نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

در دسامبر سال 2018 کمپانی هواوی از گوشی هواوی Nova 4 رونمایی کرد. بدنه‌ی  این دستگاه کامل از شیشه پوشانده شده است و داری فریمی آلومینیومی است. نمایشگر این دستگاه 86 درصد از قاب جلویی این دستگاه را با اندازه‌ی 6.4 اینچ به خود اختصاص داده است. ال سی دی گوشی هواوی نوا 4 از فناوری ساخت LTPS IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با وضوح 1080 در 2310 پیکسل و تراکم پیکسلی 398 پیکسل بر اینچ خواهند بود. این دستگاه در دو نسخه‌ی 128 گیگابایتی با 6 و 8 گیگابایت رم عرضه شده است و به دلیل عدم پشتیبانی از کارت حافظه امکان افزایش حافظه‌ی داخلی این دستگاه امکان پذیر نمی‌باشد.

دوربین اصلی این دستگاه با سه سنسور 48، 16 و 2 مگاپیکسل امکان ثبت تصاویر در سطح حرفه‌ای را برای کاربران فراهم کرده است. دوربین پشت گوشی هواوی Nova 4 در حالت عمودی در سمت چپ قاب پشتی گوشی قرار گرفته است و از قابلیت‌هایی همچون پانوراما، HDR، فلش LED پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 2160 و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین سلفی این دستگاه نیز مجهز به یک سنسور 25 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 است و تصاویر خوب و با کیفیتی را برای کاربران ثبت می‌کند. باتری این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است و دارای میزان ظرفیت شارژدهی 3750 میلی‌آمپری است. باتری هواوی نوا 4 به دلیل برخورداری از قابلیت شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی توسط یک شارژر 18 واتی شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی nova 4

قطعات گوشی هواوی nova 4 بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی nova 4 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی نوا 4 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی nova 4

مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که در زمینه تعمیرو فروش انواع قطعات گوشی‌های هوشمند مانند قطعات گوشی هواوی نوا 4 فعالیت دارد. این مرکز دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و مفتخر است تا با چندین سال سابقه و با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی nova 4 را دارند می‌توانند به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت برایشان ارسال گردد. قطعات و ابزارآلات در این مجموعه به صورت اورجینال به فروش می‌رسد بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید خرید نمایید و از فاکتور خرید به همراه گارانتی محصولات بهره مند گردید. به دلیل نوسانات ارزی قیمت محصولات در سایت درج نشده است لذا می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی nova 4 با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید.