نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه می سال 2018 کمپانی ایسوس گوشی ایسوس Zenfone Live با ابعاد 147.3 x 71.8 x 8.2 میلی متر و وزن 140 گرم توسط کمپانی ایسوس معرفی شد. بدنه‌ی این گوشی ساختاری مرکب از شیشه و پلاستیک دارد و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی با استفاده از فناوری IPS LCD طراحی شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون لایو با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 73 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربرن در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 293 پیکسل بر اینچ هستند. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید 8.0Oreo ٬ تراشه کوالکام MSM8917 اسنپدراگون 425 ٬ پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و غیره اشاره کرد. این گوشی در دو نسخه‌ی 16 گیگابایتب با 1 گیگ رم و 32 گیگابایتی با 2 گیگ رم اشاره کرد.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون لایو با سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قادر به ثبت تصاویر با کیفیت در حالت‌های پانوراما و HDR نیز می‌باشد. کاربران همچنین به لطف فلش LED می‌توانند در محیط‌های کم نور و تاریک عکاسی نمایند. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نمایند. دوربین سلفی این گوشی دارای لنز 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌باشد که تصاویر نسبتا خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی ایسوس زنفون لایو از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض می‌باشد که با ظرفیت 3000 میلی آمپر انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Live

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Live را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعمیر ایسوس Zenfone Live به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات ایسوس Zenfone Live موجود است و تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Live

خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون لایو به صورت اورجینال برای تعمیرکاران کمی دشوار می‌باشد. امروزه در بازار قطعات و ابزارآلات فیک به وفور یافت می‌شود لذا بهتر است تعمیرکاران جهت خرید به اورجینال و اصل بودن قطعات دقت نمایند. برای خریدی آسان همراه با فاکتور خرید و گارانتی معتبر ما به شما مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات انواع گوشی‌های هوشمند به مشتریان می باشد بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را از این مرکز خریداری نمایید. خرید از این مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) امکان پذیر می باشد. قیمت محصولات مانند قیمت قطعات گوشی ایسوس زنفون لایو را می‌توانید با تماس با کارشناسان واحد فروش اطلاع پیدا نمایید.