نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

هوآوی در ژوئن سال 2020 از گوشی Enjoy 20 Pro رونمایی کرد. این گوشی از نمایشگر IPS LCD با قطر 6.5 اینچ بهره می برد و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. از مهم ترین مزایای این نمایشگرها می توان به باز تولید دقیق، صحیح و طبیعی رنگ اشاره کرد. محدوده ی رنگی در این نمایشگرها مطابق با استاندارد sRGB منطبق می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی Enjoy 20 Pro حدود 102 سانتی متر مربع است و حدود 84 درصد قسمت جلویی گوشی را در بر گرفته است. از دیگر ویژگی های این ال سی دی می توان به رزولوشن تصویر 1080 در 2400 اشاره کرد. در بالای ال سی دی ناچ قطره ای طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز نمایشگر گوشی برای روشن شدن را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری هوآوی Enjoy 20 Pro با کمک فست شارژ 22.5 واتی در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می شود. این باتری به صورت Non-removable در داخل قاب گوشی قرار گرفته و به دست کاربر قابل جابه جایی نیست. در قسمت پشتی دستگاه ماژول مستطیل شکلی طراحی شده و داخل آن دوربین سه گانه دستگاه با چیدمان عمودی قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی هوآوی Enjoy 20 Pro از سنسور 48 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می برد. دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دیگر سنسور های این گوشی را تشکیل می دهند. روی درب پشت سنسور اثر انگشت قرار نگرفته و این حسگر به صورت دکمه ی جانبی در لبه ی دستگاه جای گرفته است.

سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10.1 روی این گوشی نصب شده است. Enjoy 20 Pro از هیچکدام از سرویس های گوگل پشتیبانی نمی کند و به جای آن خدمات موبایل هوآوی HMS روی آن نصب شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه مدیا تک Dimensity 800 5G تشکیل می دهد که لیتوگرافی 7 نانومتری دارد. پردازش گرافیکی دستگاه بر عهده تراشه False-G57MP4 می باشد. این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه داخلی به ترتیب 8 و 128، 6 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. سخت افزاری که برای این گوشی در نظر گرفته شده به راحتی می تواند از پس انجام بازی با گرافیک بالا بر آید.

تعمیر گوشی هوآوی Enjoy 20 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Enjoy 20 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Enjoy 20 Pro قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی Enjoy 20 Pro

امکان خرید قطعات گوشی هوآوی Enjoy 20 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی Enjoy 20 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.