هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی هواوی Y Max در نوامبر سال 2018 به وسیله‌ی کمپانی هواوی معرفی شد. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی وای مکس با اندازه‌ی 7.12 اینچی به طور تقریبی 83 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربرانی که به نمایشگرهای بزرگ علاقه مند هستند ای گوشی برای آن‌ها بسیار مناسب است. نمایشگر این دستگاه تصاویر را با کیفیت 1080 در 2244 پیکسلی و تراکم پیکسلی 350 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. فناوری به کار رفته در ال سی دی Y Max از نوع IPS LCD است که در وضوح و میزان روشنایی تصاویر و متون تاثیر بسزایی دارد. این دستگاه از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند و کاربران می توانند از دو سیم کارت استفاده نمایند. ظرفیت حافظه‌ی داخلی پیش فرض این دستگاه 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم تعبیه شده است که می‌توان آن را از طریق حافظه‌ی جانبی افزایش داد.

دوربین اصلی گوشی هواوی وای مکس از دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 و f/2.4 بهره برده است که تصاویر حرفه‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد همچنین لنز 16 مگاپیکسلی این دوربین قادر است در محیط‌های کم نور نیز تصاویر خوبی را به ثبت رساند. دوربین جلو این گوشی در بریدگی نمایشگر یا تاچ استایل جای گرفته است و از لنز 8 مگاپیکسلی بهره برده است. کاربران می توانند به وسیله‌ی دوربین‌های این دستگاه ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. باتری گوشی هواوی Y Max ‌از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است و دارای میزان ظرفیت شارژدهی 5 هزار میلی‌آمپری می‌باشد.

 تعمیر گوشی هواوی Y Max

یکی از اقداماتی که تعمیرکاران تعمیرات موبایل در مراکز معتبر و مجاز انجام می دهند تعمیر گوشی هواوی وای مکس می باشد. تعمیر و تعویض قطعات گوشی Y Max امری دشوار است لذا به کاربران پیشنهاد می کنیم به تعمیرکاران و افرادی که در این زمینه تجربه و مهارت بالایی دارند مراجعه نمایند. خوشبختانه در مرکز تعمیرات موبایل این مرکز از تعمیرکاران ماهر و مجرب جهت تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند استفاده شده است تا بهترین خدمات به مشتریان عزیز ارائه گردد. تعمیرکاران این مرکز در ابتدا به عیب یابی دقیق دستگاه شما می پردازند و پس از این امر در صورت رضایت شما جهت تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب دستگاه اقدام می کنند. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y Max

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواویوای مکس را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی Y Max می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی Y Max مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.