نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در ژوئن سال 2014 کمپانی تایوانی HTC اسمارت فونی با ابعاد 146.4 x 70.7 x 9.9 میلی‌متر و وزن 145 گرم با نام گوشی اچ تی سی One E8 رونمایی کرد. سیستم عامل این گوشی از نوع اندروید 4.2.2 است که افزایش به روز رسانی آن تا 6.1 نیز امکان پذیر می‌باشد. تراشه تعبیه شده برای این دستگاه از نوع کوالکام MSM8975AC اسنپدراگون 801 و پردازنده چهار هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی به همراه 2 گیگ رم اعمال پردازشی این دستگاه را برعهده دارند. صفحه نمایش یا همان رابط کاربری قرار گرفته بر روی پنل جلویی دارای اندازه‌ی 5 اینچ است که نسبت به قاب گوشی 66 درصد  را در بر دارد. ال سی دی گوشی اچ تی سی وان 8ایی از نوع Super LCD3 ساخته و طراحی شده است که از چندین تماس لمسی به طو همزمان پشتیبانی می‌کند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ هستند. اچ تی سی برای محافظت از این قطعه از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 3 بهره گرفته است.

حافظه‌ی داخلی نقش مهمی در گوشی‌های هوشمند ایفا می‌کند چرا که تمامی اطلاعات بر روی این قطعه ذخیره می‌شوند. حافظه‌ی داخلی این گوشی با ظرفیت 16 گیگابایت فایل‌های مالتی مدیا کاربران را بر روی خود نگهداری می‌کند و در صورت کافی نبودن این میزان ظرفیت کاربران می‌توانند از کارت حافظه استفاده نمایند. دوربین پشت گوشی اچ تی سی وان ایی8 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی در حالت پانوراما و HDR برخوردار می‌باشد. سنسور دوربین سلفی نیز یک لنز 5 مگاپیکسلی است که تصاویر معمولی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین همانند دوربین پشت ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. تامین انرژی الکتریکی این دستگاه بر عهده یک باتری لیتیوم پلیمری 2600 میلی آمپری است. باتری گوشی اچ تی سی وان 8ایی به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی توسط یک شارژر 18 واتی شارژ می‌شود و با فول شارژ شدن امکان مکالمه صوتی تا 26 ساعت را برای کاربران فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی One E8

تعمیر گوشی اچ تی سی وان 8ایی و سایر دستگاه‌های هوشمند را به تعمیرکاران حرفه‌ای این مرکز بسپارید. مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از تعمیرکاران ماهر و مجرب قادر است تا بهترین خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند در اختیار شما قرار دهد. کاربران با مراجعه به این مرکز می‌توانند جهت تعمیر دستگاه خود اقدام نمایند و از قطعات اورجینال و گارانتی معتبر قطعات تعویض شده بهره مند گردند. در ابتدا تعمیرکاران دستگاه کاربران و مشتریان را به صورت رایگان عیب یابی نموده و متقابلا اعلام هزینه می‌شود و در صورت رضایت شما اقدامات لازم جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی وان 8ایی انجام می‌گیرد. کاربرانی که در شهرستان هستند می‌توانند دستگاه خود را برای ما ارسال کرده و از طریق تماس تلفنی پیگیر تعمیر دستگاه خود باشند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One E8

برای خرید قطعات گوشی باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می گردانند. می توانید خرید قطعات گوشی اچ تی سی One E8 را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی One E8 نیز اطلاع یابید.