نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی سری گوشی های می مکس را با نمایشگر های بسیار بزرگ تر از 6 اینچ به بازار روانه کرده است. برخی از افراد، مهم ترین استفاده ای که از تلفن های همراه خود می کنند، اتصال به اینترنت است. به همین دلیل این افراد ترجیح می دهند برای راحتی کار از گوشی هایی با نمایشگرهای بزرگتر استفاده کنند. شیائومی فبلت Mi Max 3 را با نمایشگرغول پیکر 6.9 اینچی در جولای سال 2018 به بازار معرفی کرده است. این نمایشگر از پنل لمسی خارنی IPS LCD بهره می برد. این نمایشگرها زاویه دید خوبی دارند و همچنین رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان می دهند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Max 3 حدود 122 سانتی متر مربع است و حدود 79 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. سنسور مجاورت و همچنین اسپیکر مکالمه از دیگر قطعاتی هستند که کنار  دوربین سلفی در لبه ی بالای ال سی دی قرار گرفته اند. درب پشت گوشی میزبان ماژول بیضی شکل است که داخل آن دوربین دوگانه به همراه فلش LED قرار گرفته است. شیائومی سنسور های 5 و 12 مگاپیکسلی را برای می مکس در نظر گرفته است. این گوشی از دوربین AI یکپارچه بهره می برد که برای تشخیص هوشمند و سایر عملکرد ها  استفاده می شود. همچنین دارای یک نور جداگانه می باشد که می تواند برای افزایش سرعت در باز شدن قفل گوشی در یک محیط کاملا تاریک استفاده شود. از دیگر قطعاتی که بر روی درب پشت دستگاه قرار گرفته است می توان به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که از سرعت نسبتا بالایی نیز برخوردار است.

شیائومی می مکس 3 به تراشه ی اسنپدراگون 636 مجهز شده است و عملکرد کاملا رضایت بخشی را دارد. عملکرد پردازش و بازی با این تراشه نسبت به اسنپدراگون 625 که در گوشی های دیگر استفاده می شود به طور متوسط 40 درصد بالاتر است. این پردازنده شامل 8 هسته می شود، به این معنی است که این گوشی می تواند فرآیندهای زیادی را هم زمان انجام دهد. به همین دلیل شما می توانید چندین برنامه را همزمان باز و استفاده کنید. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5500 میلی آمپری ساعت وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. فست شارژ 18 واتی برای شارژ باتری گوشی شیائومی Mi Max 3 در نظر گرفته شده است. این باتری می تواند در مدت زمان کوتاهی باتری گوشی را شارژ کند.

تعمیر گوشی شیائومی Mi Max 3

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر  شیائومی Mi Max 3 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi Max 3 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی Mi Max 3

امکان خرید قطعات شیائومی Mi Max 3 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi Max 3 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.