تعمیرات تخصصی گوشی سونی

برند سونی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده‌ گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این برند از گذشته تا به الان یکی از با کیفیت ترین برند‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. البته نمی‌توان منکر این شد که سهم این گوشی اکنون در بازار گوشی‌های هوشمند مخصوصا در ایران بسیار کاهش پیدا کرده است. همانطور که می‌دانید تمامی گجت‌های هوشمند ممکن است روزی بر اثر یک سهل انگاری و یا اتفاق آسیب ببینند. ممکن است در آن لحظه بسیار ناراحت شوید و به فکر خرید یک گوشی دیگر باشید. اما واقعیت چیز دیگری است. واقعیت این است که اکثر گوشی‌های سونی قابل تعمیر و استفاده مجدد هستند. چیزی که اینجا مهم است مراجعه به یک مرکز معتبر تعمیرات موبایل سونی است. همیشه برای حل کردن انواع مشکلات خود به یک مجموعه‌ی مطمئن مراجعه کنید. مجموعه‌ی تعمیرات 118 یکی از برترین مجموعه‌های تعمیرات گوشی است. ما در خدمت شما هستیم تا تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌تان را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم. بنابراین از آسیب دیدگی گوشی سونی خود نترسید و حل مشکل خود را به ما بسپارید. قطعا مشکل شما توسط مرکز ما قابل رفع و رجوع است و اصلا جای نگرانی نمی‌باشد.

تعمیرات تخصصی گوشی سونی

به دلیل اینکه برند سونی حضور کم رنگ تری نسبت به سایر برندها مانند سامسونگ و آیفون در بازار ایران دارد تعمیر تخصصی آن کار هر کسی نیست. فردی که قصد تعمیر گوشی سونی را دارد باید هم دانش و هم تجهیزات مناسبی را در اختیار داشته باشد. مجموعه‌ی ما این دو فاکتور را به خوبی گرد هم آورده است. رضایت شما عزیزان این مهم را ثابت کرده است. تعمیرات تخصصی گوشی سونی به دو دسته کلی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌‌شود. در بخش سخت افزاری قطعات مختلفی مورد تعمیر قرار می‌گیرد. قطعاتی نظیر تاچ و ال سی دی، باتری، اسپیکر و بلندگو، آی‌سی شارژ، سوکت مادر بورد، فلت شارژر و … . تمامی این قطعات در مجموعه‌ی تعمیرات 118 قابل برطرف شدن است. قطعا موارد بیشتری را می‌توان در بالا آورد. اگر احیانا مشکل شما در موارد بالا وجود نداشت اصلا نگران نشوید. تنها کافی ست با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه به طور ویژه به دو دسته کلی تعمیرات اسمارت فون سونی می‌پردازیم.

1) تعمیرات سخت افزاری گوشی‌های سونی

تعمیرات سخت افزاری نیازمند دو عامل بسیار مهم و تاثیر گذار است. دانش و تجهیزات. فرد تعمیرکار گوشی باید از دانش بروز در حوزه‌ تعمیرات گوشی برخوردار باشد. زیرا لازمه‌ برطرف کردن مشکل سخت افزاری شناخت تجهیزات و دانش فنی برای تعمیر آن است. تجهیزات هم در سوی دیگر ماجرا قرار دارد. قطعا برای بعضی از تعمیرات سخت افزاری اسمارت‌فون‌های سونی نیاز به تجهیزات جدید و به روز است. این تجهیزات به طور تمام و کمال در مجموعه‌ ما حاضر و مهیاست. در نتیجه شما نباید نگران تعمیرات سخت افزاری گوشی خود شوید. حل آنرا بر عهده‌ی ما بگذارید.

2) تعمیرات نرم افزاری موبایل Sony

تعمیرات نرم افزاری بخش دیگر ماجراست. ممکن است دوربین شما بالا نیاید ولی این مشکل از سخت افزار گوشی نباشد. مثلا وجود یک باگ و یا آپدیتی که باید می‌کردید و نکردید باعث بروز چنین مشکلی شده باشد. در این مرکز تمام ابزارهای نرم افزاری برای تعمیر نرم افزاری گوشی سونی وجود دارد. دو مورد از معروف ترین‌ها به قرار زیر است:

