نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2018 کمپانی ایسوس یکی دیگر از گوشی‌های سری زنفون را با عنوان گوشی ایسوس Zenfone 5 معرفی کرد. ساختار بدنه‌ی این گوشی مرکب از شیشه و فلز است به طوری که پنل جلو و پشت دستگاه با شیشه‌ و فریم آن از آلومینیوم پوشانده شده است. این دستگاه با وزن 165 گرم دارای ابعاد 153 x 75.7 x 7.7 میلی متری است و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 5 با اندازه‌ی 6.2 اینچ برای کاربرانی که به نمایشگرهای بزرگ علاقه دارند بسیار مناسب است. این نمایشگر حدود 83 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و تصاویر را با نسبت تصویر 18.7:9 نمایش می‌دهد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 2246 پیکسل و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ هستند. ایسوس با پوشش شیشه‌ای از گلس بر روی این نمایشگر آن را از ضربه و آبخوردگی محافظت کرده است. این گوشی در دو نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 6 گیگ رم عرضه شده است.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون 5 دارای دو لنز با سنسورهای 12 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل می باشد. سنسور اول مجهز به دیافراگم f/1.8 با لنز واید و سنسور دوم با گشودگی دیافراگم f/2.0 به صورت التراواید بر روی پنل پشت گوشی تعبیه شده است.  این دوربین از قابلیت‌هایی مانند ثبت تصاویر در حالت HDR و panorama و فلش دوگانه LED بهره برده است. کاربران می توانند با کیفیت‌های 2160 پیکسل٬ 1080 پیکسل با دو نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه ویدئوهای خود را ضبط نمایند. دوربین سلفی این گوشی نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی ایسوس زنفون 5 دارای ظرفیت شارژدهی 3300 میلی آمپری است که از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض طراحی شده است.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 5

قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند ممکن است پس از مدت طولانی در اثر ضربه و یا آبخوردگی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند. کاربران جهت تعمیر گوشی ایسوس زنفون 5 می‌بایست به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند تا از خرابی سایر قطعات دستگاه خود به وسله‌ی تعمیرکاران غیرحرفه‌ای و بی تجربه جلوگیری نمایند. مرکز تعمیرات 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون 5 قادر است تا دستگاه شما را با سپردن به متخصصین این مجموعه با کمترین قیمت تعمیر نماید. تعویض قطعات معیوب در این مجموعه با استفاده از قطعات اصل زیر نظر ماهرترین تعمیرکاران انجام می‌شود همچنین ضمانت نامه نیز تحویل مشتریان داده می‌شود.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 5

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 5 را می‌توانید با اطمینان کامل از مرکز تعمیرات موبایل 118 انجام دهید. این مرکز با برخورداری از مجوز فعالیت اینترنتی  از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری٬ بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهند. این مجموعه با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش قطعات باکیفیت و اورجینال مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عرضه نماید. تعمیرکاران جهت خرید قطعات و ابزارآلات مورد نیاز خود می توانند به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایند و در صورت اطلاع از قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone 5 لازم است با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایند.