نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y5 lite 2018 یکی از محصولات جدید٬ خوش قیمت و مناسبی است که در سال 2018 توسط کمپانی هواوی رونمایی شد. فریم اصلی این گوشی از آلومینیوم طراحی شده است و با اینکه قاب پشت این دستگاه از نوع پلاستیکی است اما به دلیل صاف و سیقلی بودن آن را با کل بدنه یکپارچه ساخته است. استفاده از مواد پلاستیکی باعث شده تا از وزن این دستگاه کاسته شود و با وزنی حدود 142 گرم طراحی گردد. ال سی دی گوشی هواوی وای 5 لایت 2018 از فناوری LCD بهره برده است و با اندازه‌ی 5.45 اینچی٬ 73 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 295 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. در این دستگاه امکان استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان برای کاربران فراهم می‌باشد.

حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی در نظر گرفته برای این گوشی چندان مورد رضایت مشتریان نخواهد بود لذا کاربران می‌توانند ظرفیت این حافظه را با استفاده از کارت حافظه افزایش دهند. دوربین پشت گوشی هواوی Y5 lite 2018 از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 تصاویری معمولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین از قابلیت پانوراما٬ HDR و فلش ال ای دی بهره برده است و امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080pبا نرخ 30fps را برای کاربران فراهم می‌کند. باتری لیتیوم یونی 3020 میلی‌آمپری انرژی مصرفی این دستگاه را نیز تامین می کند.

تعمیر گوشی هواوی Y5 lite 2018

قطعات گوشی هواوی Y5 lite 2018 بسته به میزان آسیبی که به آن‌ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب‌یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی‌های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی Y5 lite 2018 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی وای 5 لایت 2018 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y5 lite 2018

خرید قطعات گوشی هواوی وای 5 لایت 2018 را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات 118 با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه نمایید. این قطعه و انواع قطعات گوشی های هوشمند در این مرکز به صورت حضوری و یا آنلاین به فروش می‌رسد بنابراین تعمیرکاران می‌توانند از  دو روش ذکر شده جهت خرید قطعات مورد نیاز خود اقدام نمایند. با مراجعه حضوری و خرید قطعات اصل از این مرکز از فاکتور خرید و همچنین از ضمانت نامه محصولات بهره مند خواهید شد. تعمیرکارانی که به این مرکز دسترسی ندارند کافی است سفارش خود را در سایت ثبت کرده تا در اسرع وقت قطعات برای شما ارسال گردد. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده لازم است جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی وای 5 لایت 2018 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.