  • Miracle Thunder Box (ابزار نرم افزاری برای گوشی های هوشمند اندرویدی): Miracle Thunder Box ابزاری نرم افزاری برای همه گوشی های هوشمند اندرویدی از همه مارک‌ها و مدل‌ها با استفاده از هر مدل CPU است. با استفاده از این ابزار فلش (سیستم عامل) ، فلش شماره IMEI‌، باز کردن قفل الگوی فراموش شده یا رمز ورود و سایر مشکلات قابل برطرف شدن است.
  • SP Flash Tool (ابزار نرم افزاری برای تعمیر تلفن همراه): SP Flash Tool (Smart Flash Flash Tool) نرم افزاری در ابعاد کوچک با کاربرد آسان برای فلش ROM Stock، بازیابی سفارشی، ارتقا یا پایین آوردن نسخه سیستم عامل، باز کردن قفل الگوی فراموش شده یا رمز ورود و رفع مشکلات مربوط به نرم افزارهای گوشی های هوشمند است.

تعمیرات نرم افزاری معمولا هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به تعمیرات سخت افزاری دارد. اگر در مورد مشکل خود به نتیجه‌ای نرسیده‌اید با همکاران ما در ارتباط باشید تا شما را به نحو احسن راهنمایی کنند.

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که گوشی سونی خود را که نیاز به تعمیر دارد به یک تعمیرکار سپرده‌اید و منتظر تعمیر آن مانده‌اید. بعد از مدتی سراغ گوشی‌تان را گرفته‌اید ولی با خبر بدی مواجه‌ شده‌اید. ” مشکل شما قابل حل شدن نیست و باید بیخیال این گوشی شوید” . اکثرا این جمله را تعمیرکارانی که تخصص و تجربه کافی را ندارند به مشتریان خود می‌گویند. احتمالا شما هم بعد از شنیدن چنین جمله‌ای به حرف آن فرد یا مجموعه اعتماد می‌کنید و قید گوشی خود را می‌زنید. اما در واقع این‌گونه نیست. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مشکلاتی که برای گوشی‌های هوشمند از هر نوع برند و مدلی پیش می‌آید را رفع و رجوع کنیم. هدف ما این است که شما به خاطر یک آسیب دیدگی قید کامل گوشی خود را نزنید. رسالت ما این است. در این راه دانش بالای تعمیرکاران ما و همچنین تجهیزات به روز و مدرن برای رفع مشکل شما مهیا شده است. رضایت شما عزیزان هم در این چندسال باعث دلگرمی اعضای مجموعه بوده است. ضمن اینکه باید بدانید تمامی تعمیرات و قطعاتی که ما در مجموعه‌ی تعمیرات 118 ارائه می‌دهیم همراه با گارانتی و ضمانت نامه است. تعمیر موبایل سونی مهلت تست دارد و اگر در این زمان برای گوشی تعمیر شده شما مشکلی به وجود بیاید به راحتی و بدون نگران می‌توانید گوشی را به مجموعه ارسال کنید تا دوباره مورد بررسی قرار بگیرد. هدف اصلی ما کسب رضایت شماست. تمامی سوالات شما قابل پاسخگویی است. می‌توانید برای دریافت پاسخ سوال‌های احتمالی که در ذهنتان به وجود آمده است با همکاران ما در ارتباط باشید. آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

ارسال درخواست تعمیر گوشی سونی

 

آسیب دیدگی های رایج سخت افزار گوشی سونی

در ادامه‌ این بخش می‌خواهیم شما را با انواع آسیب دیدگی‌ اسمارت‌فون‌های سونی که ممکن است به وجود بیاید صحبت کنیم. آسیب دیدگی‌های رایج سخت افزاری گوشی سونی به قرار زیر است.

بسیاری از افراد شکایت دارند که باتری گوشی آنها خیلی زود خراب می‌شود و از این موضوع بسیار ناراحت‌اند. باید بدانید که عمر باتری‌های گوشی هوشمند محدود است و پس از مدتی باتری به طور خودکار عملکرد و کیفیت همیشگی خود را از دست می‌دهد. بنابراین نگرانی برای خراب شدن باتری بی دلیل است. باید بدانید که عمر مفید هر باتری گوشی هوشمندی در حدود دو سال است. یعنی باتری پس از گذشت دوسال عملکرد همیشگی خود را ارائه نمی‌دهد و طبیعتا دچار مشکلات و ضعف‌هایی می‌شود. با این توصیفات تنها کافی‌ست باتری گوشی سونی خود را تعویض کنید تا از شر مشکلاتی که یک باتری خراب به وجود می‌آورد خلاص شوید. اگر به سلامت باتری خود شک کرده‌اید می‌توانید از طریق راهکارهایی به خرابی یا عدم خرابی باتری خود پی ببرید. تلفن های Android برخی از کنترل‌ها را در مورد چگونگی حفظ عمر باتری ارائه می‌دهند و برخی از اطلاعات مربوط به نحوه کنترل برنامه‌های پر مصرف باتری را ارائه می‌دهند. و سیستم عامل‌های Android به شما امکان می‌دهند با باز کردن برنامه شماره گیر و شماره گیری * # * # 4636 # * # * وضعیت باتری سونی خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از نرم‌افزارهایی نظیر AccuBattery و Dfndr Battery برای بررسی سلامت باتری استفاده کنید.

