نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا با تعمیرات گوشی های برند آیفون آشنایی دارید؟ به نظر شما چه قطعاتی بیشتر در گوشی آیفون 12 پرو مکس آسیب پذیر هستند؟ با علائم خرابی آیفون iPhone 12 pro Max مواجه شده اید؟ برند اپل یکی از بهترین تولید کنندگان گجت های هوشمند است که دیگر فکر نکنیم کم تر کسی این غول تکنولوژی را نشناسد. کلیه کاربران دوست دار این برند هستند و برخی ها در آرزوی داشتن محصولات این کمپانی می‌باشند. در این مطلب می‌خواهیم درباره تعمیر آیفون iPhone 12 pro Max حرف بزنیم. خیلی از کاربران نمی‌دانند تعمیرات به چند بخش تقسیم می‌شوند و وقتی دستگاه شان به مشکل بر می‌خورد، تشخیص آسیب وارد شده به گوشی را به درستی حدس نخواهند زد. ما در این جا قصد داریم به شما کمک کنیم تا مشکلات آیفون 12 پرو مکس را پیدا کرده و متناظر با آن، راه و روش هایی را بگوییم تا به سادگی بتوانید از تلفن همراه خود مراقبت نمایید. در صورتی که مشکل دستگاه شما بسیار بدتر بود، بدون نگرانی می‌توانید به مرکز تعمیرات 118 اعتماد نمایید. این مجموعه سال ها خدمت رسانی را اولویت کار خود قرار داده و با افتخار مورد اطمینان مشتریان مان بوده ایم. وجود اساتید بنام کشور و به کار گیری متخصصین با تجربه، شرایط را برای این مرکز فراهم نموده تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. گوشی شما فارغ از هر مشکلی که دارد، به راحتی توسط تعمیرکاران ما تعمیر خواهد شد. پس می‌توانید دستگاه خود را جهت تعمیر آیفون iPhone 12 pro Max به ما واگذار نمایید.

آسیب دیدگی های رایج گوشی آیفون 12 پرو Max

اصولاً استفاده مداوم از گجت های هوشمند، مشکلاتی را برای آن ها به وجود می‌آورد. خیلی از این آسیب دیدگی ها از نظر ما پیچیده و مبهم است چون به طور کلی آشنایی زیادی با آن ها مخصوصاً چگونگی کارایی قطعات، نداریم. بنابراین تلاش کرده ایم در اینجا به مشکلات و آسیب دیدگی های رایج آیفون iPhone 12 pro Max بپردازیم تا بتوانید به راحتی با ایرادات گوشی خود آشنا شده و آن ها را تا حد امکان تعمیر کنید.

انواع آسیب دیدگی هایی که می‌تواند خبر از خرابی آیفون پرو مکس ما بدهد، به قرار زیر است:

  • از کار افتادن دوربین گوشی
  • شکستگی نمایشگر آیفون 12 پرو مکس
  • کم شدن خلیه شارژ ناگهانی
  • خاموش شدن دستگاه بر اثر ضربه یا آبخوردگی
  • عدم اتصال به وای فای
  • تولید حرارت باتری
  • هنگ کردن های بی دلیل

علائم فوق نشان دهنده آسیب دیدگی گوشی خواهد بود پس از مشاهده این نشانه ها، بدون تعلل نسبت به تعمیر آیفون iPhone 12 pro Max خود اقدام کنید. با به تعویق انداختن دستگاه با خرابی بیشتری رو به رو خواهد شد. پس اگر به فکر سلامت تلفن خود هستید، زود هنگام آن را به تعمیرکاری معتمد نشان دهید. در بخش بعدی به خرابی های گوشی همراه اشاره خواهیم نمود.

خرابی ال سی دی گوشی آیفون 12 Pro Max

تاچ و ال سی دی گوشی بیش ترین آسیب دیدگی را می‌بینند به این دلیل که ظرافت خاصی دارند. گوشی مربوط به آن است به این دلیل که ظرافت و حساسیت بیشتری نسبت به سایر دیگر قطعات دارند. به همین دلیل، کاربران زیادی برای تعمیر ال سی دی آیفون 12 پرو مکس به تعمیرکاران مراجعه می‌کنند. عوامل مختلفی نقش در خرابی ال سی دی گوشی شما می‌توانند داشته باشد به عنوان نمونه، آب خوردگی، ضربه، استفاده از شارژر فیک و … همه این موارد آسیب هایی بسیار بدی به گوشی شما خواهند رساند.

نمایشگر آیفون 12 پرو مکس از فناوری سوپر رتینا بهره برده و رزولوشنی 1284 در 2778 دارد. 87 درصد پنل جلوی دستگاه را می‌پوشاند و می‌توان گفت ظرافت بیش از حد این نمایشگر، آن را در برابر ضریه آسیب پذیر کرده است. به همین علت با هر آسیب، تاچ هم از کار خواهد افتاد و راهی غیر از تعویض تاچ و ال سی دی iPhone 12 Pro Max نداریم.

