آگوست سال 2020 به بازار معرفی کرده است. این گوشی از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می برد و تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام می آورد. همچنین این دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی دارد. روی درب پشت گوشی ال جی Q92 5G مجموعه دوربین چهارگانه به چشم می خورد. دوربین اصلی گوشی از سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز واید 26 میلی متری بهره می برد. در کنار دوربین اصلی گوشی ال جی Q92 5G، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین عمق سنج 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو جای گرفته اند. تقریبا در همه ی گوشی ها دوربین ماکرو وجود دارد، اما این دوربین هیچ کاربردی ندارد زیرا این دوربین ها حسگر بسیار ضعیفی دارند.

چینش دوربین های این گوشی بسیار متفاوت و جذاب می باشد. با استفاده از دوربین این گوشی می توانید با کیفیت 4K حدود 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کنید. قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 6.67 اینچ می باشد. در اطراف نمایشگر، حاشیه های بسیار باریکی دیده می شود و داری نسبت تصویر 20:9 می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی ال جی Q92 5G حدود 107 سانتی متر مربع است و نزدیک به 83 درصد قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 395 پیکسل نمایش داده می شود و دارای وضوح تصویر 1080 در 2400 می باشد. در بالای ال سی دی حفره ی بسیار کوچکی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با لنز واید 26 میلی متری جای گرفته است.

باتری گوشی ال جی Q92 5G با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز سخت افزار گوشی را بر عهده دارد. فست شارژ 15 واتی برای شارژ باتری گوشی در نظر گرفته شده که می تواند در مدت زمان کوتاهی، باتری گوشی را فول شارژ کند. سیستم عامل اندروید 10 روی دستگاه نصب شده است. قلب تپنده ی ال جی Q92 5G را چیپست اسنپدراگون 765G با سرعت 7 نانومتری تشکیل می دهد. این پردازنده 8 هسته ای را پردازنده ی گرافیکی آدرنو 620 همراهی می کند. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 128 و 6 گیگابایت به بازار عرضه شده است.

تعمیر گوشی ال جی Q92 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی ال جی Q92 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات ال جی Q92 5G وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی ال جی Q92 5G

امکان خرید قطعات گوشی ال جی Q92 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی Q92 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.