نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی ایسوس Zenfone 5 Lite به عنوان یکی دیگر از محصولات سری گوشی زنفون 5 توسط کمپانی ایسوس در فوریه سال 2018 معرفی شد. ظاهر جذاب شبشه‌ای این گوشی در پنل جلو و پشت آن به جذابیت این دستگاه افزوده است و نگاه هر بیینده‌ای را جلب خواهد کرد. ابعاد این گوشی 160.6 x 76.2 x 7.8 میلی متر با وزن 168 گرم طراحی شده است که کاربران می توانند از دو سیم کارت در این دستگاه استفاده نمایند. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 5 لایت با اندازه‌ی 6 اینچی برای کاربران علاقه مند به نمایشگرهای بزرگ بسیار مناسب می باشد. این نمایشگر به طور تقریبی 75 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. ایسوس در ساخت این نمایشگر از نوع IPS LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ خواهند بود. این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 گیگابایت با 3 گیگ رم و 64 گیگابایت با 4 گیگ رم عرضه کرده است و همچنین به کاربران امکان افزایش این حافظه را با استفاده از کارت SD  را داده است.

ایسوس برای دوربین این گوشی یک سنسور 16 مگاپیکسلی با تشخیص فوکوس خودکار در نظر گرفته است. کاربران به وسیله‌ی این دوربین می‌توانند با کیفیت‌های 1080 پیکسل با نرخ‌ 30 و 60 فریم بر ثانیه و 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ویدئوهایی را برای خود ضبط نمایند. دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون 5 لایت قابلیت ثبت تصاویر با حالت‌های پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم کرده است. دوربین سلفی این دستگاه مجهز به سنسور 20 مگاپیکسلی است که تصاویر بسیار خوب و روشنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی ایسوس زنفون 5 لایت با ظرفیت 3300 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند و با یک بار شارژ امکان مکالمه صوتی تا 30 ساعت را به کاربران می‌دهد.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 5 Lite

گوشی‌های هوشمند ممکن است پس از مدتی استفاده توسط کاربران در اثر ضربه و یا ابخوردگی دچار آسیب شوند و از آنجایی که تعمیر آن‌ها مانند تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 5 Lite نیازمند برخورداری از مهارت و دانش در این زمینه است لذا لازم است به تعمیرکاران خبره و ماهر مراجعه نمایید. برخی از تعمیرکاران متاسفانه به دلیل عدم مهارت و تجربه کافی در زمینه تعمیر موبایل ممکن است در حین باز نمودن گوشی به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد نمایند بنابراین ما به شما مرکز تعمیرات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. تعمیرکاران این مرکز تیمی مجرب و ماهر هستند که با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به شما ارائه می‌دهند. کاربران لازم است جهت تعویض قطعات گوشی ایسوس Zenfone 5 Lite خود به این مجموعه مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایند.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 5 Lite

خرید قطعات و ابزارآلات اورجینال در بازار امروزه که قطعات فیک و نامرغوب به وفور یافت می‌شود امری سخت و زمان بر می باشد. مرکز تعمیرات 118 با چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع قطعات گوشی های هوشمند این امر را برای تعمیرکاران این حوزه آسان کرده است. تعمیرکاران می‌توانند به راحتی با مراجعه به این مجموعه از مشاوره رایگان در خصوص محصولات و قیمت آن‌ها اطلاعات لازم را کسب نمایند. خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون 5 لایت نیز در این مجموعه امکان پذیر بوده و چنانچه امکان دسترسی به این مرکز را ندارید می توانید از طریق سایت قطعات مورد نظر خود را سفارش دهید. قیمت قطعات گوشی ایسوس زنفون 5 لایت در سایت درج نشده است و لازم است با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.