نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

هوآوی از تبلت های MatePad 10.8 و اینجوی نبلت 2 در آگوست سال 2020 رونمایی کرده است. پنل جلویی تبلت هوآوی Enjoy Tablet 2 میزبان نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 10.1 اینچ می باشد. این نمایشگر ها برای تعیین رنگ و روشنایی هر پیکسل، نوری پولاریزه از میان فیلتر رنگی عبور می دهند. در این تکنولوژی، پیکسل ها قادر به تولید رنگ نیستند و از نور پس زمینه استفاده می کنند. مساحت تاچ و ال سی دی تبلت هوآوی Enjoy Tablet 2 حدود 295 سانتی متر مربع است و نزدیک به 78 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 224 پیکسل نمایش داده می شود و دارای وضوح نمایشگر 1200 در 1920 می باشد.

در اطراف نمایشگر لبه های زیادی مشاهده می شود و این محصول در رنگ های طلایی و آبی تیره به بازار عرضه شده است. در لبه ی بالایی دستگاه دوربین سلفی دستگاه جای گرفته است. این تبلت از دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می برد. قسمت پشتی دستگاه میزبان دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد. این دوربین از ویژگی های Features LED flash, HDR, panorama بهره می برد. به طور کلی برای تبلت ها از دوربین های با کیفیت استفاده نمی شود و تمرکز اصلی بر روی کیفیت نمایشگر دستگاه است. به صور کلی افراد ترجیح می دهند تا با استفاده از گوشی های خود عکاسی کنند تا با تبلت 10 اینچی.

انرژی مورد نیاز این تبلت را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت تامین می کند. میزان ظرفیتی که برای باتری تبلت هوآوی Enjoy Tablet 2 در نظر گرفته شده است بسیار کم است و کاربر هر روز باید باتری تبلت را شارژ کند. برای شار این باتری از شارژر 10 واتی استفاده شده است. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10.1 بر روی دستگاه نصب شده است. هیچکدام از سرویس های گوگل در این دستگاه قابل دسترسی نیستند. قلب تپنده ی دستگاه را چیپست Kirin 710A با سرعت 14 نانومتری تشکیل می دهد. این پردازنده را پردازنده ی گرافیکی Mali-G51 MP4  همراهی می کند. این تبلت در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی 4 و 128، 4 و 64 گیگابایت به بازار عرضه شده است.

تعمیر تبلت هوآوی Enjoy Tablet 2

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تبلت هوآوی Enjoy Tablet 2 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات تبلت هوآوی Enjoy Tablet 2 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات هوآوی اینجوی تبلت 2

امکان خرید قطعات تبلت هوآوی Enjoy Tablet 2 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات تبلت هوآوی Enjoy Tablet 2 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.