نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت هوآوی Honor V6 با قابلیت اتصال به شبکه 5G و استاندارد WiFi 6 در می سال 2020 به بازار معرفی شد و در مدت زمان کمی توانست جایگاه خوبی را در بین کاربران پیدا کند. پردازنده ی این تبلت را چیپست Kirin 985 تشکیل می دهد که شبکه ی 5G را پشتیبانی می کند. با استفاده از این استاندارد از پهنای باند 160 مگاهرتز و فناوری Dynamic Narrow Bandwidth مجهز شده است. با استفاده از این تکنولوژی ها، با تنظیم پهنای باند در محیط هایی با سیگنال وای فای ضعیف هستند، عملکرد و سرعت دانلود را بالاتر می برد. قابلیت متصل شدن صفحه کلید بلوتوثی را دارا می باشد و همچنین به قلم استایلوس مجهز شده است. میزان حساسیت به فشار این قلم، 4096 است. در دو نسخه با رم 6 و حافظه داخلی 128 و 64 گیگابایتی وارد بازار می شود.

برای نمایشگر این تبلت از پنل IPS LCD بهره گرفته شده است. این نمایشگرها زاویه ی دید بازتری دارند و همچنین رنگ ها را بسیار طبیعی نشان می دهند. مساحت تاچ و ال سی دی تبلت هوآوی Honor V6 حدود 307 سانتی متر مربع است و 81 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. نمایشگر این تبلت دارای قطر 10.4 اینچی با وضوح 2K می باشد، در هر اینچ از این نمایشگر 224 پیکسل نمایش داده می شود. باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7250 میلی آمپر وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. باتری تبلت هوآوی Honor V6 با استفاده از سوکت شارژ USB-C شارژ می شود. این باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و هرگونه جابه جایی و تعویض باید به دست تعمیرکار انجام شود.

طراحی قالب پشتی دستگاه از اثر تیندال الهام گرفته شده است و دارای سه رنگ خاص سبز (Wizard of OZ)، نقره‌ای (Titanium Sky Silver) و مشکی (Magic Night Black) می باشد. درب پشت تبلت هوآوی آنر V6 میزبان ماژول مستطیلی شکل است در گوشه ی سمت چپ دستگاه جای گرفته است و درون آن دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار گرفته است. دوربین اصلی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه لنز واید، فوکوس خودکار، دریچه دیافراگم f/1.8 می باشد. در بالای ال سی دی بدون هیچ بریدگی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جای گرفته است. امروزه در تمامی گوشی ها، دوربین هایی با سنسور های فوق العاده هستیم اما هنوز هم برای تبلت ها از دوربین های متوسط و ضعیف استفاده می شود زیرا کاربران علاقه مند نیستند تا با استفاده از تبلت خود عکاسی کنند. به همین دلیل از دوربین هایی با کیفیت پایین استفاده می شود.

تعمیر تبلت هوآوی Honor V6

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تبلت هوآوی Honor V6 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات تبلت هوآوی Honor V6 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات تبلت آنر وی 6

امکان خرید قطعات تبلت هوآوی Honor V6 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات تبلت هوآوی Honor V6 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.