راه کاری کارآمد برای جلوگیری از ضرب خوردگی های احتمالی، استفاده از قاب و محافظ صفحه نمایش است. به طور کلی نمایشگر گوشی آیفون از 3 بخش گلس،تاچ و ال سی دی ساخته شده است. این سه لایه به همان نسبت که بهم وابسته هستند خرابی آن ها کاملاً متفاوت از یک دیگر است.

اکنون نگاهی دقیق تر به خرابی ال سی دی iPhone 12 Pro Max بیاندازیم

  • فشار ناشی از ضربه: اصلی ترین عامل خرابی LCD ضربه می‌باشد. افتادن گوشی از دست سهم بزرگی در آسیب دیدگی دارد. این مورد نتنها باعث خرابی ال سی دی خواهد شد بلکه می‌تواند تاچ گوشی هم از کار بیاندازد
  • آب خوردگی: این مورد هم یکی از اصلی ترین عوامل خرابی ال سی دی است. گوشی را در مجاورت آب، باران و … قرار ندهید تا از بروز آسیب جلوگیری نمایید.
  • خرابی خود به خودی دستگاه : برخی اوقات دلیل واضحی یا مشخصی برای خرابی گوشی آبفون 12 دیده نمی‌شود. در این حالت به احتمال زیاد مدارات وابسته  به ال سی دی دچار اختلال شده و خراب می‌شود. تشخیص دقیق این علت بر عهده متخصص خواهد بود

خرابی باتری گوشی آیفون  12 pro max

باتری قطعه ای مصرفی می‌باشد که پس از مدتی (معمولاً 2 سال) با کاهش عملکرد رو به رو می‌شوند. این قطعه بسیار حساس است و کاربران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. استفاده نامناسب از تلفن همراه باعث شده روند کارایی باتری روز به روز کاهش یابد و بعد از مدتی گوشی را با علائمی مانند تورم باتری، تخلیه سریع شارژ، خاموشی دستگاه و … مواجه کند. اکثر باتری های جدید امروزی از فناوری لیتیوم پلیمری ساخته شده اند که عملکرد قابل توجهی را نسبت به نسل های پیشین دارند. گوشی آیفون 12 پرو مکس هم از باتری ای با تکنولوژی Li – Po یا همان لیتیوم پلمیر بهره می‌برد که ظرفیتی 3687 میلی آمپری را دارد. در نگاه اول شاید با خود فکر کنید این باتری ظرفیت کمی دارد. بله! اپل همواره ضعف به خصوصی در باتری های بکار برده در محصولات خود دارد. اما آیفون پرو مکس می‌تواند برای نیاز روزمره ما را بی نیاز از شارژ کند. پس اگر استفاده چندان زیادی در طول روز از تلفن خود ندارید. نگرانی از بابت شارژدهی نداشته باشید. زیرا این باتری قادر خواهد بود شارژ را در طول 24 ساعت درون خود نگه دارد. اما از این موارد بگذریم. همانطور که گفتیم، باتری ها به دلیل استفاده نادرست کاربران از تلفن، زود تر از موعد خراب می‌شوند. در این موقع باید چه کنیم؟ راهی وجود دارد تا از شر این مشکل خلاص شویم؟ اگر بخواهیم پاسخی کلی بدهیم این است که، تنها راه چاره، تعویض باتری آیفون iPhone 2 Pro Max می‌باشد. باتری این گوشی از نوع داخلی است یعنی شما نمی‌توانید بدون دانش مربوطه آن را از بدنه دستگاه جدا کنید. در پروسه انجام این کار، وسایل و تجهیزات پیشرفته بسیار موثر خواهد بود. باتری آیفون pro max از آنجایی که می‌دانید، گران است و تعویض آن کابوسی برای مراکز تعمیر موبایل می باشد. اگر می‌خواهید در مکانی مطمئن و معتبر دستگاه خود را جهت تعمیر آیفون iPhone 12 Pro Max دهید. مجموعه ما در خدمت شماست. گوشی شما تحت نظر متخصصین مجرب مرکز اقدام به تعویض باتری آیفون 12 پرو مکس خواهد شد.

در این قسمت رویکردهایی را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم که با استفاده از آن ها بتوانید عمر مفید باتری گوشی خود را افزایش دهید.

