نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه می سال 2016 سونی یکی از ارزان ترین اسمارت فون‌های خود را با عنوان گوشی سونی Xperia E5 معرفی کرد. این گوشی دارای ابعاد 144 x 69 x 8.2 میلی متر و وزن 147 گرمی است که از دو سیمکارت به طور همزمان پشتیبانی می کند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ای5 از نوع IPS LCD ساخته شده است که منجر به نمایش 16 میلیون رنگ می‌شود و از جندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با اندازه‌ی 5 اینچی تصاویر را با نسبت تصویر 16:9 نمایش می‌دهد. کاربران در این نمایشگر که 69 درصد از قاب گوشی را اشغال کرده است٬ شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ هستند. سیستم عامل این گوشی اندروید 6.0 ٬ تراشه مدیاتک MT6735 ٬ پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی و 1.5 گیگ رم از مشخصات فنی آن می‌باشد.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ای5 با سنسور 13 مگاپیکسلی و دهانه دیافراگم f/2.0 در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که به کاربران امکان عکاسی در محیط های روشن و تاریک را می دهد. ثبت تصاویر با حالت‌های پانوراما و HDR نیز در این دوربین امکان پذیر است و ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فیم بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. دوربین سلفی این گوشی دارای لنز 5 مگاپیکسلی است که تصاویر معمولی را در اختیار کاربران قرار می دهد. باتری گوشی سونی اکسپریا ای5 با ظرفیت شارزدهی 2300 میلی آمپر انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می سازد. این باتری در صورت شارژ کامل به مدت 9 ساعت مکالمه صوتی و 65 ساعت پخش موزیک را برای کاربران فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia E5

قطعات گوشی سونی Xperia E5 بسته به میزان آسیبی که به آن‌ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب‌یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی‌های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی سونی Xperia E5 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی سونی Xperia E5 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia E5

اگر قصد خرید قطعات و ابزارآلات اورجینال همانند خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا ای5 را دارید می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و مجاز جهت این امر اقدام نمایید. اما لازم به ذکر است به دلیل فرآوان شدن قطعات فیک و نامرغوب در بازار امروزی لازم است جهت خرید قطعات مورد نیاز به اصل بودن آن‌ها دقت نمایید که تشخیص آن برای تعمیرکاران دشوار می باشد. به همین سبب ما به تعمیرکارنی که به دنبال قطعات اصل و با کیفیت هستند مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌کنیم. تمامی قطعات در این مجموعه به صورت اصل همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسد بنابراین می توانید با اطمینان کامل جهت خرید به این مرکز مراجعه نمایید. در صورت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا ای5 به دلیل نوسانات ارزی لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.