نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا وان اکشن در اگوست 2019 به بازار جهانی عرضه شده است. پنل به کار برده شده در این نمایشگر از نوع LTPS IPS LCD می باشد و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا One Action دارای نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2520 در 1080 می باشد. مساحت این نمایشگر حدود 94 سانتی متر مربع است و حدود 82.5 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر و درون یک حفره قرار گرفته است و جلوه ی زیبایی به نمایشگر بخشیده است. لبه ی بالایی این گوشی از جک هدفون و میکروفون میزبانی می کند.

این گوشی خوش ساخت، از پلاستیک ساخته شده است. میان رده ی اقتصادی موتورولا، به جز محافظ شیشه ای نمایشگر، از پوشش پلاستیکی و براق بهره مند شده است. در بالای درب پشت گوشی دوربین سه گانه این گوشی با چینشی عمودی و بر آمده به چشم می خورد. موتورولا وان اکشن از جمله نخستین گوشی های این شرکت است که از دوربین سه گانه بهره مند شده است. اندکی پایین تر از دوربین، لوگوی این شرکت دیده می شود که زیر آن حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر تامین می کند و غیر قابل تعویض توسط کاربر است. باتری گوشی موتورولا One Action با کمک فست شارژ 10 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. روی لبه ی پایینی این گوشی سوکت شارژ Type-C 1.0 و اسپیکر این گوشی به چشم می خورد.

تعمیر  گوشی موتورولا One Action

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی  گوشی موتورولا One Action را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا One Action به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی موتورولا One Action موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا وان اکشن

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال موجب می شود که نتیجه ی کار آن ها مطلوب باشد. به همین جهت همواره از قطعات با کیفیت در کار خود استفاده می کنند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم، زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال و از بهترین قطعات موجود در بازار هستند. افرادی که تمایل به خرید قطعات گوشی موتورولا One Action دارند، در ابتدا باید قطعه ی مورد نظر را بیابند. سپس روی گزینه ” افزودن به سبد خرید ” کلیک کنند و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنند. قیمت قطعات گوشی موتورولا One Action در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است. در صورتی که قیمت محصولات روی سایت ثبت نشده است می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.