نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا دروید ماکس 2 (Droid Maxx 2) از محصولات شرکت موتورولا است که در سال 2013 معرفی شد. این گوشی با ظاهری مشابه گوشی موتو دروید Turbo 2 طراحی شده است بالخصوص درپوش پشتی آن که به صورت برجسته می‌باشد. این گوشی با کیفیت‌تر از نسل قبلی ساخته شده است و از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بهتری بهره برده است. گوشی Droid Maxx 2 یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز را در خودش قرار داده است که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ استفاده شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا دروید ماکس 2 (Droid Maxx 2)

از آنجایی که گوشی موتو Maxx 2 از قطعات با کیفیتی بهره برده است با خیال آسوده می‌توانید از این گوشی تا چندین سال استفاده نمایید اما عمر باتری را تضمین نمی‌کنیم چرا که بهترین باتری ها هم از یک عمر استاندارد بهره می‌برند. با گدشت زمان ممکن است باتری گوشی شما ضعیف یا خراب شود برای تعویض باتری گوشی موتو دروید Maxx 2 بهتر است به مرکزی مراجعه نمایید که از قطعات اصلی برای تعویض و یا تعمیر گوشی موتو Droid Maxx 2 شما استفاده کنند ما به شما مرکز تعمیرات 118 را برای تعویض یا تعمیر قطعات موتورولا پیشنهاد می‌دهیم.

صفحه نمایش گوشی موتورولا ماکس 3 با اندازه‌ی 5.5 اینچی از بهترین کیفیت تصویر با دقت 1080 پیکسلی (FullHD) بهره برده است. ال سی دی این گوشی از جنس لمسی خازنی است و باید کمی بیشتر از صفحه نمایش آن مراقبت نمایید. بهترین روش برای محافظت از ال سی دی گوشی موتو Maxx 2 استفاده از گلس یا محافظ صحه نمایش می‌باشد اما در صورت شکستن ال سی دی باید آن را با یک ال سی دی اصلی گوشی موتورولا دروید Maxx 2 تعویض نمایید. تعمیرات 118 یکی از بهترین مراکزی است که با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب می‌توانند در زمینه‌ی تعمیر موبایل خدماتی را به شما ارائه دهند. چنانچه دستگاه شما دچار خرابی شود می‌توانید جهت تعویض باتری گوشی موتو Maxx 2 و یا تعویض ال سی دی گوشی موتورولا ماکس 2 به این مرکز مراجعه نمایید. مرکز تعمیرات 118 در راستای رضایت مشتریان برای شما این امکان را فراهم کرده است تا جهت خرید قطعات موتورولا و یا تعمیر گوشی موتورولا دروید Maxx 2 خود از کارشناسان این مرکز مشاوره دریافت کنید.