  1. قرار دادن دستگاه در حالت پرواز یا flight mode : تامین شارژ باید بصورت یکنواخت از باتری به سایر قطعات صورت گیرد. برخی از برنامه های موجود بر روی گوشی می‌توانند فرآیند شارژ را مختل کنند. برای جلوگیری این اتفاق، روشن کردن flight mode کار بسیار مهمی در جهت بهبود پروسه شارژ دستگاه شما خواهد بود. این مود کلیه برنامه های باز مانده و مهم تر از آن دیتای گوشی را به حالت تعلیق در خواهد آورد.
  2. پرهیز از گذاشتن گوشی به برق به مدت طولانی: اگر بیش از حد به دستگاه شما شارژ برسد. ممکن است قطعات از ظرفیت گنجایش خود فراتر رفته، دچار سوختگی شوند یا به طور کامل خراب شوند.
  3. عدم استفاده گوشی هنگام شارژ: وقتی که گوشی تان را به برق متصل می‌کنید، از آن استفاده نکنید این کار باعث داغی بیش از حد باتری شده و ممکن است در شرایطی باتری منجر به انفجار باتری شوند.
  4. استفاده همیشگی از کابل و آداپتور اورجینال : شارژر اصلی، گوشی شما را همواره سالم نگه می‌دارد. سعی کنید در هنگام شارژ، دستگاه خود را فقط با شارژر برند خود به برق متصل نمایید.
  5. استفاده از برنامه های تست و چک آپ سلامت باتری: این برنامه ها می‌توانند فاکتورهایی که باعث هدر رفت کارایی باتری شده را شناسایی کرده و آن ها را حذف کند. دقت داشته باشید این برنامه ها را حتما از مارکت های معتبر مانند app store و … دانلود کنید. زیرا برنامه های مخرب زیادی از طریق سرویس دهنده های نامعتبر انتشار پیدا می‌کنند که می‌توانند اصلی ترین عامل خرابی باتری شما در آینده شوند

روش های بالا از نظر عملی و تجربی ثابت شده هستند. با این راهکارها قدم مهمی در جهت حفظ سلامت باتری بر می‌دارید. پس از گذشت زمان و اتمام عمر مفید باتری، اگر علائمی مانند: تورم در بدنه پشتی دستگاه، خاموش روشن شدن گوشی، و … مشاهده کردید، آگاه باشید که وقت تعویض باتری iphone 12 pro max شما رسیده است. شما عزیزان می‌توانید برای تعویض باتری آیفون تان با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت به مجموعه ما مراجعه کنید.

مشکلات صدا در iphone 12 pro max

شاید بتوان گفت تولید صدای مطلوب از تلفن های هوشمند یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که انتظار داریم. اسپیکرهای گوشی آیفون پرو مکس بی شک صدایی فوق العاده را پخش می‌کنند. اما در برخی شرایط به دلیل خرابی خود به خودی یا هر علت دیگری، اسپیکرها قادر به تولید فرکانس نیستند و دیگر از خود نمی‌توانند صدایی را پخش نمایند. علائمی مانند خش صدا هنگام پخش از بلندگو، نداشتن خروجی صدا از میکروفن و … اصلی ترین نشانه هایی هستند که خبر از خرابی صدای اسپیکر گوشی آیفون 12Pro Max خواهند داد. در شرایطی که دستگاه شما دچار این وضعیت شده است. می‌توانید با خیال راحت تعمیر آیفون iPhone 12 Pro Max به مجموعه تعمیرات 118 بسپارید. گوشی شما توسط تعمیرکار برسی می‌شود، پس از عیب یابی با تعویض قطعه، صدایی بی نظیر همانند روز اول از گوشی تان خواهید شنید.

قطعات آیفون پرو مکس

کلیه قطعات بصورت رسمی با ارائه ضمانت معتبر و گارانتی در این مجموعه عرضه می‌گردد. امروزه به واسطه آشفتگی بازار، افرادی سودجو در پی کسب منفعت خود، قطعات فیک و تقلبی را به جای قطعات اورجینال به فروش می‌رسانند. نبود اعتماد مشتری همواره، ما را مصمم کرده تا بهترین بستر را برای کاربران عزیز فراهم کنیم تا بصورت کاملاً رسمی و اورجینال قطعات را در اختیار داشته باشند. تعمیرات 118 در طی سال ها فعالیت توانسته پیشرو در این زمینه باشد همچنین رضایت مشتریان را ملاک خود قرار دهد. تمامی قطعات از هر برندی در مرکز ما موجود است و شما با بهترین کیفیت می‌توانید قطعات گوشی آیفون 12pro max را از ما تهیه نمایید.

خرید قطعات آیفون 12 پرو مکس

شما عزیزان از سه طریق حضوری، غیر حضوری و یا تلفنی می‌توانید قطعات گوشی آیفون 12 پرو مکس را خریداری کنید. بهترین راه و پیشنهاد ما جهت عدم اتلاف وقت، مراجعه به سایت تعمیرات 118 است. کلیه قطعات از هر برندی در وب سایت ما موجود است. کافیست قطعه مورد نیاز خود را سرچ کنید. شما می‌توانید برای تعمیر آیفون iPhone 12 Pro Max خود، قطعات این برند را از ما با بهترین کیفیت تهیه نمایید. با ثبت درخواست خود، همکاران ما در سریع ترین زمان اقدام به ارسال محصول شما خواهند کرد. امکان دارد قیمت برخی از قطعات در سایت درج نشده باشد. در این صورت می‌توانید با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید تا از آخرین قیمت مطلع شوید.