شکستن ال سی دی از دیگر مشکلاتی است که ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید. دلایل اصلی خرابی تاچ و ال سی دی آبخوردگی و ضربه و فشار است. تعویض تاچ و ال سی دی گوشی Sony با استفاده از تجهیزات خاصی صورت می‌پذیرد. تاچ و ال سی دی از قطعات به هم پیوسته هستند و تعویض آنها نیازمند تجهیزات مخصوصی است. نگران تعویض تاچ و ال سی دی موبایل سونی خود نباشید. خوشبختانه تاچ و ال سی دی اصل و اورجینال در مجموعه تعمیرات موبایل آماده است و شما به راحتی می‌توانید درخواست تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خود را در سایت ثبت کنید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن به بررسی سفارش شما می‌پردازند.

افتادن و تماس گوشی با آب مشکلات بسیار زیادی را برای صاحب گوشی به وجود می‌آورد. باید بدانید که آب دشمن اصلی گوشی است و مشکلات بسیار زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. اما آیا می‌دانید بعد از اینکه گوشی شما درآب افتاد باید چه اقداماتی را انجام دهید؟ ما به شما می‌گوییم. موارد زیر را پس از افتادن گوشی‌تان در آب رعایت کنید.

  1. در صورتی که گوشی خاموش شده است، آنرا روشن نکنید.
  2. شارژ باتری گوشی اصلا ایده خوبی نیست‌. ممکن است با وارد شدن ولتاژ به داخل دستگاه، موجب سوختن آن شود.
  3. لرزش یا ضربه به گوشی وارد نکنید. این امر می‌تواند آب را به مناطق عمیق گوشی هدایت کند.
  4. از خشک کردن گوشی با استفاده از سشوار بپرهیزید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی رابا یک دستمال نرم به آرامی خشک کنید تا رطوبت بیرونی آن گرفته شود. پس از آن گوشی Sony آبخورده‌ خود را به مجموعه ارسال نمایید تا مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرید.

یکی از مسائلی که در برخی از گوشی‌ها‌ی سونی ممکن است به وجود بیاید این است که موبایل Sony خود به خود خاموش می‌شود. این می‌تواند وضعیت بسیار ناامید کننده‌ای باشد، البته در زمان خاموش شدن خودکار تلفن نمی‌توانید کاری انجام دهید. کارهایی نظیر ارسال پیام کوتاه، تماشای ویدئو، گوش دادن به موسیقی با خاموشی گوشی غیر ممکن می‌شود. این مشکل به احتمال زیاد از سخت افزار گوشی است ولی این مشکل می‌تواند بنا به دلایل زیر باشد:

 1)مصرف بالای CPU

پردازنده مرکزی تلفن شما قادر به اجرای تعداد زیادی برنامه در پس زمینه است. با این وجود، استفاده طولانی مدت از برنامه‌ای جریان زیادی از پردازنده می‌گیرد و همین امر باعث خاموشی موبایل سونی می‌شود. اگر بعد از اینکه اخیراً برنامه جدیدی را نصب کردید سریعا آن برنامه را حذف کنید.

2) مشکلات Firmware

علاوه بر نقص سخت‌افزار، اشتباهات نرم‌افزار و باگ‌های نرم افزاری می‌تواند یکی از دلایل خاموشی خودکار گوشی است. تولید کننده دستگاه شما همیشه برای برطرف کردن هر گونه مشکل Firmware کار می‌کند. باگ‌های Firmware ممکن است باعث شود که دستگاه شما کند شود، باتری را تخلیه کند، و حتی باعث ایجاد بی‌ثباتی در سیستم شود. به همین دلیل است که لازم است که دستگاه خود را به طور مرتب به روز رسانی کنید. این کار ممکن است به تعمیر اتوماتیک دستگاه شما پس از به‌هنگام‌سازی نصب‌شده کمک کند.

