نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی چینی سونی در اکتبر سال 2017 محصول میان رده خود را با عنوان گوشی سونی Xperia R1 Plus معرفی کرد. ساختار بدنه‌ی این گوشی مرکب از شیشه و پلاستیک می باشد که همین امر منجر به وزن سبک 154 گرم این دستگاه با ابعاد 146 x 73.2 x 8.9 میلی متر شده است. از مشخصات فنی این گوشی می توان به پردازنده هشت هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی با قدرت بالا در پردازش اطلاعات٬ تراشه کوالکام MSM8937 اسنپدراگون 430 و سیستم عامل اندروید 7.1 نات اشاره کرد. ال سی دی گوشی سونی اکسپریا R1 Plus با فناوری از نوع IPS LCD ساخته شده است که در وضوح و میزان روشنایی تصاویر و متون تاثیر بسزایی دارد. این نمایشگر دارای اندازه‌ی 5.2 اینچی است که 69 درصد از قاب جلوی گوشی را در بر گرفته است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 720 در 1280پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 گیگ رم و 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم عرضه شده است که کاربران می‌توانند ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا R1 Plus تنها از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با تشخیص فوکوس خودکار بهره برده است که برای کاربران تصاویر نسبتا خوبی را به ارمغان می‌آورد. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. در کنار دوربین فلش LED جهت عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز مجهز به سنسور 8 مگاپیسلی است که همانند دوربین پشت به کاربران امکان ضبط ویدئو می‌دهد. باتری گوشی سونی اکسپریا R1 Plus با ظرفیت شارژدهی 2620 میلی آمپر انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌سازد.

تعمیر گوشی سونی Xperia R1 Plus

یکی از علل اصلی آسیب به گوشی ها خیس شدن آن ها و یا افتادن گوشی از ارتفاع بسیار است. اما برای اینکه گوشی شما پس از تعمیر مانند روز اول باشد باید از قطعات اورجینال جهت تعمیر آن استفاده شود. همچنین باید تعمیر آن را به تعمیرکارانی مجرب بسپارید. متخصصین ما در مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه به راحتی تعمیر گوشی سونی Xperia R1 Plus را انجام می دهند. تمام تعمیرکاران این مرکز دارای مهارت و سابقه چندین ساله در زمینه تعمیر گوشی می باشند. همچنین در این مرکز بهترین ابزارها را در اختیار دارند و با استفاده از قطعات اورجینال تعویض قطعات گوشی سونی Xperia R1 Plus را انجام می دهند. پس از تعمیر می توانید گوشی خود را که شامل یک ماه گارانتی شرکت می باشد را به همراه رسید سربرگدار دریافت نمایید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia R1 Plus

خرید قطعات گوشی سونی R1 Plus در مرکز تعمیرات موبایل 118 به دو صورت حضوری و آنلاین برای تعمیرکاران امکان پذیر می‌باشد. این مرکز با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان خود با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال سعی بر آن داشته تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. تعمیرکارانی که در شهرستان هستند و امکان دسترسی به این مجموعه را ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت سفارش خود را ثبت کرده تا قطعه برایشان ارسال گردد. تمامی قطعات و ابزارآلات به همراه گارانتی معتبر و فاکتور خرید به خریداران تحویل داده می‌شود بنابراین با اطمینان کامل و خیالی آسوده می‌توانید از این مرکز خرید نمایید. قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا R1 Plus را با تماس با این مرکز جویا شوید.