نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی ایسوس در مارس سال 2019 جدیدترین اسمارت فون خود را در سری Max Plus با عنوان گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M2 معرفی کرد. این گوشی به دلیل برخورداری از دو جایگاه در لبه‌ی کناری خود به کاربران امکان استفاده از دو سیم کارت را به طور همزان می‌دهد و دارای خصوصیات ظاهری با ابعاد 159.2 x 76.2 x 8.4 میلی متر و وزن 165 گرم می‌باشد. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام2 با استفاده از فناوری S-IPS ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. این نمایشگر با اندازه‌ی 6.26 اینچی نظر بسیاری از کاربران که به نمایشگرهای بزرگ علاقه دارند را به خود جلب کرده است. این نمایشگر حدود 81 درصد از پنل جلویی دستگاه را در برگرفته است و تصاویری با کیفیت 1080 در 2246 پیکسل و تراکم پیکسلی 398 پیکسل بر اینچ نمایش می دهد. ایسوس برای این گوشی یک حافظه‌ی داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت با 3 گیگ رم در نظر گرفته است و کاربران با استفاده از کارت حافظه می‌توانند ظرفیت گوشی خود را افزایش دهند.

دوربین تعبیه شده در پشت گوشی Zenfone Max Plus M2 از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصویر بهره برده است. این دوربین به دلیل دیافراگم f/1.8 منجر به تابیدن نور بیشتر به لنز شده و تصاویر بسیار شفاف‌تر و بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام2 قابلیت ثبت تصاویر با حالت‌های پانوراما و HDR را داشته همچنین ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی همانند گوشی مکس پلاس ام 1 از سنسور 8 مگاپیکسلی همراه با فلش LED برخوردار می‌باشد. باتری گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام2 دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر است که غیرقابل تعویض نمی باشد و در صورت خرابی لازم است کاربران به تعمیرکاران تعمیرات موبایل مراجعه نمایند.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M2

تعمیرکاران تعمیرات موبایل لازم است جهت جلب رضایت مشتریان و گسترش کسب و کار خود از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهره گیرند. تعمیر گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام2 یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران می باشد به سبب دشوار بودن این امر به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه خود به افراد ماهر و حرفه‌ای مراجعه نمایند. تعمیرکاران مرکز تعمیرات 118 با در اختیار داشتن قطعات و ابزارآلات اورجینال با سابقه‌ای چندین ساله توانسته‌اند تا بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند. کاربران لازم است با مراجعه حضوری از خدمات این مرکز و همچنین مشاوره رایگان و کسب اطلاعاتی در خصوص هزینه‌ی تعمیر دستگاه خود بهره مند گردند. علاوه بر تعمیر٬ تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس ام2 با مراجعه به این مرکز انجام دهید.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M2

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M2 را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max Plus M2 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد..