نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سونی Xperia XA Ultra در ماه می سال 2016 توسط کمپانی سونی معرفی شد. این گوشی نیز یک گوشی میان زده است که دارای مشخصات سخت‌افزاری و خوبی را به همراه دارد. بدنه‌ی این گوشی ساختاری از شیشه و فلز و پلاستیک است به طوری که پنل جلویی آن از نوع شیشه‌ای فریم آن فلزی و قاب پشت گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده است. وزن این گوشی معادل 202 گرم است و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا XA اولترا با اندازه‌ی 6 اینچی به طور تقریبی 76 درصد از قاب جلوی گوشی را در برگرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 367 پیکسل بر اینچ هستند. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید 6.0.1 قابل ارتقا تا ورژن 7.0, تراشه مدیاتک MT6755 و پردازنده هشت هسته‌ای اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی این دستگاه به طور پیش فرض دارای 16 گیگابایت ظرفیت به همراه 3 گیگ رم عرضه شده است.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا XA اولترا دارای سنسور 21.5 مگاپیکسلی است که از قابلیت ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند همچنین به دلیل برخورداری از فلش LED برای کاربران امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را فراهم می‌کند. کاربران به وسیله‌ی این دوربین می‌توانند ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و HDR را ضبط و ثبت نمایند. دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی است که ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. باتری گوشی سونی اکسپریا XA اولترا  از نوع لیتیوم یونی غیر قابل تعویض بهره برده است که دارای ظرفیت 2700 میلی آمپری است و وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی را برعهده دارد.

تعمیر گوشی سونی Xperia XA Ultra

مرکز تعمیرات 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض قطعات سخت‌افزاری دستگاه‌های هوشمند توانسته تا با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. قطعات سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند در اکثر مواقع به دلایلی شایع همچون ضربه و ابخوردگی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. تعمیر گوشی سونی اکسپریا XA اولترا را به تعمیرکاران ماهر و حرفه‌ایب این مرکز بسپارید تا دستگاه شما در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب تعمیر شود. تعمیرکاران این مجموعه در ابتدا دستگاه را بررسی کرده و در صورت لزوم جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا XA اولترا اقدام خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA Ultra

در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی سونی Xperia XA Ultra فروش قطعات نیز به صورت مستقیم انجام می شود. این مرکز دارای سال ها سابقه در این زمینه می‌باشد و می‌توانید تمام قطعات مورد نیاز خود را با جستجو و سرچ در فروشگاه بیابید. در صورت عدم مشاهده قطعه مورد نظر می‌توانید با تماس با مرکز از موجودی انبار اطلاع یابید. همچنین پیش از خرید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان خرید می توانید از قیمت قطعات گوشی سونی Xperia XA Ultra مطلع شوید. خرید را می توانید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری انجام دهید. عزیزانی که امکان مراجعه به مرکز را ندارند پس از سفارش، محصول توسط پیک برایشان ارسال خواهد شد. پس خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA Ultra مهلت تست یک تا 7 روز برای آن ها و تمام قطعات دیگر در نظر گرفته ایم که این می تواند نشان از کیفیت بالای قطعات فروشگاه باشد.