مشکل خاموشی موبایل Sony همانطور که در بالا اشاره شد دلایل مختلفی دارد. باید عیب یابی گوشی انجام شود و سپس با قاطعیت دلیل این مشکل را مطرح کرد. اگر سوالی در این زمینه دارید با همکاران ما در مجموعه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید

آیا تلفن همراه شما شروع به کاهش و از دست دادن قدرت سیگنال کرده است؟ پس وقت آن است که برای تعمیر آنتن معیوب یا خراب خود به فکر تعویض آنتن موبایل سونی باشید. اکثر گوشی‌های هوشمند جدید سونی دارای آنتن هایی هستند که درون محفظه تعبیه شده قرار دارد و دسترسی به آنها دشوار است. با این حال، این آنتن ها همچنان در معرض آسیب هستند. آنتن مسئول بسیاری از عملکردهای تلفن همراه از جمله تماس تلفنی و اتصال Wi-Fi است. وقتی آنتن خراب شد، تلفن همراه شما به درستی کار نمی کند. علائم مشکل در آنت دهی گوشی به قرار زیر است.

  1. سیگنال گوشی نشان داده نشود.
  2. اتصال به Wi-Fi انجام نشود.
  3. امکان اتصال به سرویس های داده امکان پذیر نیست.
  4. تماس ها برقرار نمی‌شود.

خوشبختانه، این یک مشکل بسیار رایج است. این امر باعث می‌شود که تکنسین های باتجربه تعمیرات بتوانند برای کمک به بازیابی عملکردهای گوشی شما‌، خدمات جایگزینی آنتن تلفن همراه را ارائه دهند. تکنسین‌های مجرب مجموعه‌ی ما می‌توانند مشکل شما را تشخیص داده و به سرعت آن را برای شما برطرف کنند.

اگر شارژر گوشی خود را به گوشی متصل می‌کنید ولی گوشی شارژ نمی‌شود ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. این مشکلی است که بسیاری از ما در برخی موارد تجربه کرده‌ایم. این مورد می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد ولی آنگونه هم نیست که قابل برطرف شدن نباشد. قبل از ارسال گوشی اقدامات زیر را انجام دهید:

  • حافظه پنهان دستگاه را پاک کنید.

پاک کردن حافظه پنهان یک روش عالی است زیرا دستگاه شما و تمام پارتیشن‌های آن را تمیز می‌کند. با پاک کردن حافظه پنهان، تمام داده‌ها و پرونده‌های ناخواسته ذخیره شده در دستگاه شما پاک می‌شوند. با انجام اینکار اگر مشکل شما برطرف نشود حداقل مطمئن می‌شوید باگ یا مشکلی در سیستم عامل باعث بروز این مشکل نبوده است. برای پاک کردن حافظه پنهان دستگاه خود مراحل زیر را دنبال کنید: از “تنظیمات” بازدید کرده و “Storage” را پیدا کنید. اکنون بر روی “Cached Data” ضربه بزنید. بر روی “تأیید” کلیک کنید تا تمام حافظه پنهان ناخواسته از دستگاه شما پاک شود. پس از پاک کردن حافظه نهان، گوشی خود را به شارژ بزنید. اگر گوشی شما هنوز هم شارژ نمی‌شود، نگران نباشید.ایراد گوشی شما سخت افزاری است و با تعویض سوکت شارژ و یا برد شارژ، مشکل گوشی شما حل می‌شود. گوشی خود را به مجموعه ارسال نمایید تا مورد بررسی قرار بگیرد. قطعا مشکل شما قابل برطرف شدن است.

