نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی می میکس آلفا قبل از آنکه یک گوشی هوشمند باشد، یک نمایشگر تمام  عیار است. شیائومی با معرفی پرچمدار خود آب پاکی را روی دست تمامی سازندگان گوشی ریخت و یک اسمارت فون از جنس نمایشگر را رونمایی کرد. این گوشی با طراحی فوق العاده و بی رغیب در سپتامبر سال 2019 به بازار معرفی شده است. دور تا دور بدنه ی گوشی را نمایشگر فرا گرفته و بخش فوقانی و تحتانی دستگاه، از تیتانیوم پوشیده شده است. در این گوشی تنها یک دکمه ی فیزیکی پاور دیده می شود و بقیه ی دکمه ها به صورت لمسی در لبه ی گوشی قرار گرفته اند. دو تا دور بدنه ی گوشی را نمایشگر Super AMOLED تشکیل داده و قطر آن حدود 7.92 اینچ می باشد. تنها 20 درصد بدنه ی گوشی سهم نمایشگر نشده است. رزولوشن تصویر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Mix Alpha حدود 2250 در 2088 پیکسل است.

حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر جای گرفته است و از سرعت بالایی برخوردار است. پکیج عکاسی این گوشی به سه دوربین با سنسورهای 108، 12 و 20 مگاپیکسلی ختم می شود. لنز واید 108 مگاپیکسلی مجهز به گشودگی دیافراگم f/1.7 می باشد. این لنز برای عکاسی با رزولوشن 9024×12032 پیکسلی هیچ مشکلی نخواهد داشت. لنز تله فوتوی 12 مگاپیکسلی از فوکوس خودکار ، Dual Pixel و گشودگی دیافراگم f/2.0، زوم اپتیکال دو برابر و Laser AF بهره می برد. دوربین آخر نیز دارای یک لنز فوق واید 20 مگاپیکسلی می باشد که پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر دارد. شما می توانید از تمام ویژگی های دوربین اصلی شیائومی Mi Mix Alpha برای عکس برداری سلفی نیز استفاده کنید. در این گوشی هیچ دوربینی به عنوان سلفی در نظر گرفته نشده است.

انرژی مورد نیاز نمایشگر غول پیکر گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4050 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Mi Mix Alpha با استفاده از فست شارژ 40 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را در طول روز همراهی می کند. باتری به صورت داخلی در داخل قاب قرار گرفته و امکان جابه جایی توسط کاربر وجود ندارد. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری MIUI 11 برای گوشی در نظر گرفته شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی اسنپدراگون 855 تشکیل می دهد که شامل 8 هسته می شود.می میکس آلفا در یک نسخه با رم 12 گیگابایت و حافظه ی داخلی 512 گیگابایت به بازار عرضه شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Mi Mix Alpha

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Mi Mix Alpha و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi Mix Alpha وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی می میکس آلفا

امکان خرید قطعات شیائومی Mi Mix Alpha به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi Mix Alpha روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.