نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی Desire 630 در فوریه سال 2016 معرفی شد. این دستگاه ارزان قیمت با مشخصات فنی خوبی که دارد کاربران بسیار را جذب خود کرده است. این دستگاه با ابعاد 146.9 x 70.9 x 8.3 میلی‌متر و وزن 140 گرم به راحتی در دست کاربران جای گرفته و سبک وزن می‌باشد که در طولانی مدت باعث ناراحتی کاربران نخواهد شد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 530 به عنوان رابط کابری با اندازه‌ی 5 اینچی بر روی پنل جلویی گوشی قرار گرفته است. این صفحه نمایش 66 درصد از قاب جلوی گوشی را در برگرفته است و تصاویر در آن با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. فناوری به کار رفته در این نمایشگر از نوع Super LCD است که متون و تصاویر را با کیفیت بهتر از ال سی دی نمایش می‌دهد. هارد پروگرم شده گوشی اچ تی سی از نوع eMMC 4.5 در داخل گوشی تعبیه شده است که با ظرفیت 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایتی وظیفه‌ی ذخیره اطلاعات را برعهده دارد.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 630 از کیفیت خوبی برخوردار است و با لنز 13 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.4 با قابلیت فوکوس خودکار تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین قابلیت ثبت تصاویر را در حالت پانوراما و HDR برای کاربران فراهم می‌کند همچنین از یک فلش ال ای دی نیز جهت عکاسی در محیط‌های تاریک نیز کمک می‌گیرد. کاربران با استفاده از دوربین پشت می‌توانند ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه تصویربرداری نمایند. تامین انرژی برقی دستگاه توسط یک باتری 2200میلی آمپر ساعت صورت می‌گیرد که به راحتی انژی مصرفی دستگاه را برآورده می‌سازد.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 630

قطعات گوشی اچ تی سی Desire 630 بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می‌کنند و موجب از کار افتادن گوشی می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی اچ تی سی Desire 630 وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 630

یکی از پارامترهای مهمی که هر تعمیرکار موبایل باید به آن توجه نماید قطعات مورد استفاده می‌باشد. قطعات اورجینال نقش مهم و تعیین کننده‌ای را در قبال رضایت مشتریان ایفا می‌کند لذا تعمیرکاران جهت رضایت و همچنین گسترش کسب و کار خود لازم است از قطعات اورجینال مانند قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 630 استفاده نمایند. اگر به دنبال خرید قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 630 هستید می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات 118 از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهره مند گردید. قطعات به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروش می‌رسد بنابراین در صورت عدم دسترسی کافی است سفارش خود را در سایت مرکز ثبت نمایید. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 630 می‌توانید با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.