نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

معرفی اولین ساعت های هوشمند اپل در 2015 بود که این دستگاه ها با مشکلاتی مانند سرعت روبه رو بودند. با بررسی های انجام شده بر روی نسل های جدید این ساعت ها در نهایت این شرکت در ماه سپتامبر سال 2019 از اپل واچ 5 رونمایی کرد و آن را به عنوان به روزترین ساعت هوشمند دنیا معرفی کرد. این ساعت به نسل قبلی خود یعنی اپل واچ 4 شباهت زیادی دارد و می توان گفت نسخه ی بهبود یافته ی آن است. در بدنه ی این ساعت از آلومنیوم 100 بازیافت شده، فولاد زد زنگ، سرامیک و تیتانیوم استفاده شده است. تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند Apple Watch Series 5 دارای قطر 1.78 اینچی با تراکم پیکسلی 326 می باشد. اپل در این دستگاه از فناوری های ترکیبی نمایشگر استفاده می کند که از جمله ی آن ها می توان به نمایشگر کم مصرف، سنسور سنجش نور جدید و تکنولوژی کارآمدی اشاره کرد که ساعت های قبلی این کمپانی از آن ها بی بهره اند.

در این ساعت هوشمند از تکنولوژی نمایشگر همیشه روشن استفاده شده که نسبت به دیگر رقیبان توانسته خیلی خوب عمل کند. با وجود این نمایشگر همیشه روشن باز هم باتری ساعت هوشمند Apple Watch Series 5 فقط 18 ساعت آماده به کاری دارد. از تکنولوژی شارژ بی سیم نیز بهره می برد و شما می توانید بدون استفاده از کابل ساعت هوشمند خود را شارژ کنید. این ساعت ضربان قلب شما را کنترل می کند و شما را متوجه بیماری ها و نا منظم بودن فعالیت قلبتان می کند. این ساعت امکانات زیادی مانند محافظت از شنوایی، قطب نما و برنامه Maps، تماس اضطراری بین المللی و تشخیص سقوط، خرید آسان با اپل پی (Apple Pay) و … را در اختیار شما قرار می دهد که ما در اینجا نمی توانیم به بررسی همه ی آن ها بپردازیم. ساعت هوشمند اپل سری 5 در سه نسخه ی متفاوت عرضه شده است که کاربران بر اساس نیاز خود می توانند تهیه کنند.

  • Apple Watch Series 5
  • Apple Watch Edition Series 5
  • Apple Watch Series 5 Aluminum

تعمیر ساعت هوشمند Apple Watch Series 5

ساعت های هوشمند اپل بسیار حساس هستند و در صورتی که ضربه ی شدید به آن ها وارد شود و یا آب خوردگی داشته باشند موجب از کار افتادن آن می شود. آسیب دیدگی ساعت هوشمند به معنی پایان کار آن نیست و امکان تعمیر و یا تعویض قطعات ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 5 وجود دارد. در مرکز تعمیرات 118، تعمیر ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 5 یه دست تعمیرکاران متخصص و با استفاده از جدیدترین ابزار آلات تعمیر موبایل انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه ی حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند.

خرید قطعات ساعت هوشمند اپل 5

با خرید قطعات ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 5  و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت اصلی دستگاه خود را بازگردانید. افرادی که به دنبال خرید قطعات اورجینال ساعت هوشمند اپل Series 5 هستند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 5 مطلع شوند. در صورتی که قصد خرید به صورت اینترنتی دارید می توانید با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید ” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. سفارشات از تمامی شهرها پذیرفته می شود و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.