نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

در سال 2017 کمپانی HTC از جدیدترین محصول بالارده خود با عنوان گوشی اچ تی سی U Ultra رونمایی کرد. این گوشی بدنه‌ای تماما شیشه‌ای دارد که منجر به ظاهر زیبا و جذاب دستگاه شده است. ئزن این دستگاه 170 گرم و ابعاد آن 162.4 x 79.8 x 8 میلیمتر است. قاب پشت گوشی به سبب استفاده از شیشه و براق بودن آن مستعد جذب اثر انگشت کاربران می‌باشد که این امر باعث کاهش شدید زیبایی دستگاه می‌شود. این گوشی ار دو نمایشگر بهره برده است. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی یو آلترا از اندازه‌ی 5.7 اینچی با تراکم پیکسلی 513 پیکسل بر اینچ بهره برده است. این گوشی تصاویر را با کیفیت 1440 در 2560 پیکسل با نسبت تصویر 16:9 نمایش می‌دهد. اچ تی سی برای محافظت از این نمایشگر از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 5 بهره برده است. استفاده از فناوری Super LCD5 در ساخت این نمایشگر تصاویر شارپ و پویایی را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر دوم این گوشی جهت نمایش دادن اعلان‌ها‌ی مختلف است و همچنین میانبرهایی از اپلیکیشن‌های دلخواه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر 2 اینچی با رزولوشن 160 در 1040 در بالای نمایشگر اصلی تعبیه شده است.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی یو آلترا از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بهره برده است. این دوربین از قابلیت‌هایی همچون لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار لیزری به همراه تشخیص فاز و فلش LED دوگانه برخوردار می‌باشد و قادر است تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان آورد. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720 پیکسلی با نرخ 120 فریم بر ثانیه را می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی یک مازول 16 مگاپیکسلی است و تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی اچ تی سی یو آلترا از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای میزان ظرفیت شارژدهی 3000 میلی آمپری می‌باشد. به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع کاربران می‌توانند دستگاه خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ نمایند و تا 26 ساعت مکالمه صوتی داشته باشند.

تعمیر گوشی اچ تی سی U Ultra

قطعات گوشی اچ تی سی U Ultra بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می‌کنند و موجب از کار افتادن گوشی می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی اچ تی سی U Ultra وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی U Ultra

تعمیرکارانی که در زمینه تعمیرات گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند لازم است جهت جلب رضایت مشتریان و همچنین بالابردن کیفیت کار و گسترش کسب و کار خود از قطعات و ابزارالات اورجینال استفاده نمایند. چنانچه به دنبال قطعات اصل و با کیفیت هستید می‌توانید به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه نمایید. تمامی قطعات در این مرکز به صورت اورجینال همراه با گارانتی معتبر به مشتریان عرضه می‌گردد. خرید قطعات گوشی اچ تی سی یو الترا در این مرکز نیز برای تعمیرکاران فراهم می‌باشد و چنانچه مشتریان عزیز به این مجموعه دسترسی ندارند می‌توانند از طریق سایت سفارش خود را ثبت کرده تا محصول برایشان ارسال گردد. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی یو آلترا لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.