اگر اسپیکر گوشی سونی شما کار نمی‌کند دلایل مختلفی باعث بروز چنین مشکلی شده باشد. اسپیکر در گوشی‌های هوشمند وظیفه‌ی انتقال صدا به بیرون را دارد. هنگامی‌که به موسیقی گوشی می‌دهید یا اینکه به تماشای ویدئو می‌نشینید اسپیکر مسئول پخش صداست. اما در هنگام مکالمه قضیه فرق می‌کند. اسپیکر مکالمه با اسپیکر گوشی کاملا متفاوت است. اسپیکر مکالمه سونی یا کپسول اسپیکر وظیفه‌ی انتقال صدا در هنگام مکالمه را دارد. حال با توجه به این دو موضوع می‌توانید متوجه مشکل خود شوید. اسپیکر موبایل سونی خراب شده است یا اسپیکر مکالمه؟ برای هر کدام راه حل موجود است. نگران نباشید. بروز مشکل در اسپیکر می‌تواند دلایل معمولی نظیر ابخوردگی یا ضرب خوردگی باشد. دلایل تخصصی‌تر می‌تواند مشکل در فلت اسپیکر و مانند اینها باشد. به هر حال شما باید مشکل خود را برطرف کنید. ما در کنار شما هستیم تا مشکل‌تان را به طور کامل برطرف کنیم.

گوشی‌های هوشمند از سه نوع حافظه تشکیل شده اند. حافظه‌ی رم، حافظه‌‌ی داخلی و در نهایت حافظه‌ی خارجی. بحث حافظه‌ی خارجی که کلا مشخص است و توضیحی نمی‌خواهد. حافظه رم در گوشی‌های هوشمند مسئول خواندن و نوشتن اطلاعات با سرعت بسیار بالاست. اگر دقت کرده باشید یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید گوشی همین حافظه‌ی رم می‌باشد که اکثر برندها ار آن به عنوان یک مزیت نام میبرند. حافظه‌ی دیگری که ما از آن به عنوان هارد گوشی سونی یاد می‌کنیم حافظه‌ی eMMc یا UFS است. احتمالا سوالی برای شما به وجود آمده است که این دو اصطلاح یعنی چه؟ eMMc و UFS دو فناوری حافظه‌های فلش هستند. حافظه‌های فلش یکی از انواع حافظه‌ها نظیر ssd  و یا hdd اند. با این تفاوت که در گجت‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین حافظه‌ها مسئول نگهداری دائمی اطلاعات درون گوشی می‌باشند. بنابراین اکنون شما می‌دانید که وقتی که از هارد گوشی حرف می‌زنند منظور چیست. حال به خرابی هارد بپردازیم. وقتی می‌گویم هارد گوشی سونی سوخته یا هارد گوشی آسیب دیده است منظورمان این است که این قطعه از نظر الکترونیکی آسیب دیده است. پس راه تعمیر هارد گوشی سونی وجود دارد. شما نباید نگران اطلاعات درون گوشی خود باشید. امکان بازیابی و استفاده مجدد از آنها فراهم است. ولی یک شرط مهم وجود دارد و آن هم شدت آسیب دیدگی هارد است. یعنی بسته به اینکه چه میزان هارد آسیب دیده است یکی از مراحل تعویض و یا تعمیر هارد انجام می‌شود. ولی در هر صورت شما می‌توانید از گوشی‌تان به طور مجدد استفاده کنید و نیازی نیست که به خرید یک گوشی جدید روی بیاورید. تعمیر هارد  سونی در مجموعه‌ی تعمیرات 118 با ساتفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال و به دست افراد متخصص و باتجربه انجام خواهد شد. تنها کافی‌ست گوشی خود را به مجموعه ارسال نمایید.

آسیب دیدگی های رایج نرم افزاری گوشی سونی

بسیاری از مشکلاتی که در گوشی‌های هوشمند رخ می‌دهد ریشه در نرم افزار گوشی دارد. ما در این قسمت می‌خواهیم شما را با بیشترین و مهم ترین آسیب هایی که ممکن است ریشه‌ی آن نرم افزاری باشد آشنا کنیم.  خوشبختانه هزینه‌ برطرف کردن آسیب‌های نرم افزاری بسیار کمتر از آسیب هایی است که متوجه سخت افزار گوشی می‌شود. ضمن اینکه بعضی از مشکلات توسط خود شما قابل برطرف شدن است و نیازی به تعمیرات نیست. آسیب دیدگی‌های رایج نرم افزاری اسمارت‌فون‌های سونی به شرح زیر است.

گوشی‌های هوشمند توانایی انجام کارهای زیادی را دارند اما ممکن است تحت شرایطی سرعتش کم شود و مدام هنگ کند. این اتفاق برای شما بسیار کلافه کننده است و موجب اختلال در کار روزانه‌تان شود.  در ادامه شما را با بعضی از دلایل این مشکل آشنا می‌کنیم.

