نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی Desire 628 توسط کمپانی HTC در ماه می سال 2016 معرفی شد. این محصول میان رده و ارزان قیمت از مشخصات فنی خوبی بهره برده است. بدنه‌ی این گوشی کاملا از جنس پلاستیک پوشانده و طراحی شده است اما استفاده از پلاستیک مستعد خط و خش می‌باشد همچنین به دلیل صیقلی و براق بودن قاب پشتی گوشی امکان سرخوردن دستگاه از دست کاربران امکان پذیر می‌باشد. ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 628 از نوع IPS LCD ساخته شده است که منجر به زاویه دید بالا و میزان روشنایی و وضوح بالا در نمایش تصاویر و متون می‌شود. اندازه‌ی این نمایشگر 5 اینچی است که به طور تقریبی 66 درصد از قاب پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 یا همان HD و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر 16:9 هستند.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 628 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده است. این دوربین به کاربران امکان ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را می‌دهد همچنین به لطف فلش LED می‌توانند در محیط‌های کم نور و تاریک نیز عکاسی کنند. این دوربین قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز شده که با همان کیفیت دوربین اصلی قادر به تصویربرداری می‌باشد. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 628 دارای ظرفیت شارژدهی 2200 میلی آمپری است که به راحتی انرزی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 628

یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 628 می‌باشد. توصیه می‌کنیم کاربران جهت تعمیر گوشی‌های هوشمند خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند چرا که در صورت نابلد بودن تعمیرکاران ممکن است در حین تعمیر به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد نمایند همچنین استفاده از قطعات فیک و نامرغوب نیز باعث خرابی مجدد دستگاه خواهد شد. در مرکز تعمیرات 118 تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 628 با استفاده از قطعات اورجینال بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند کرد. کاربران جهت تعمیر دستگاه خود می‌توانند به این مجموعه مراجعه کرده و از قطعات اورجینال و گارانتی معتبر نیز بهره مند گردند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 628

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 628 را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی اچ تی سی Desire 628 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.