نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا گوشی میان رده و اقتصادی خود را در سپتامبر سال 2019 با نام One Zoom به بازار معرفی کرده است. نمایشگر به کار برده در این گوشی از نوع Super AMOLED است و توانایی نمایش 16 میلیون نگ را دارا می باشد. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا One Zoom حدود 100 سانتی متر مربع است و 84.6 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. نسبت تصویر در این گوشی 19.5 به 9 است که موجب عریض تر شدن این نمایشگر می شود. روی این ال سی دی یک لایه ی شیشه ای Panda King glass قرار گرفته و از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خوردن و خشدار شدن مراقبت می کند. در بالایی این ال سی دی یک حفره مانند ناچ قطره ای طراحی شده و دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی در داخل آن جای گرفته است.

 انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی One Zoom با استفاده از فست شارژ 15 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. در پشت این دستگاه 4 دوربین در داخل یک فضای مستطیلی شکل قرار گرفته اند. ماژول دوربین به همراه لوگو موتورولا طراحی جذابی را در پشت گوشی به ارمغان آورده است. یکی از این سنسورها فقط برای سنجش عمق تصاویر استفاده می شود و وظیفه ی خود را با درستی انجام می دهد. سه سنسور دیگر یکی 48 مگاپیکسلی، 16 و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی که می توانند تصاویر شفاف و با کمترین میزان نویز را ثبت کنند. خشاب سیم کارت و اسپیکر در بالایی و جک هدفون و پورت شارژ نیز روی لبه ی پایینی دستگاه جای گرفته اند.

تعمیر  گوشی موتورولا One Zoom

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی  گوشی موتورولا One Zoom را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا One Zoom به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی One Zoom موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا وان زوم

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات اورجینال گوشی را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. در این مجموعه برای افرادی که قصد مراجعه حضوری ندارند شرایطی وجود دارد که می توانید سفارش آن ها را با پست و یا پیک ارسال کنیم. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا One Zoom را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی موتورولا One Zoom مطلع شوند. از جمله قطعات این گوشی می توان به تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده، باتری و … اشاره کرد.