  • مقدار رم ناکافی: گوشی با ظرفیت رم کم فقط قادر به اجرای همزمان تعداد کمی برنامه است. معمولاً استفاده از چندین برنامه روی گوشی‌ای که رم پایینی دارد باعث می‌شود تا گوشی هنگ کند. مخصوصا که طولانی مدت از گوشی استفاده شود.
  • فضای ذخیره سازی کم: ظرفیت ذخیره سازی تلفن‌های هوشمند محدود است. داده هایی مانند فیلم‌ها، بازی‌ها و عکس‌‌ها فضای زیادی را در گوشی‌های ما اشغال می‌کنند و فضای ذخیره سازی کافی برای پردازش بدون وقفه کارها در گوشی هوشمند شما لازم است. استفاده بیش از 80٪ از فضای ذخیره سازی دستگاه شما به احتمال زیاد باعث کندی یا هنگ کردن گوشی می‌شود.
  • برنامه های مخرب: برنامه های موبایل که از سایت های پرمخاطره یا منابعی که قابل اعتماد نیستند بارگیری می‌شوند، معمولاً حاوی ویروسی (بدافزار) مضر برای گوشی شما هستند. این ویروس ها در روند پس زمینه تلفن شما تداخل می‌کنند و در نهایت باعث می‌شوند گوشی شما هنگ کند.
  • گرم شدن بیش از حد: استفاده مداوم از گوشی باعث داغ شدن گوشی و در نتیجه باعث هنگ کردن آن می‌شود. در بعضی از موارد در صورتی‌که گوشی شما بیش از حد داغ شود ممکن است گوشی به طور خودکار ریستارت شود. گرمای گوشی‌‌های هوشمند معمولاً باید بین 35 تا 38 درجه سانتیگراد باشد، هر دمایی بالاتر از این حد طبیعی نیست و منجر به بروز مشکل و هنگ کردن گوشی می‌شود.
  • نرم افزار منسوخ شده: ممکن است یک برنامه که نیاز به آپدیت کردن داشته ولی شما آنرا انجام نداده‌اید باعث کندی و هنگ کردن گوشی شده باشد. همیشه و به طور مرتب برنامه‌ها و آپدیت‌های آنرا چک کنید.

تمامی این موارد را بررسی کنید و اگر بعد از استفاده از همه این نکات، تلفن شما هنوز در حالت هنگ بود ، دلیل آن باید مشکل سخت افزاری باشد. در مواردی از این دست، توصیه می‌شود که گوشی خود را به یک ارائه دهنده قابل اطمینان تعمیر گوشی سونی ارسال نمایید.

انجام عمل رجیستر گوشی سونی از دیگر خدمات مجموعه‌ تعمیرات موبایل 118 است. رجیستر طرحی است که برای اولین بار در اواسط سال ۸۵ در کشورمان اجرایی شد اما به دلیل اشکالات فراوانی که داشت، در اوایل سال ۸۶ متوقف شد و پاییز ۹۶ مجدداً کلید خود و به مرحله‌ی اجرا درآمد. هدف اصلی از رجیستر کردن گوشی مبارزه با قاچاق و واردات غیر قانونی گوشی‌های هوشمند به کشورمان است. هنگامیکه گوشی از گمرک وارد کشور می‌شود کد IMEI آنها در سامانه ثبت می‌شود و می‌توانند از خدمات اپراتورهای ایرانی بهره ببرند. اگرگوشی خود را ریجستر نکرده‌اید هرچه سریع‌تر برای اینکار اقدام کنید.

گوشی‌های سونی ممکن است در صفحه بوت گیر کنند. مشکل ممکن است خوش خیم باشد و پس از چند دقیقه برطرف شود. شاید هم مشکل دائمی باشد و تا زمانی که مشکل ایجاد شده برطرف نشود، تلفن گوشی بالا نیاید. این امر به ویژه در هنگام به روزرسانی از یک نسخه Android به نسخه بالاتر صادق است. علاوه بر ماندن در صفحه‌ی بوت، ممکن است گوشی به طور مداوم راه اندازی مجدد شود و روی آرم سازنده گوشی بماند. این امر می‌تواند در نتیجه عوامل مختلفی باشد بسته به مدل گوشی شما و علت بروز مشکل، روش‌های مختلفی برای رفع مشکل وجود دارد. حل مشکل بوت گوشی‌های سونی در مجموعه‌ ما قابل انجام است. مشکل شما در ابتدا به طور دقیق عیب یابی می‌شود و در نهایت به طور کامل برطرف می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.