نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S5 Neo در سال 2015 وارد بازار شده است که دارای 145 گرم وزن و ابعاد آن 142 * 72.5 * 8.1میلیمتر می باشد. این گوشی مانند خانواده خود از نمایشگر Super AMOLED که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. رزولوشن این نمایشگر 5.1 اینچی 1080 * 1920پیکسل است که 69.6 درصد از صفحه جلویی گوشی را در برگرفته است. پراکندگی پیکسلی این قطعه 432 پیکسل در هر اینچ می باشد که بسیار قابل توجه بوده و تصاویر در مساحت 71.7 سانتی متری آن بسیار با کیفیت نمایش داده خواهند شد. با اینکه این گوشی قابلیت باز شدن درب پشت و امکان دسترسی به باتری را دارد ولی می تواند تا عمق 1 متری زیر آب تا 30 دقیقه سالم بماند.

سیستم عامل Android 5.1.1 که قابل ارتقاء تا اندروید 7.0 است، تراشه اصلی Exynos 7580 Octa، پردازنده مرکزی Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T720MP2 از ویژگی های مهم این گوشی می باشد. با این ویژگی ها نیاز به باتری می باشد که بتواند انرژی مورد نیاز قطعات را تامین کند و شرکت سامسونگ از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2800 میلی آمپر برای گوشی خود استفاده کرده است. دوربین اصلی گوشی گلکسی S5 Neo از سنسور 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی هستند که دیافراگم هر دو f/1.9 می باشد. با این ویژگی ها می توانید این گوشی را با حافظه داخلی 16 گیگ و رم 2 گیگ که قابلیت استفاده از کارت حافظه خارجی نیز دارد، را خریداری نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس5 نئو

ابزارها و دستگاه‌های الکترونیکی به دلایل بسیاری مانند وارد شدن ضربه و یا خیس شدن ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض قطعات و تعمیر داشته باشند. اما برای اینکه دستگاه مجد مانند روز اول شود و کیفیت اولیه آن بازگردد باید به دو نکته توجه داشته باشید. نکته اول انتخاب مرکزی معتبر و با سابقه می باشد که دارای کادری مجرب و حرفه ای باشد و مورد بعدی استفاده از قطعات اورجینال می باشد. در مرکز تعیمرات 118 تعمیرکاران ما از بین بهترین افراد انتخاب شده اند و دارای تجربه کافی در این امر می باشند. پس با خیالی آسوده تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S5 Neo را می توانید به ما بسپارید. تعمیرکاران ما بهترین ابزار ها را در اختیار دارند و برای تعویض از کیفیت اورجینال قطعات گوشی سامسونگ S5 Neo استفاده می‌کنند.

خرید قطعات گوشی گلکسی S5 Neo

همکاران و عزیزانی که قصد خرید قطعات گوشی گلکسی S5 Neo را دارند باید دقت داشته باشند که کیفیت اورجینال این قطعات را خریداری نمایند. قطعات اورجینال در بازار به سختی در دسترس می‌باشند و در مقابل قطعات فیک که شباهت بسیاری به قطعات اورجینال دارند با همان قیمت اورجینال به فروش می‌رسند. اما برای جلوگیری از این اتفاق چه می‌توان کرد؟ بهتر است با مراجعه به مرکزی معتبر خرید خود را انجام دهید تا از کیفیت قطعه اطمینان داشته باشید. در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی Samsung S5 Neo فروش قطعات اورجینال نیز صورت می‌گیرد. می توانی با مراجعه به فروشگاه به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری و یا تلفنی قطعه مورد نظر را خریداری نمایید. در این مرکز قطعات به صورت مستقیم به فروش می رسد و به همین دلیل قیمت قطعات گوشی Galaxy S5 Neo بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.